iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Roen En een overzicht als onderstaande, waar kan ik die vinden? Als het goed is heb je van Apple een tracking ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat dacht je...ik pak even een mesje om uit te pakken
hahahahahaha dat schoot er bij mij ook ff door mijn hoofd.... |
|
|||
|
|||
Zowel met het order nummer als met het Ref nummer krijg ik geen resultaat. Dan maar geduldig afwachten, zit niets anders op.
In ieder geval bedankt voor de snelle reactie. |
|
|||
|
|||
Bij mijn order staat shipment: 19 july en delivery 21 july, denken jullie dat er een kans is dat hij eerder op afleveradres is want ik ga net de 19de daar een dag heen?
|
|
|||
|
|||
Wat gaat er hier nou fout... Ik word eigenlijk niets wijzer van de onderstaande gegevens
17 Juni besteld en nog steeds geen t&t code, geen definitieve leverdatum... Helemaal niets. Ja een datum van 15 Juli Druk ik dan op de trackingcode die boven de dock staat dan krijg ik het volgende te zien: Als ik dan lees dat er mensen zijn die zelfs later besteld hebben en al een vergevorderd t&t log hebben word ik een beetje onrustig en nijdig Heb nog even gebeld en ook daar geen extra info |
|
|||
|
|||
is er al iemand die dit hele borderlinx apple.co.uk besteld heeft zonder gebruik van creditcard? als student ken ik echt niet aan een creditcard komen. en dat wil ik ook eigenlijk niet...
|
|
|||
|
|||
Bij mij is de status nog steeds: Arnhem Hub Shipment In Transit.
Je zou er haast naartoe rijden #ongeduldig |
|
|||
|
|||
Ik volg deze topic al even, maar dit is volgens mij m'n eerste bericht
Ik heb de iPhone 4 besteld op 20/06 en staat nu op 'prepared for shipment' bij de uk apple store |
|
|||
|
|||
Citaat:
TNT geeft aan dat die van mij ook nog steeds in Arnhem is :S kunnen we wel samen rijden haha
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gisteren dus de status: "Prepared for Shipment" gekregen....En jawel hoor! NET precies een e-mail van apple gekregen: ORDER SHIPPED!
PE |
|
|||
|
|||
Bij iedere bank kan je als student gewoon aan een credit card komen hoor... Kost een paar euro per kwartaal, voorwaarde is vaak wel dat je stufi op een rekening(waar je cc aan gekoppeld is) bij hun gestort wordt.
|
|
|||
|
|||
Ik zie bij veel mensen dat de iPhone eerder is verscheept.
Wat was de datum die jullie doorkregen? Ik heb hem op 21 juni besteld, en hij staat op est. shipping: July 14th... |
|
|||
|
|||
Yeah! 20 juni besteld, shipping date 14 juli als ik de status controleer en sinds vandaag staat er prepared for shipping!! Ben benieuwd wanneer hij daadwerkelijk richting Borderlinx gaat en hoe lang dat gaat duren!
|
|||
|
|||
19 juni besteld sinds vandaag prepared for shipment!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
de mijne zit nog steeds in arnhem:zit geen beweging in..
stelletje ambtenaren datumtijdTNT-lokatiestatus05 Jul 2010 13:59:52 Arnhem Hub Shipment In Transit. |
|
|||
|
|||
Kom op Borderlinx schiet is op met me pakketje toevoegen..
|
|
||||
|
||||
Krijg net mailtje dat mijn iPhone 4 32Gb verzonden is. Stond op 14 juli. Week eerder dus.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 28 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 28 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|