iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Irn Vraagje: Heeft niemand gehad dat z'n bestelling heel erg lang bij Borderlinx heeft gelegen? Ik heb 1 november Borderlinx betaald, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb zelf al een iPhone sinds 3 september bij Borderlinx liggen, en tot op heden hebben ze me nog steeds niet kunnen vertellen wat ermee gebeurd is. Klantenservice geeft enkel standaard- antwoorden, emailen en chatten heeft geen enkele zin. Service is dramatisch. Ik kreeg deze week echter eindelijk het bericht dat het onderzoek naar mijn verloren iPhone nu bijna is afgerond en dat ze me snel zullen berichten. Heb zelf het idee dat ze een periode van 3 maanden aanhouden: als na 3 maanden je iPhone nog niet terecht is krijg je je geld terug. Tot die tijd kan je zeuren, mailen en dreigen met juridische stappen wat je wil maar daar zijn ze totaal niet van onder de indruk. Hou er dus rekening mee dat het nog wel even kan gaan duren. |
|
|||
|
|||
Zijn er mensen die het volgende hebben gezien?
Ik heb twee iphones 4's besteld via de UK store en verstuurd via Borderlinx. Nu krijg de rekening overzicht en nu blijkt er 78 euro extra te zijn afgeschreven? De afschrijvingen zijn 21-10 APPLE COMPUTER INTL INTERNET IRL 77,70 EURO 21-10 APPLE COMPUTER INTL INTERNET IRL 1,30 EURO en dan het eigenlijke bedrag (inclusief VAT en andere zaken) 27-10 APPLE COMPUTER INTL INTERNET GBR 1158,45 EURO Hebben ze me bij de neus genomen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Tip: bel apple nl effe. Hun kunnen je ook helpen. Bij ging eenmalig £499 eraf door apple en een paar dagen later van borderlinx de verzendkosten. Laatst gewijzigd door pinokkia; 28-11-10 om 19:35. |
|
|||
|
|||
Thanks, ik heb zelf liggen slapen.
Ik had ook de Mac developer program gekocht My bad, raakte in de war omdat er geen beschrijvingen bij staan. |
|
|||
|
|||
Vraagje,
Kan ik een losse iPhone in UK kopen en deze in NL gebruiken met een sim only abonnement? En wat zijn jullie ervaringen hiermee? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb er 2 besteld via die weg: 1. Adres aanmaken op borderlinx.com 2. Op store.apple.com/uk een iphone bestellen EXACT adres invullen van Borderlinx, als ie een adres suggestie doet NIET accepteren en jouw invoer laten overnemen. 3. Een micro sim bestellen bij je provider. 4. Je krijgt je iPhone binnen bij borderlinx UK (je krijgt een mailtje). 5. Geef borderlinx opdracht om te verschepen naar nederland (kosten voor 2 iphones was 45 euro). Totaal was ik nog geen 600 euro p/telefoon kwijt. Et voila> dat is alles |
|
|||
|
|||
Citaat:
kwijtgeraakt. Hopelijk gaat het inderdaad wat sneller. Onderzoek is volgens de supervisor sinds 9 november bezig (toen is de zending naar DHL gegaan), ben benieuwd. Had ik maar eventjes gewacht en hem bij vodafone/kpn besteld.. Jij inmiddels al meer te horen gekregen? |
|
||||
|
||||
Als het misgaat bij bij BL dan is het ook gelijk goed mis
Ben er inmiddels wel achter dat die chat een stel chinezen zijn in China en gewoon standaard antwoorden geven, gek word je ervan |
|
|||
|
|||
Jep. Vanmorgen is me ook weer wat beloofd, maar uiteraard daar ook niets van gehoord. Bellen lijkt trouwens wel beter te helpen. Ben benieuwd of ze hem binnen korte tijd opsturen of geld teruggeven..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Woensdag wisten ze nog niet wat er mijn Iphone was, ik ze gewezen op de maximale levertermijn van 1 maand. Zou mail van management krijgen. Vandaag eindelijk gehad, telefoon als 'lost' aangegeven en krijg het volledige bedrag terug binnen 15-25 dagen. Hoop het maar!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|