iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf Wel allemaal met aparte orders idd... Voor degenen die nog status Being processed hebben, er werd toen net aangebeld, DHL ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wanneer heb je 'm besteld? En hoe lang heeft het geduurd vanaf het moment dat de iPhone in je suite zat, tot het moment dat DHL aanbelde?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik zal maar nogmaals de vraag stellen: Heeft iemand enig idee hoe het met de voorraden staat in Londen? Morgen vertrek ik er namelijk heen en ik vraag me af als ik er morgen een reserveer of ik hem voor zaterdag kan ophalen, anders zit ik namelijk wel een hele tijd zonder telefoon!
Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
bel anders naar de winkel |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik denk kansloos
ik heb afgelopen zaterdag nog 2 besteld, maar verwachte leverdatum is pas 23e zal wel 1,5 week eerder worden hoop ik maar denk niet deze week al |
|
|||
|
|||
Ik zou ook heel graag willen weten wanneer je de verzendkosten hebt betaald bij BL!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb precies hetzelfde: being processed, ding dong, DHL aan de deur... Zou het? Ja hoor, hij is binnen! Hier mijn data: 29 juni besteld bij apple 21 juli aangekomen bij BL 28 juli in suite, gelijk betaald, sindsdien 'being processed' 02 aug bezorgd aan huis door DHL Het gaat om de zwarte 32GB. Volgens BL met 'standard shipping' verstuurd. Ben aan het syncen, mooi apparaat! Heb de sim op het oog klein geknipt, werkt prima! Veel succes allemaal! gr tim |
|
|||
|
|||
Voor de duidelijkheid, mijn status staat nu dus ook nog steeds op Being Processed (02 aug), terwijl ik hem toch al echt in mijn handen heb!
Geen mailtje van BL of tracknummers... |
|
||||
|
||||
Geniaal uiteraard dat jullie het al binnen hebben, maar wat mij betreft is dit weer een nieuw dieptepunt voor BL.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vanochtend aan de chat gehangen met BL, en geklaagd dat het allemaal toch wel erg lang duurde. Duizend maal sorry, en we zullen je pakketje escaleren. Blijkt nu dus dat hij al helemaal niet meer in hun handen was... Rare jongens, die BL'ers. |
|
|||
|
|||
LOL, ik heb al wel een trackingnummer van DHL (zaterdag gekregen), maar op de DHL site staat alleen nog maar "Zending informatie ontvangen". Ben dus bang dat ik nog ff op mijn iPhone moet wachten...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
21 juli bij BL 28 juli in mijn suite en betaald 2 augustus in huis (dus afgelopen vrijdag/zaterdag verstuurd) |
|
|||
|
|||
Ze hebben het zeker weer een beetje voorelkaar bij BL.
Besteld voor m'n vakantie op 23 juli Net terug van vakantie en vond een mail dat ie de 29e bij BL was afgeleverd en dat ie al in m'n suite stond. Vandaag dus gelijk de shipping betaald en staat nu op "beeing Processed" Ben benieuwd wanneer ze hem daadwerkelijk verzenden. Las net ook over jat werk bij de postbedrijven die ze afleveren....is dit een 1-mailig iets of zijn er meerdere mensen die dit is overkomen?? |
|
|||
|
|||
Oke, mijn iPhone lag 1 augustus in mijn suite en heb meteen betaald.
En als ik het zo lees hier, zou het dus goed kunnen dat ik 'm eind deze week / begin volgende week heb! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb er zelf de 27e een besteld. Voor mijn ook geen BL maar een kennis die het via het werk netjes met ups laat bezorgen, gewoon binnen 1 werkdag en nog gratis ook. Mijn geeft aan de 17e verzonden te worden en de 19e aan te komen. Dan zou ik hem de 20e al hebben maar ik hoop natuurlijk een weekje eerder. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn kennis had er anders gelijk een gehaald en opgestuurd. Je kunt een gokje wagen als je in de buurt bent maar ik vrees dat het niet gaat lukken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga denk ik zelfs maar even mijn buren op de hoogte stellen dat ze de pakjes NIET aannemen. |
|
|||
|
|||
Zending is opgehaald bij BL door DHL. eindelijk!! heeft tog 5 dagen geduurd sinds ik het trackingnummer heb. Wordt waarschijnlijk morgen bezorgt
|
Er zijn 26 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 26 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|