iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door enzoronald Eigenlijk moet ik niet klagen, gezien hij officieel pas 10 augustus verstuurd zou worden ja vond dit wel verassend snel... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
ja vond dit wel verassend snel... verwacht 3 weken... uiteindelijk 1 weekie... misschien nog 1 bestellen aangezien ik er deze keer maar 1 besteld had? Eerst maar ff kijken hoe BL het doet en of ik nog mail uit Frankrijk krijg |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Even een update van mijn kant voor de 'wachters'
26 Juni besteld bij Apple UK, 16 Juli afgeleverd bij BL, gisteren binnen. |
|
||||
|
||||
ik ga voor een "toptijd"
22 juli besteld... 29 juli afgeleverd bij BL... 3/8 bij Kleine Jan op de stoep? |
|
||||
|
||||
zo dat zou snel zijn
maar ik doe met je mee die van mij wordt vandaag ook bezorgd bij BL |
|
|||
|
|||
Uit de tracking informatie:
Type: Package Service:STANDARD Weight:.40 Kg Had al gelezen dat ie wat zwaarder was geworden, maar ze moeten het niet overdrijven |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
haha misschien heeft BL je wel de hele pallet verzonden dan ben je straks een rijk man
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
er staat .40 (dus punt 40), betekent 400 gram, niet 40 kilo :-P
edit: lol, iemand was me voor ;-) |
|
||||
|
||||
Dat is raar want normaal wogen ze 0,58 kilo per stuk
|
|
|||
|
|||
Jammer zeg, had familie en vrienden al uitgenodigd voor een iPhone weggeef-party
Heb trouwens net gechat (geen wachttijd!) met BL en ze werken dit weekend weer door, net zoals vorig weekend. Hoop dat de laatste horde (BL) net zo soepel wordt genomen als de rest van het traject! |
|
|||
|
|||
en hij is afgeleverd!!!! jeeeeej!
Alleen mn accessoires zitten er niet bij! Borderlinx maar weer contacten... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik was blij dat hij er met 7 dagen eindelijk in mijn suite zat, maar zit nu helaas alweer even te wachten tot hij verstuurd gaat worden Voor het weekend zal hij er zo goed als zeker niet zijn dus
|
|
|||
|
|||
Op 22 juli betaald, nog steeds niet verstuurd. Had gehoopt de iPhone morgen in huis te hebben, maar dat gaat waarschijnlijk niet meer lukken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Heb sinds gisterenavond een DHL trackcode. Het is sindsdien nog altijd niet geupdate op DHL.co.uk. Heb tot op heden alleen de volgende informatie:
Wednesday, July 28, 2010 1 Shipment information received Birmingham - UK 20:47 Heb/hadden meer mensen dit? En wat kan ik verwachten? Morgen in NL? |
|
|||
|
|||
Net besteld in Engeland, wordt verzonden naar een maatje van me.
Zijn er trouwens nog dingen om rekening mee te houden ofzo? Ik bedoel, kan je die Engelse iPhone gewoon koppelen aan je Nederlandse itunes en kan je gewoon de Nederlandse appstore gebruiken met je Nederlandse apple id? Thanks voor jullie antwoord alvast! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|