//

iPhone 4 pre-order in UK

iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Irn Vraagje: Heeft niemand gehad dat z'n bestelling heel erg lang bij Borderlinx heeft gelegen? Ik heb 1 november Borderlinx betaald, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #4001  
Oud 19-11-10, 15:47
jvandijk jvandijk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irn Bekijk bericht
Vraagje: Heeft niemand gehad dat z'n bestelling heel erg lang bij Borderlinx heeft gelegen?
Ik heb 1 november Borderlinx betaald, 9 november is de zending informatie naar DHL gegaan, maar verder is er nog altijd niets gebeurd.
Heb ze al 3x aan de telefoon gehad en 2x gechat, maar dan geven ze alleen aan het aan het HUBteam met priority door te geven en dat ik mail krijg als er iets veranderd..
Wat te doen?
Gelukkig heb ik dit niet met mijn iPhone gehad, duurde ook wel wat lang, maar kwam redelijk snel goed. Heb het nu wel met wat spijkerbroeken uit de VS, krijg zelfde reacties, heb inmiddels wel contact gehad met een supervisor (door enorm boos te worden) die gaat nu als het goed is bellen met DHL, op mijn verzoek, na lang aandringen........ Zal mij benieuwen of er nu iets gaat gebeuren. Kortom: Bordelinx: slecht wat betreft probleemafhandeling, erg goed in excuses maken..........
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #4002  
Oud 26-11-10, 13:52
Annabel Annabel is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irn Bekijk bericht
Vraagje: Heeft niemand gehad dat z'n bestelling heel erg lang bij Borderlinx heeft gelegen?
Ik heb 1 november Borderlinx betaald, 9 november is de zending informatie naar DHL gegaan, maar verder is er nog altijd niets gebeurd.
Heb ze al 3x aan de telefoon gehad en 2x gechat, maar dan geven ze alleen aan het aan het HUBteam met priority door te geven en dat ik mail krijg als er iets veranderd..
Wat te doen?

Ik heb zelf al een iPhone sinds 3 september bij Borderlinx liggen, en tot op heden hebben ze me nog steeds niet kunnen vertellen wat ermee gebeurd is. Klantenservice geeft enkel standaard- antwoorden, emailen en chatten heeft geen enkele zin. Service is dramatisch. Ik kreeg deze week echter eindelijk het bericht dat het onderzoek naar mijn verloren iPhone nu bijna is afgerond en dat ze me snel zullen berichten. Heb zelf het idee dat ze een periode van 3 maanden aanhouden: als na 3 maanden je iPhone nog niet terecht is krijg je je geld terug. Tot die tijd kan je zeuren, mailen en dreigen met juridische stappen wat je wil maar daar zijn ze totaal niet van onder de indruk. Hou er dus rekening mee dat het nog wel even kan gaan duren.
  #4003  
Oud 28-11-10, 19:08
Ger Teunis Ger Teunis is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Arnhem
Berichten: 6
Standaard

Zijn er mensen die het volgende hebben gezien?
Ik heb twee iphones 4's besteld via de UK store en verstuurd via Borderlinx.
Nu krijg de rekening overzicht en nu blijkt er 78 euro extra te zijn afgeschreven?

De afschrijvingen zijn
21-10 APPLE COMPUTER INTL INTERNET IRL 77,70 EURO
21-10 APPLE COMPUTER INTL INTERNET IRL 1,30 EURO
en dan het eigenlijke bedrag (inclusief VAT en andere zaken)
27-10 APPLE COMPUTER INTL INTERNET GBR 1158,45 EURO

Hebben ze me bij de neus genomen?
  #4004  
Oud 28-11-10, 19:31
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ger Teunis Bekijk bericht
Zijn er mensen die het volgende hebben gezien?
Ik heb twee iphones 4's besteld via de UK store en verstuurd via Borderlinx.
Nu krijg de rekening overzicht en nu blijkt er 78 euro extra te zijn afgeschreven?

De afschrijvingen zijn
21-10 APPLE COMPUTER INTL INTERNET IRL 77,70 EURO
21-10 APPLE COMPUTER INTL INTERNET IRL 1,30 EURO
en dan het eigenlijke bedrag (inclusief VAT en andere zaken)
27-10 APPLE COMPUTER INTL INTERNET GBR 1158,45 EURO

Hebben ze me bij de neus genomen?
Ik denk dat je iphone 32GB besteld heb, want je bent dan £1198 en geen £1158,45. Verschil van £39,55. Dus omgerekend ongeveer €48. Je betaald dan nog €31 teveel.

Tip: bel apple nl effe. Hun kunnen je ook helpen.

Bij ging eenmalig £499 eraf door apple en een paar dagen later van borderlinx de verzendkosten.

Laatst gewijzigd door pinokkia; 28-11-10 om 19:35.
  #4005  
Oud 28-11-10, 19:33
Ger Teunis Ger Teunis is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Arnhem
Berichten: 6
Standaard

Thanks, ik heb zelf liggen slapen.
Ik had ook de Mac developer program gekocht
My bad, raakte in de war omdat er geen beschrijvingen bij staan.
  #4006  
Oud 28-11-10, 20:40
fgroeneweg fgroeneweg is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard

Vraagje,
Kan ik een losse iPhone in UK kopen en deze in NL gebruiken met een sim only abonnement? En wat zijn jullie ervaringen hiermee?
  #4007  
Oud 28-11-10, 20:45
Ger Teunis Ger Teunis is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Arnhem
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fgroeneweg Bekijk bericht
Vraagje,
Kan ik een losse iPhone in UK kopen en deze in NL gebruiken met een sim only abonnement? En wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ja hoor, geen probleem.
Heb er 2 besteld via die weg:

1. Adres aanmaken op borderlinx.com
2. Op store.apple.com/uk een iphone bestellen EXACT adres invullen van Borderlinx, als ie een adres suggestie doet NIET accepteren en jouw invoer laten overnemen.
3. Een micro sim bestellen bij je provider.
4. Je krijgt je iPhone binnen bij borderlinx UK (je krijgt een mailtje).
5. Geef borderlinx opdracht om te verschepen naar nederland (kosten voor 2 iphones was 45 euro). Totaal was ik nog geen 600 euro p/telefoon kwijt.

Et voila> dat is alles
  #4008  
Oud 29-11-10, 09:49
Irn Irn is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Annabel Bekijk bericht
Ik heb zelf al een iPhone sinds 3 september bij Borderlinx liggen, en tot op heden hebben ze me nog steeds niet kunnen vertellen wat ermee gebeurd is. Klantenservice geeft enkel standaard- antwoorden, emailen en chatten heeft geen enkele zin. Service is dramatisch. Ik kreeg deze week echter eindelijk het bericht dat het onderzoek naar mijn verloren iPhone nu bijna is afgerond en dat ze me snel zullen berichten. Heb zelf het idee dat ze een periode van 3 maanden aanhouden: als na 3 maanden je iPhone nog niet terecht is krijg je je geld terug. Tot die tijd kan je zeuren, mailen en dreigen met juridische stappen wat je wil maar daar zijn ze totaal niet van onder de indruk. Hou er dus rekening mee dat het nog wel even kan gaan duren.
Inmiddels er wel achter waar het fout is gegaan. Waarschijnlijk is DHL hem
kwijtgeraakt. Hopelijk gaat het inderdaad wat sneller. Onderzoek is volgens de supervisor sinds 9 november bezig (toen is de zending naar DHL gegaan), ben benieuwd. Had ik maar eventjes gewacht en hem bij vodafone/kpn besteld.. Jij inmiddels al meer te horen gekregen?
  #4009  
Oud 29-11-10, 12:48
VoltrefferVick's schermafbeelding
VoltrefferVick VoltrefferVick is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 173
Standaard

Als het misgaat bij bij BL dan is het ook gelijk goed mis

Ben er inmiddels wel achter dat die chat een stel chinezen zijn in China en gewoon standaard antwoorden geven, gek word je ervan
  #4010  
Oud 29-11-10, 19:35
Irn Irn is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 8
Standaard

Jep. Vanmorgen is me ook weer wat beloofd, maar uiteraard daar ook niets van gehoord. Bellen lijkt trouwens wel beter te helpen. Ben benieuwd of ze hem binnen korte tijd opsturen of geld teruggeven..
  #4011  
Oud 01-12-10, 15:33
jvandijk jvandijk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jvandijk Bekijk bericht
Gelukkig heb ik dit niet met mijn iPhone gehad, duurde ook wel wat lang, maar kwam redelijk snel goed. Heb het nu wel met wat spijkerbroeken uit de VS, krijg zelfde reacties, heb inmiddels wel contact gehad met een supervisor (door enorm boos te worden) die gaat nu als het goed is bellen met DHL, op mijn verzoek, na lang aandringen........ Zal mij benieuwen of er nu iets gaat gebeuren. Kortom: Bordelinx: slecht wat betreft probleemafhandeling, erg goed in excuses maken..........
Spijkerbroeken zijn "lost", ze beloven nu een refund, zal mij benieuwen of dit ook voor het Amazon gedeelte geldt........ Ben achteraf gezien blij, dat het met mijn iPhone goed is gegaan........ Wat een waardeloos bedrijf blijkt dit te zijn als het fout gaat...
  #4012  
Oud 04-12-10, 17:12
Irn Irn is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 8
Standaard

Woensdag wisten ze nog niet wat er mijn Iphone was, ik ze gewezen op de maximale levertermijn van 1 maand. Zou mail van management krijgen. Vandaag eindelijk gehad, telefoon als 'lost' aangegeven en krijg het volledige bedrag terug binnen 15-25 dagen. Hoop het maar!
  #4013  
Oud 05-12-10, 22:27
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irn Bekijk bericht
Woensdag wisten ze nog niet wat er mijn Iphone was, ik ze gewezen op de maximale levertermijn van 1 maand. Zou mail van management krijgen. Vandaag eindelijk gehad, telefoon als 'lost' aangegeven en krijg het volledige bedrag terug binnen 15-25 dagen. Hoop het maar!
Aan mij werd tot 10 dagen verteld maar dat was op 9 november. (ik wacht vanaf 10 aug!) Op het moment reageren ze ook niet meer op email, mijn laatste mail is van 29 november, geen reactie...
Reageren



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 dubbele pre-order?? Arif Odido (T-Mobile) 4 29-07-10 10:30
Pre-order iPhone Mr_recci Archief 4 22-07-10 22:54
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? Cencicodis Archief 1 05-07-10 10:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:12.