iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Wednesday, July 28, 2010 Shipment information received Birmingham - UK bij DHL staat hij al sins gister zo...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wednesday, July 28, 2010
Shipment information received Birmingham - UK bij DHL staat hij al sins gister zo |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
niet te geloven toch? Mensen die een pakketje in hun suite hebben binnen een week ! Op zich heel mooi, mits dat ik al 2 dagen met een prepared for shipment status zit vanuit apple. En die van mij 1,5 geleden besteld....
|
|
|||
|
|||
Het kan altijd erger, ik heb hem 2 weken geleden (15-07) besteld en staat nog op "Not yet shipped". Verwachting is pas 05-08. Maar schijnt te komen doordat ik 32gb besteld heb (+ bumper)
|
|||
|
|||
Ik denk dat niemand mag klagen over Apple's verzendtijden, want het gaat vooralsnog voor iedereen sneller dan 3 weken
|
|
|||
|
|||
Klopt. Tel daar alleen wel nog ff 1,5 a 2 weken BorderLinx.com
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als je voor Express Shipment hebt gekozen van Borderlinx naar NL, waar wordt dat ding dan mee verstuurd? DHL of UPS? Ik kan namelijk uit het topic weinig wijs, mensen gebruiken de sites van DHL en UPS door elkaar...
En als het ding vandaag om 17:00 'handed over to delivery agent' is, wanneer kan ik hem dan verwachten, want ik werk regelmatig ver buiten de deur, en ook het weekend zit stampvol. Geen idee wat er gebeurt als ik niet thuis ben, of erger nog, meerdere malen niet thuis ben, ik houdt er liever rekening mee, maar dan moet ik wel tijdig mijn werk herplannen... iemand een idee? |
|
|||
|
|||
21 juli besteld, geleverd bij Borderlinx, maar nog niet in mijn suite.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als ik zo de laatste pagina's lees valt mij op dat als je hem na 20 juli besteld heb dat die dan snel bij BL is,denk dat apple UK store weer een heleboel op voorraad hebben.
Die van mij is 11 juli besteld en gaat gewoon het hele traject door. We wachten het maar af. Hij is nu in arnhem hub. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hij zegt dus dat ze het handmatig overnemen. Kan jij het nog zo mooi hebben ingevuld, als ze je adres verkeerd overtikken komt je zending niet aan he?
Hij vraagt dus waar je kan controleren wat de adresgegevens op de zending zijn, zodat je ze tijdig kan corrigeren.... |
|
|||
|
|||
als je postcode, land en naam op de zending kloppen komt ie altijd aan. Straat en huisnummer zijn te achterhalen.
|
|
|||
|
|||
Ik vraag me af of ze die moeite echt wel doen...sowieso. Wie zegt dat de postcode er wel goed op staat? Ik zou het ook willen controleren als blijkt dat ze bij BL door de stress vergeten zijn hoe ze moeten typen.
|
|
|||
|
|||
Is het niet wat om voor de nieuwe Borderlinx gebruikers en die van plan zijn via daar een iPhone 4 te bemachtigen, een gidsje te maken ? Ikzelf ben ook er een die via die weg een iPhone 4 wilt. Zouden sommige van jullie die Borderlinx hebben gebruikt een topic willen aanmaken en daarin kunnen vertellen wat jullie hebben gedaan ? Deze vraag is al eerder aanbod geweest maar "jullie" verwezen door om deze hele topic door te lezen, maar ik denk dat vele niet echt zitten wachten om 100+ pagina's te doorzoeken op vragen, denken jullie ook niet ?
Dus wie zou dat willen doen ? Een hoop zullen je erg dankbaar zijn! Alvast reuze bedankt! |
|
|||
|
|||
Het gevolg van 30 sec bladeren....
Asje Citaat:
|
|
|||
|
|||
Namens vele bedankt !
Zijn er mensen die vandaag hebben besteld ? Zoja wat is je shipment date en je delivery date bij Borderlinx ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oftewel Vandaag besteld = shipment 20 augustus / delivery 27 augustus Hecht hier echter niet teveel waarde aan (veel mensen die vorige week hebben besteld, 16GB, hebben hem al bij BL liggen) Daarintegen duurt het bij BL ook wisselend van 3/4 dagen tot zelfs 10 of meer dagen |
|
|||
|
|||
Ow oke bedankt,
Mn verjaardag is op 7 september dus ikzeg ff snel bestellen en hopen dt mn iPhone 4 32 GB er dan is en niet extra vertraging oploopt |
|
|||
|
|||
Ik snap er niks meer van. Borderlinx zegt dat ze hem om 16:53 vandaag aan de delivery agent hebben overgedragen. Trackingnummer er bij (10 cijfers), maar op zowel www.dhl.co.uk als www.dhl.nl zegt de site dat hij het tracking nummer niet kent...
..moet ik me nu zorgen maken en gaan bellen? |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|