Iphone kopen op malta discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had de vraag of er iemand ervaringen heeft met het kopen van de iphone op malta. als je op de Vodafone site kijkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone kopen op malta
Hallo,
Ik had de vraag of er iemand ervaringen heeft met het kopen van de iphone op malta. als je op de Vodafone site kijkt kan je volgens mij voor 599 een losse iphone 3gs kopen. weet iemand of die unlockt zijn en of je id moet laten zien ofzo alvast bedankt voor de moeite groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom altijd van die moeilijke dingen uithalen om iets goedkoper uit te zijn...
Let ook eens op garantie enz. enz. |
|
|||
|
|||
Het is meer omdat me vader er over 2 weken op vakantie gaat.
en ik een enorme hekel heb aan t-mobile en prima zit bij telfort met me sim-only maar aan de garantie had ik nog niet aan gedacht. dat zal je waarschijnlijk alleen daar hebben dus als er iets mis is met je iphone moet je verplicht op vakantie hmm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G kopen | St33n | Koopinformatie Nederland | 1 | 09-03-10 18:37 |
Iphone kopen | Danz | Koopinformatie Nederland | 12 | 21-02-10 21:34 |
Iphone 3g kopen: help! | bramtinmokum | Koopinformatie Nederland | 2 | 02-02-09 18:48 |
Iphone 2 kopen | Beaux | Archief | 7 | 29-05-08 15:22 |
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? | gemmelos | Koopinformatie Nederland | 15 | 13-05-08 17:07 |
|
|