iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Gister werd na een chat de informatie verkregen dat men momenteel zeker op zondag werkt om achterstanden weg te krijgen. Allen de online suite updates ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gister werd na een chat de informatie verkregen dat men momenteel zeker op zondag werkt om achterstanden weg te krijgen. Allen de online suite updates worden pas maandag weer up to date gebracht. Dus, alleen het HUB team (magazijn) werkt door in het weekend.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Mij werd net verteld dat ze nu bezig zijn met de leveringen van 21 juli, terwijl die van mij op 20 july geleverd was. Dus die chats zijn voor geen reet betrouwbaar, ze lullen maar wat om de klant de mond te snoeren
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb dinsdag de 20e betaald aan BL (express verzending) via cc.
Vandaag een mail dat ie verzonden is, waarschijnlijk dinsdag binnen. Een solide week dus tussen betaling en aankomst. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook de 20e betaald, 's middags om 13.00 uur. Hoop toch zo dat hij morgen verzonden wordt....
|
|
|||
|
|||
19e betaald, nog steeds niet verzonden.... Zucht
|
|
|||
|
|||
JeVaPa, volgens mij verschilt het erg per persoon. Mijn order was 1 dag later dag gepland door Apple. Wat ik nu weet is dat de uiterlijke ontvangst datum erg breed geschat wordt door Apple, het kan dus goed zijn dat je order eerder verstuurd wordt
|
|
|||
|
|||
Ja dat is heel normaal bij Apple. Hun producten worden altijd per batch verzonden. Een batch kan bestaan uit bestellingen verspreid over 5 dagen, maar ook een halve dag. (hangt er vanaf hoeveel bestellingen er zijn)
|
|
|||
|
|||
Ik wordt inmiddels een beetje chagrijnig van Borderlinx! zaterdag 17 juli heb ik betaald voor Express Delivery. Nog steeds NIETS!
Iemand anders al een verzonden iPhone? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben benieuwd of DHL dit gaat vergoeden, volgens mij is het via de credit card verzekering niet gedekt. Het is de eerste keer dat ik hoor dat een iPhone 4 niet is aangekomen via Borderlinx of hebben meerdere mensen dit al gehad? En belangrijker nog, wordt het vergoed door DHL. |
|
|||
|
|||
Iemand nu enige idee wat je kwijt zou zijn bij borderlinx en apple in totaal voor een iPhone 16 GB Black?
|
|
|||
|
|||
@ Jooordiii
Ik wil niet zeggen dat je persé alle 88 pagina's moet lezen maar even het topic door bladeren en hoppakee daar is je antwoord...."Zucht" en anders hebben we altijd nog Let me google that for you |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik wil mijn iphone in UK bestellen en laten afleveren bij family.
welk billing adres en shipping moe tik nu gebruiken? alvast bedankt |
|
|||
|
|||
billing = adres van credit card die je gebruikt
shipping = adres van je family in UK waar je hem naar toe laat sturen |
|
|||
|
|||
Tjeempie:
Iphone is de 21ste aangekomen bij BL en nog steeds niet in m'n suite. Krijg ik vanochtend een mailtje van BL, dus ik denk, ja, hij is er! Maar nee hoor, een promotie mailtje: Dear Tim, WE'RE GLAD YOU'VE JOINED BORDERLINX BUT WE'RE CONCERNED THAT YOU HAVEN'T STARTED USING IT TO SAVE MONEY YET! Het moet niet gekker worden! |
|
|||
|
|||
@jaapvdB
bedankt voor de snelle reactie. gelukt! |
|
|||
|
|||
Die van mij is de 23e afgeleverd bij BL. Vandaag in mijn suite. Net betaald, express. Een kijken hoe lang dit gaat duren.
|
|
|||
|
|||
Is er uberhaupt al iemand van wie de iphone de 20ste is afgeleverd, en de iphone al in de suite heeft gehad? Van mij zijn er twee afgeleverd op die datum, maar nog steeds niks zichtbaar...
|
Er zijn 39 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 39 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|