iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rooligan Met 2 man gekeken en geloof me geen optie. Op chat gaven ze net aan dat ze maar 1 verzendmethode ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens mij heeft het te maken met het enorme TNT-logo wat bovenin Borderlinx staat bij mij. Hebben jullie dat logo ook? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Vanochtend een ticket aangemaakt bij Borderlinx, vanmiddag is ie verscheept (via DHL - had wel de keuze tussen express of normaal, maar scheelde niets in kosten :confused) )
Kan toeval zijn (er zijn er een hoop uitgeleverd vandaag), maar voor diegene die nog niets zien in de suite misschien een tip om ook even te doen. Uiteindelijk toch een mooi systeem hoor ! Ga er maar s aan staan om die gigantische apple batch te verwerken. |
|
||||
|
||||
WOehoeeeeeeee hoop dat ze hem morgen gaan aanbieden.
Huidige status: invoice handed over to delivery agent. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
iPhone vandaag geleverd. Zalig machien! En echt geen last van de zogenaamde antenne problemen. Mischien toch slechte batch voor Amerika dan? Want mijn uk iPhone is helemaal perfect. Nu de "oude" 3GS nog verkopen
|
|
|||
|
|||
Wanneer zijn de iPhones weer normaal te krijgen (dus zonder de kans dat ze weer niet op voorraad zijn). Dan kan ik een tripje naar UK plannen!
|
|||
|
|||
Zending bij koerier voor aflevering alleen is er niemand thuis hopelijk kijken ze naar het briefje dat ze het bij buren mogen afgeven
|
|
|||
|
|||
Gister besteld in de UK. Hoelang duurde het bij jullie dat je een bevestiging kreeg?
|
|
|||
|
|||
Na ongeveer een 15 minuten had ik een mail met de bevestiging. Staat bij u de leverdatum 7 dagen verder dan de verzenddatum?
Kan je vinden als je inlogt via uw account op de Apple site. |
|
||||
|
||||
Best kijken op Apple.com, die zijn wat sneller met updaten dan de UK store.
|
|
|||
|
|||
Estimated shipment date is de 20e en de delivery date is idd de 27e. "Order not shipped". Gister avond om half 7 besteld echter nog geen bevestiging gekregen alleen het scherm van : "Thank you for your order" Ook de bestelling was te zien op dit scherm. Wel voor de zekerheid maar een printje van gemaakt.
|
|
|||
|
|||
en de iPhone is bezorgd bij de buren, nu nog hele dag wachten. gisteravond is ie bij borderlinx verstuurd dus vanaf Engeland naar NL minder dan 20 uur is best snel
|
|
|||
|
|||
Aha bevestiging gekregen per mail
Wel vreemd dat het blijkbaar 7 dagen duurt voordat het pakketje aankomt.. Iemand ervaring ermee dat dit doorgaans sneller gebeurd? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wat staat er bij "Shipping Method"? Bij mij staat er Fast Ship (EMEA) en ze verwachten levering binnen 2 werkdagen.
|
|
|||
|
|||
Dankjewel voor het snelle antwoord,
Ja dat staat er bij mij ook. Wanneer heb jij hem besteld? |
|
|||
|
|||
Goed. Vanzelfsprekend heb ook ik besteld via de UK. Maar, er is bij mij nog steeds wat onduidelijkheid over de gegevens die je dient in te vullen via borderlinx.
Vraag: Staat het zo goed, om moet sommige info ergens anders staan? naam Unit 7 Maidstone Road Borderlinx/DHL ...... Kingston Business Park Milton Keynes MK10 0BY GB Wie helpt? |
|
|||
|
|||
kijk mijn status en dat is inderdaad anders dan in de UK shop.
op apple.com: Prepared for Shipment Ships: By July 2nd Delivers: 05 Jul, 2010 - 06 Jul, 2010 Als het goed is heb ik hem eind volgend week ? of heb ik het mis? |
|
|||
|
|||
Ook fast ship:
Shipping Method Fast Ship (EMEA) |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|