iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook even van deze kant een update: had 2 juli als oorspronkelijk shipment date, maar is reeds vandaag al dispatched richting mijn Borderlinx suite! 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ook even van deze kant een update: had 2 juli als oorspronkelijk shipment date, maar is reeds vandaag al dispatched richting mijn Borderlinx suite! 2 dagen eerder dan gepland dus. Met een beetje geluk is ie er vrijdag al, maar ik neem aan dat het maandag wordt.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoe moet ik die levertijden zien eigenlijk? Ik heb de 29e juni besteld dus mijn shipment date is 3 weken later op 20 juli. Is het altijd besteldatum + 3 weken of is de 20e juli toevallig de shipmentdatum van een totale batch.
|
|
|||
|
|||
Zo heb net ook maar via borderlinx besteld nu maar afwachten.
Vond een ding wel vreemd eerste keer kon die het borderlinx adres niet verifieren daarna maar gewoon doorgeklikt omdat ik het adres toch zeker goed had ingevult. heeft iemand dit eerder gehad. En ja ik heb het adres zoals een eind verder terug in de topic genoemd bij apple ingevult |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Shipping date 3 weeks.
Maar dat vind ik niet erg ga van het weekend 3 weken op vakantie dus die zijn zo voorbij. Nu nog even mijn vodafone simonly abbo via de ANWB en ik zit lekker cheapo Thx voor de snelle reacties BTW. Kreeg net een email shipping date is veranderd naar 21 juli Laatst gewijzigd door mailman001; 30-06-10 om 18:17. |
|
|||
|
|||
Dan is het blijkbaar wanneer je besteld, gewoon 3 weken verder en wachten ze niet op een batch. Kan dus nog vervroegd worden (hopelijk)
|
|
|||
|
|||
mijn iPhone status is net op "Prepared for Shipment" gegaan,
wordt hij echt pas op 2 juli verzonden? |
|
|||
|
|||
Vraagje:
Ik heb zondag een iphone besteld bij apple, echter heb ik nog geen factuur gekregen. Is dit normaal? Ik heb met de cc van mijn moeder betaald. En heb haar adres als factuur adres opgegeven, en bij email adres mijn eigen adres. Jun 27, 2010 at 06:51 AM PDT - Order number W9443**** View order details Not yet shipped Ships: 19 Jul, 2010 Delivers: 21 Jul, 2010 Product Qty. IPHONE 4 BLACK 16GB-GBR |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedoel je van apple of je cc? Ik heb van apple meteen een factuur gehad na de betaling en die heb ik geprint.
Je CC wordt pas belast als je phone onderweg is |
|
|||
|
|||
[quote=forza;480161]Vraagje:
Ik heb zondag een iphone besteld bij apple, echter heb ik nog geen factuur gekregen. Is dit normaal? Ik heb met de cc van mijn moeder betaald. En heb haar adres als factuur adres opgegeven, en bij email adres mijn eigen adres. Heb je wel een order bevestiging gekregen? Ik heb namelijk ook geen aparte afrekening gekregen bij de betaling met mijn cc. Blijkbaar wordt deze pas afgeschreven vlak voor dat de telefoon verstuurd wordt. |
|
|||
|
|||
De mail van Apple die je ontvangt na het doen van een bestelling, is een 'Order Confirmation'. De factuur krijg je na de werkelijke betaling. Op het moment dat de bestelling wordt verstuurd vanuit Apple wordt de CC werkelijk belast. Tot die tijd wordt er slechts een reservering gedaan op de bestedingsruimte van de CC.
|
|
|||
|
|||
ik heb ook geen orderbevestiging tot op heden gehad!
Is er iets misgegaan? |
|
|||
|
|||
Via Apple.com: order status nakijken. Dan zie je als hij nog besteld is. Normaal sturen ze altijd een orderbevestiging met datums er in.
Nu vind ik het ook vreemd dat de hierbovenvermelde bestelling op 19/7 verzonden wordt en 22/7 delivery. Bij mij is het ships op 20/7 en delivery pas 27/7! Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn fout mensen ik schijn de mail dezelfde dag nog gekregen te hebben , zie het in mijn mailbox
|
|
|||
|
|||
Zit er nu wel of géén "Sim Ejector" tool bij?....Bij deze UK iPhone iig wel:
YouTube - 32GB iPhone 4 Unboxing + Dock |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hmmm, ok! bij een van de eerste USA unboxing video zat nl géén sim ejector tool bij weet ik mij te herinneren. (Dit is ook uitvoerig besproken op een ander forum)
Maar goed, een paperclipje werkt ook prima! Bedankt in ieder geval voor de update PE |
Er zijn 49 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 49 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|