iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door humperdinc kreeg je bericht bij prepared? ik moest het zelf bekijken op apple.com/us Nee alleen een mailtje bij shipped.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij Apple staat hij nu op Out for delivery en bij UPS op Wordt afgeleverd
|
|
|||
|
|||
De mijne is aangekomen bij BL .
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn pod is 'Shipment handed over to delivery agent' alleen de genoemde trackingnumber beginnend met een 9 werkt niet? of is deze fout?
Laatst gewijzigd door fener33; 12-08-10 om 13:50. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is dat 1Z... nummer
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yes status is gewijzigd naar delivered! Nu nog wachten o p Borderlinx...Keep you posted!
|
|
|||
|
|||
En die van mij ook kom maar op met die suite update
|
|
|||
|
|||
Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar hoe zit het met garantie? Als hij stuk is, kun je dan gewoon naar een Apple store in Nederland?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar hoe lang duurt die suite update normaliter? Of moeten we nu asociaal Borderlinx opbellen en zeggen dat hij geleverd is maar nog niet gesuite is? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus mocht er wat mis zijn met mijn iPhone 4. dan neem ik dat voor lief, door en met mijn besparing. Iemand al een suite update? de mijne nog niet. |
|
|||
|
|||
ja we moeten terug. wereldwijde garantie vervalt als je om economische of andere vage redenen het apparaat hebt geïmporteerd.
wat we hier dus doen met ze allen. |
|
|||
|
|||
Apple care heeft geen zin. Ieder Apple product heeft wereldwijde garantie met Apple care, BEHALVE de iPhone.
En ik heb begrepen nu de backlog van BL weggewerkt is een suite-update dezelfde dag, en anders een dag later kan plaatsvinden. |
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|