iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Nice. Hopelijk volgt die van mij snel. Geef ff een seintje als ie verstuurd is....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nice.
Hopelijk volgt die van mij snel. Geef ff een seintje als ie verstuurd is. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Had ik trouwens gisteren ook gedaan, contact gezocht met de manager en werd later netjes gebeld met de mededeling dat mijn laatste pakje verstuurd was. Deze ochtend netjes bij mij thuis afgeleverd. Dus uiteindelijk alles compleet binnen en toch een nette afhandeling, terwijl zij knetter druk hebben.
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen of ik zo alles correct heb ingevuld?
Telefoonnummer krijg ik er ook niet lekker in. +44 01908 586411 moet ik erin kwijt, de 3 vakjes. Hoe moet ik dat verdelen? Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door Endness; 23-07-10 om 14:02. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Doe een spatie tussen MK100BY zodat er 'MK10 0BY' staat. Het moet 'Milton Keynes' zijn met 1 's'. Ik had de telefoonnummer verdeeld als '01908' en '586411', over 2 vakjes verdeeld, dus de 44 heb ik weggelaten. |
|
|||
|
|||
het is bijna zover. Mijn neef heeft de telefoon woensdag ontvangen en naar mij verstuurd. Net even met tnt gebeld en vandaag wordt ie geleverd.. ben benieuwd!
EDIT: besteld op 29 juni btw Laatst gewijzigd door supa1; 23-07-10 om 14:44. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
't enige wat ik wel apart vind is het feit dat het zo lang duurt voordat je een bevestiging van je bestelling ontvang van de Apple store.
Iemand een idee hoe dat komt? ICT technisch gezien moeten alle controles van dubbele adressen/bestellingen/creditcard gegevens zeer snel gedaan kunnen zijn. Je zou bijna denken dat er veel handmatig werk bij komt kijken.... |
|
|||
|
|||
Update:
Iphone 15 Juli bij BL 16 juli in Suite (zelfde dag betaald) 23 juli verstuurd Alleen beetje jammer dat het weer net voor het weekend is... |
|
|||
|
|||
Een schrale troost, bij mij was het 16 juli verstuurd en maandagochtend 19 juli had DHL hem netjes afgeleverd.
|
|||
|
|||
als het goed is was 1 van die Iphones op de foto van mij van de 20e, maar nog steeds niets in mijn suite
Ik had hem wel pas 5 juli besteld bij Apple. (@Vasago: Ik kreeg de bevestiging wel redelijk snel, 2 uurtjes) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Had nog een 2e bestelling geplaatst op de creditcard van m'n vriendin (via aparte Apple ID en aparte BL account)....maar was vergeten dat de 2e creditkaart (van m'n vriendin) hetzelfde billing adres heeft als de mijne (wat de hoofdkaart is)....dus blijkbaar zit daar wel een billing adres check in Maar als ik jou zo bergijp komt er niet nog een apart mailtje na met iets als: "bestelling goedgekeurd" of zo? |
|
|||
|
|||
Citaat:
owja...ik had zelfs een typefout in mijn postcode gemaakt, maar maakte niets uit gelukkig. |
|
|||
|
|||
zie idd nu ook dat er "Order Confirmation" in staat...maar zoals eerder geschreven is dat niet echt definitief zeg maar.
Maar nu ik weet dat de volgende zal worden "shipped" dan ga ik gewoon lekker in de wacht modus met een cocktail in m'n hand en het zonnetje op m'n barst! suc6! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
als je genoeg cocktailtjes slobbert dan voel je de pijn van het verbranden toch niet
Voor wie hem tussen nu en 1 aug binnen krijgen: veel plezier met het schitterende apparaat! Voor wie nog langer moet wachten: is de voorpret niet net zo leuk als het binnenkrijgen van de phone? Gegroet. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
YeeHaa... Er komen er weer 2 bij op die grote pallet...!!!
|
|
|||
|
|||
Wie heb er al een suite update?
van degene van wie de iPhone gistere/eergistere bij BL zijn afgeleverd. Bedankt. |
|
|||
|
|||
Mooie spullen is het wachten inderdaad wel waard en als je er een paar uur mee gespeeld hebt vraag je jezelf ook af waarom je daar nu wekenlang iedere dag voor hebt zitten F5'n op
|
Er zijn 41 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 41 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|