iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een iphone uit engeland zou kopen, kan ik mijn iPhone dan ook naar engeland opsturen voor reperatie of hoe zit dat dan?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als ik een iphone uit engeland zou kopen, kan ik mijn iPhone dan ook naar engeland opsturen voor reperatie of hoe zit dat dan?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mischien mag je meerder coupons tegelijk inleveren.
|
|
|||
|
|||
update DHL de status 'real-time' of krijg je na een paar uur een een keer een hele rits statussen te zien? (Bij de levering van BL naar home adres)
|
|
|||
|
|||
Mijn ouders kennen mensen in de UK. Ik zou de iPhone dus kunnen bestellen en daar laten afleveren waarna zei hem doorsturen. Maar wat is de levertijd in de UK? Ik zie staan 3 weken, weet iemand of dat klopt?
|
|
|||
|
|||
nee is minder. Er zijn er een aantal die hem rond de 22ste hebben besteld en die nu al prepared for shipment zijn. Het kan dus ook een week duren.
|
|
||||
|
||||
Heb goede hoop dat ik morgen eindelijk mijn "4tje" heb. Pakketje is onderweg naar NL
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Eindelijk:
15e: aankomt BL 21e: in de suite zichtbaar betaald en wel gekozen voor express delivery 28e: vandaag een boze mail en eindelijk: Shipment handed over to delivery agent Was het zo erg zat. |
|
|||
|
|||
Wat kost het nou extra via BL?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
al met al heb ik 5 weken moeten wachten van bestellen tot binnenkomst thuis!
maar hij is het waard! |
|
||||
|
||||
Yeah, zojuist eindelijk de e-mail binnen dat hij is verzonden vanuit Borderlinx. Ze versturen via DHL toch? Staat er namelijk niet bij. Heb wel een tracknr.
Einde(!@#!@#funcking!!@#!@#)lijk... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Aan de vele berichten hier te lezen is het idd DHL ik heb hem ook net pas gekregen (mail) maar staat ook niet bij of het via DHL gaat. |
|
|||
|
|||
ja is DHL, te tracken op DHL | United Kingdom | English! (En ook op de andere DHL sites volgens mij)
|
|
|||
|
|||
Die van mij gaat met TNT.
Zit nu in Hong kong. 11 juli besteld. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inmiddels is de status van mijn 16gb gewijzigd naar: 'Shipped on: Jul 28, 2010 via TNT UK Ltd'
|
|
|||
|
|||
Mag ik jullie vragen hoe jullie het hebben besteld?
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|