iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door PeterEggink Ze hadden natuurlijk ook kunnen leren van de eerste iPhone Tsunami en dus meer mankracht in kunnen zetten: hebben ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
[edit: maar alsnog duim ik natuurlijk van harte voor jullie!]
Laatst gewijzigd door DutchClick; 16-07-10 om 13:16. Reden: duimen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn telefoon is in my suite nu de dock nog. Maar weer wachten ...
ps ze versturen vandaag niets meer vanuit BL, wordt pas maandag Laatst gewijzigd door ron73; 16-07-10 om 12:59. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kortom, hij komt echt en het wachten is meer dan de moeite waard ! Dit is de beste (i)Phone die ik al in jaren heb vastgehad Onthoud dat zonder BL je (nog) veel langer had moeten wachten ?
|
||||
|
||||
iPhone is zichtbaar in de suite. World Travel Adapter kit nog niet. onduidelijk of het nou 1 doos is. UPS zegt 2 dozen. :-(
James vertelde me net dat hij vandaag nog verstuurd zou worden als ik shipment afrond. |
|
|||
|
|||
Amy vertelde mij dat er vandaag niet meer wordt verstuurd. Ik ga maar uit van dinsdag/woensdag in Nederland.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gemakshalve was ik er van uit gegaan dat het 1 pakket zou zijn. Dat was dus niet zo. Ik kan dus mooi 2 x € 35 aftikken. Samenvoegen nadat 1 pakketje is verwerkt is niet meer mogelijk. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hij is binnen! Ik moet zeggen dat het wel heel snel gaat als het pakketje eenmaal bij DHL ligt. Gisteravond verzonden en net ontvangen in het noorden van het land.
Nu maar even bezig met uitpakken, bijknippen van sim en syncen |
|
|||
|
|||
Helaas nog niets veranderd. Not steeds "Shipment handed over to delivery agent"
Wel een tracking nummer, maar deze werkt pas als de zending daadwerkelijk verzonden is. Ik hoop van harte dat het vandaag nog gebeurt, maar de beloftes bij BL zijn niets waard heb ik geleerd. Teleurgesteld.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heel veel plezier ermee, en laat even weten wat je ervan vindt ? |
|
|||
|
|||
@PWI
Even off topic: ondervind jij de beruchte antenne problemen?? Ben benieuwd! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar geen enkel probleem met bellen en gebeld worden, ontvangst en spraak kwaliteit zijn glashelder ! Heb zelfs de indruk dat die beter is dan alle vorige iPhone`s die ik al heb versleten On topic: Sterkte met jouw zending, volgende week heb jij hem ook in huis ! |
|
|||
|
|||
@Ron73 en @Channie,
Wanneer is die van jullie afgeleverd bij Borderlinx? |
|
|||
|
|||
PWI, credits voor je +1 omdat jij zo positief bent/blijft tegenover ons (= de mensen die in het ongewisse blijven/gelaten worden door BL over de verzending, waaronder ik dus ...)
Betaversie 4.1 ?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mensen die de iPhone via Borderlinx binnen hebben en woonachtig zijn in NL, kunnen jullie in de tracking gegevens van DHL zien via welk station het pakketje in NL gaat? Mijn zwager werkt bij DHL en zou hem kunnen onderscheppen. Maar ik moet dan wel weten via welke hub hij gaat. Ga namelijk paar dagen op reis en aan de hand van deze info beslis ik of ik hem wel of niet meteen door laat sturen. Moet hij natuurlijk wel eerst in mijn suite komen
|
|
|||
|
|||
Iemand toevallig enig idee of er al originele Vodafone micro SIM's zijn zodat je niet hoeft bij te knippen?
Klantenservice geeft aan, in de winkel, winkel weet van niets. Gehoord dat Saturn en Media Markt ze zouden hebben, gebeld, maar ook iets.... Dan toch maar knippen!?!? Pakketje is in Arnhem, als ze Maandag de Tsunami hebben weggewerkt dan komt de nieuwe er weer aan. Hopelijk Woensdag in huis. Die paar dagen kunnen me ook niet meer redden. |
|
|||
|
|||
Ik heb contact gehad met Vodafone en mij vertelde ze dat ze die microsim nog niet gaan uitgeven. En dat zou voorlopig ook niet gebeuren. Maar wellicht dat ze hier verandering in hebben gebracht? T-mobile heeft ze trouwens wel, in de t-shop kan je ze voor 10 euro kopen.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 18 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 18 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|