iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) wat lees ik nu? levert apple de bestellingen uit UK al binnen 2 weken uit? heb 26 juli mijn zwarte 16 Gb besteld en zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
snelle levering van apple?
wat lees ik nu? levert apple de bestellingen uit UK al binnen 2 weken uit?
heb 26 juli mijn zwarte 16 Gb besteld en zou best leuk zijn als hij er eerder is dan de shipping date 16 aug en de delivery date van 23 aug. we zijn vandaag een week verder dan zou het dus nog maar een week duren. als ze zo snel leveren hoe kan het dan zijn dat t-mobile hun klanten 10 weken laat wachten? Laatst gewijzigd door humperdinc; 02-08-10 om 13:41. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone's worden rechtstreeks vanuit Foxconn naar Borderlinx gestuurd. T-Mobile zal de iPhone's zelf eerst wel krijgen denk ik. Ook vanwege een simlock. |
|
||||
|
||||
Citaat:
hou apple.com (en niet apple UK of apple NL) goed in de gaten... daar moet "prepared for shipping" komen te staan bij de orderstatus... |
|
|||
|
|||
mmm de status is: not yet shipped.
ik gebruik BL niet maar een kennis in UK. bedankt voor de tips mannen! als dit goed gaat zou ik dan weer 2 toestellen kunnen bestellen op dat adres? |
|
||||
|
||||
Channie is een dame he
Dat zou kunnen als je het via een andere CC doet denk ik (max 2 per klant volgens mij) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
sorry Channie dat ik je voor een man aan zag.
ik zal geduldig gaan wachten en apple.com in de gaten blijven houden |
|
||||
|
||||
Citaat:
kan iemand mij hier nog antwoord op geven, vraag is niet zo heel moeilijk denk ik en er zijn er denk ik genoeg die me het antwoord kunnen vertellen |
|
|||
|
|||
Ik ga er vanmiddag maar eens één 32GB black bestellen... Ben benieuwd, speciaal hiervoor een borderlinx account gemaakt... als het goed gaat, ga ik wel meer bestellen via borderlinx denk ik...
B.t.w. goede tips op dit forum, ik zat gister al heel erg te twijfelen hoe je alles in moest vullen op Apple UK, de adressering is héél anders dan in NL... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Of-topic: Kan ik een reservekopie van mijn 3GS op de iphone 4 zetten straks? zodat ik al mijn data heb? (ik synchroniseer alleen muziek... geen agenda en contacten etc. etc.) Laatst gewijzigd door MaartenW; 02-08-10 om 11:11. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja dat kan, ik heb een reservekopie van mijn oude 2G op de iphone 4 gezet.. dus ik mag aannemen dat dat et de 3GS helemaal geen probleem moet zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor degenen die nog status Being processed hebben, er werd toen net aangebeld, DHL met twee pakketjes. Ik denk het zal toch niet... maar toch wel, 2 iphones, en status staat nog steeds op Being processed bij BL. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gefeliciteerd! :-D
|
|||
|
|||
wat is ongeveer de levertijd vanuit engeland op het moment?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus als je geluk hebt duurt het twee weken. Als je pech hebt een stuk langer. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar snap ik niets van. Heb 3 accounts geprobeerd, met zelfde BL adres en zelfde CC, maar die werden allemaal geannuleerd na een paar dagen. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 18 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 18 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|