iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Het gaat allemaal wat sneller bij borderlinx heb ik het idee. Waar mijn eerste iPhone meer dan 2 weken bij borderlinx is geweest(gister pas bezorgt) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het gaat allemaal wat sneller bij borderlinx heb ik het idee. Waar mijn eerste iPhone meer dan 2 weken bij borderlinx is geweest(gister pas bezorgt) gaat mijn andere iPhone het waarschijnlijk binnen een week redden, net trackinnummer gehad.
offtopic: foto's met flits genomen is dicotheek of kroeg zijn egt hele verbetering met vroeger |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Net gechat met "Chane" over de achterstand die weggewerkt zou zijn en mijn POD die nog steeds op "being processed" staat; ik moest maar 24 tot 48 uur geduld hebben! Nog geen half uur later staat DHL hier aan de deur met mijn iPhone. Ze zijn echt slordig aan het werk daar, alleen om de achterstanden weg te werken. Desondanks ben ik erg blij.....
Laatst gewijzigd door niekie67; 04-08-10 om 13:38. |
|
|||
|
|||
ha die mike,
ik heb je een bericht gestuurd. lekkere vrienden heb je. aan het eind van de maand komt ook je cc afschrift weer. vandaar dat ik je graag wil helpen om dat aan te vullen. |
|
|||
|
|||
Het is een vaste prijs, omdat ze per direct beschikbaar zijn.
|
|
||||
|
||||
Lijkt erop dat hij vandaag binnenkomt....
Citaat:
22/7 in de avond besteld. 4/8 levering 13 dagen...... best netjes |
|
|||
|
|||
Misschien nog een kleine tip voor de lezers van dit onderwerp.
Ik heb zojuist een nieuwe microsim op voorhand gehaald bij de plaatselijke T-Mobile shop. Gewoon zeggen dat het voor je Iphone4 uit Engeland is, krijg je hem gratis mee. Kan je hem nog even "Macro" laten en gebruiken in je huidige toestel, wanneer je iphone binnen is kan je hem direct "Micro" maken en gebruiken. T-Mobile levert de micro chip gratis aan iphones, maakt dus niet uit of je hem importeert of hier haalt via T-Mobile. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@Mark-86: Of ik ben een hele sympathieke verkoper tegengekomen. Nu was hij dat ook wel, ook als ik wel 10€ moest betalen.
|
|
|||
|
|||
Nog mensen waarvan hun bestelling bij Apple op 'prepared for shipment' staat?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Krijg net een mail van Borderlinx:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Voor degene die als eerst gaat bestellen:
Promo code: 163887 (valid till 30th of September 2010) |
|
||||
|
||||
Ik heb dezelfde code.
|
|
|||
|
|||
Nou mijn bestelling van 32gb, besteld op 20 juli is nog steeds niet shipped.
|
|
||||
|
||||
ik ook.. haha
|
|
||||
|
||||
Ik verwacht t/m eind september voor BL een omzetdaling van ca. 10%
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 4 is binnen!! Wat een supertoestel!! Ik heb ook een promocode ontvangen van Borderlinx.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
23 juli een 16 en 32GB, nog niks gebeurd sindsdien.
|
|
|||
|
|||
Hij is eindelijk binnen Moest hem ophalen bij een service point want natuurlijk komen ze langs als je even 10 min bij de supermarkt bent. mocht mooi niet het pakje openen voor ik had getekent. Die man bij DHL vond het maar raar.
Nou woog het pakje lekker zwaar dus die gok durfde ik wel te nemen. Die man van DHL had er nog nooit van gehoord dat er gestolen werd, haha Volgens mij hete die pinokkio |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|