iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Channie Ik zit nog te wachten op DHL... De mijne is aan het syncen nu :-P Mooi toestel hoor! Sim knippen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Even een noob vraagje, als ik nu een iphone bestel via borderlinx.. Binnen hoeveel weken kan ik hem dan verwachten?
Ik heb van tmobile te horen gekregen dat ik 8-10 weken zeker moest wachten en ben helemaal klaar met ze! Maar mocht dit nu langer gaan duren ga ik andere mogelijkheden bekijken.. Alvast bedankt! =) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Iets anders: Ik vroeg me af of de zending van de mensen van wie de bestelling gisteravond zijn verzonden per TNT (door Apple, niet BL) ook vanuit UK zijn verzonden, net zoals de bestellingen die door UPS worden verzonden (zoals die van mij). Of gaan die TNT verzendingen gewoon weer vanuit Shenzhen, China? Citaat:
Laatst gewijzigd door MichaelCreutzburg; 29-07-10 om 12:39. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Thanks! |
|
|||
|
|||
Nou, wanneer BL eindelijk je telefoons verstuurt begint er weer een nieuwe soap...
BL kan je adres niet overtikken (dat doen ze blijkbaar met de hand)... Straatnaam verkeerd gespeld en het huisnummer voor gemak maar weggelaten... DHL kan pas wanneer het pakketje in Nederland is het huisnummer toevoegen (een échte adreswijziging kan pas na de eerste bezorgpoging), dat moet wél gebeuren voordat de wagens zijn ingeladen voor de bezorging, je window om het door te geven is dus iets van tussen 06.30 en 08.00. Nou, was die hindernis overwonnen, nemen die gasten van DHL niet eens de moeite om bij mij aan te bellen, gooien ze gewoon een briefje in de bus dat ik niet thuis was! De lift gebruiken is blijkbaar teveel moeite! Grrr!!! Nu maar hopen dat ik het vanavond kan ophalen... |
|
|||
|
|||
Net tijdens een chatsessie te horen gekregen dat de status being processed (na betaling bij BL) in mijn geval en waarschijnlijk ook bij een hoop anderen betekent dat hij klaar staat om op te sturen. Maar dat dit nog niet lukt, omdat ze te veel hebben om te versturen...
|
|
|||
|
|||
Ik sta inderdaad ook sinds 2 dagen op being processed. Na een week wachten voordat de iphone in mn suite verscheen.
Konden jullie bij het betalen wel kiezen uit 'express' of 'standard delivery'? Ik niet, maar de kosten zijn wel gelijk... Vind ik maar raar. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kon de 21e nog wel kiezen voor express.En hij is gister avond bij mij aan de delivery agent gegeven.Status is nu: shipment information received. Birningham |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Status: Delivered
Kom op Borderlinx, verras me! Besteld: 21 juli Verzonden door Apple: 28 juli |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Totally de weg kwijt nu...16GB wordt gewoon vanuit UK geleverd?
Binnen 8 dagen bij BL? - Bonk - sla me zelf tegen de kop dat ik geen 16 GB heb besteld |
|
|||
|
|||
Zijn er nog mensen hier die een dubbele hebben besteld (2 stuks) en hem misschien aan mij willen verkopen PM me maar.
|
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe het zit met garantie? ik ben er heel erg over aan het twijfelen om hem toch via Engeland te laten komen.. dit omdat het in België waarschijnlijk ook nog lang gaat duren voordat hij fatsoenlijk op voorraad is en ik hem in België niet kan bestellen.. waarschijnlijk is het via borderlinx zelfs nog sneller..
Wat raden jullie aan, via Borderlinx of via belgie en dan maar gewoon wachten? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vriend van me had 'm op 22 juli besteld en is vandaag geleverd in z'n Borderlinx-suite. Ik heb 'm op 23 juli besteld dus hopelijk ben ik ook snel aan de beurt
|
|
|||
|
|||
Die van mij is ook op 23 juli besteld. Wij vallen net buiten de boot, wij zitten wss dus bij de zending van volgende week.
|
|
|||
|
|||
Het gaat niet zo zeer om de besteldatum bij Apple maar om de afleverdatum bij Borderlinx... Mijn pakketjes zijn 27 juli afgeleverd en mijn suite is nog leeg!
|
|
|||
|
|||
Don't worry, die van mij waren de 24e afgeleverd en heb net pas een melding gekregen dat ze in mijn suite zijn aangekomen.
|
|
|||
|
|||
Wat ik zo lees heb ik wel het idee dat BL steeds sneller wordt.
|
Er zijn 25 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 25 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|