iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat een shitzooi zeg, heb ik net voor pakketje betaald bij BL, ging er dus vanuit dat 2x iphones in 1 doos zaten, komt er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat een shitzooi zeg, heb ik net voor pakketje betaald bij BL, ging er dus vanuit dat 2x iphones in 1 doos zaten, komt er later nog een doos aan. Gelijk gechat met BL blijkbaar kunnen zij dit niet meer rechttrekken. Damn mag nu 2x verzendkosten gaan betalen damnnn. Slecht dat zij alsnog niet kunnen combineren achteraf.
Laatst gewijzigd door tannay; 15-07-10 om 20:32. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kl@@tezooi...
Citaat:
Heb ik geprobeerd: 1 iPhone aansluiten in DFU en laten detecteren door iTunes 2 iTunes aflsuiten en iReb starten 3 Op iPhone 3G klikken in iReb 4 Wachten tot mn iPhone scherm iets doet en iReb vastloopt....... 10 min later is er nog geen teken van activiteit, iReb loopt ook niet vast... 5 Toch maar iTunes starten en Custom FW flashen: 16xx error. Doe ik iets fout? Laatst gewijzigd door Bomans; 16-07-10 om 10:00. Reden: edit-knop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
Kijken jullie gewoon op de NL DHL website bij "express tracking", en track je daar je pakje vanuit BL? IK heb eeb 10 cijferig tracking nummer gekregen welke vaak pas na een paar uur "zichtbaar" word online bij DHL neem ik zo aan?
|
|
|||
|
|||
Ja, daar kijk ik ook, maar ik heb al wel tracking gegevens, het pakketje is zojuist vertrokken vanuit Birmingham.. Heb je nog geen gegevens zichtbaar?
|
|
|||
|
|||
@Nielz, nee nog niet. De status shipped heb ik sinds 18:42 Uur NL Tijd. Heb je ook een estimated delivery date?
Grtz, PE |
|
|||
|
|||
DHL vandaag verstuurd is meestal morgen al in huis tenminste dat was bij mijn verzending en ook bij andere.
|
|
|||
|
|||
BL belooft dat mijn iphone vandaag wordt verstuurd. Wat denk je? Niks, nada. Heb een klacht ingediend en kreeg warempel een ontvangstbevestiging met ticketnummer. Eerdere mail van dinsdag geen reactie op gehad. Ik weet dat ik geduld moet hebben maar dit is gewoon niet goed. Mijn iPhone is tegelijk binnengekomen met Peter Eggink zijn iPhone en hangt nog steeds ergens in Limbocountry BL ..... Gewoon een beetje gefrustreerd nu.
Lichtpuntje, Time Capsule had ik eerder moeten kopen
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hehehehe Apple methode -> sluit TC aan -> Airport utility doet zijn werk, vraagt welk apparaat ik ga vervangen/Wi-Fi netwerk etc.-> in totaal 2 min werk gehad dus aan setup hardware & software van TC en uitzetten van mijn Airport Extreme.
Toppertje! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Helaas nog steeds being processed... 't is niet anders. |
|
|||
|
|||
Oeps, een van de redenen voor een vertraagde shipping ?
Analyst Claims Design Fix for iPhone 4 Signal Issue Being Deployed - Mac Rumors |
|
|||
|
|||
Iemand anders nog vertraging ondervonden in de tracking gegevens via de DHL website na verzending vanuit BL?
|
|
|||
|
|||
Ik zit in dezelfde situatie als Sunnyville88, Maandag gearriveerd bij BL. Dinsdag in m'n 'suite', en Dinsdag meteen betaald voor Express delivery. Gisteren en vanochtend door BL support bevestigd dat ie vannacht verscheept zou zijn, niet dus. Hou er niet van belogen te worden. Status is nu nog steeds 'Being Processed' en staat waarschijnlijk nog steeds in Milton Keynes.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
That sucks big time!...De werkwijze van BL is iid wat vreemd. Wellicht komt dit door de iPhone Tsunami: Ze hebben TE weinig werkuren in een dag om aan hun shipping policy te kunnen voldoen in deze periode. Ze hadden natuurlijk ook kunnen leren van de eerste iPhone Tsunami en dus meer mankracht in kunnen zetten: hebben ze gedaan, en helpt ook niet echt zo blijkt. Als je pakje binnen handbereik ligt in de BL Hub, dan word ie verder verwerkt en verzonden. Je moet een beetje geluk hebben in deze dagen.... Jammer is dat ze WEL "propere" beloftes maken en deze dus NIET na kunnen komen, waarvan ze zich ook bewust zijn! Zeg DAN dat ze niet weten wanneer het pakje word verscheept, maar dat het z.s.m. word verwerkt en wel tot een week kan duren. Kijk, dan weet je waar je aan toe bent, en word je niet telkens door "valse hoop" gevangen. Gewoon frustrerend. Komt goed! For the time being: veel plezier met je TC! |
|
|||
|
|||
Ik heb me erin berust, maar nog even dit dan als afsluiter.
Hieronder mijn reactie op het antwoord van BL op mijn klacht: Sam, Thank you for your response. Again an apology but not a solution. I have to emphasize on the fact that some people do get their parcel sent out even when their parcel arrived later than mine at Borderlinx. Even with a backlog somehow Borderlinx gets it wrong in terms of handling their work chronologically/First in First out. As for the previous commitment, how is it even possible that it is promised and there is no follow up to it in terms of reaction to the customer whether it's done or not. Now I get the feeling that the customersupport is "handling" the stream of complaints by giving, in my point of view, false hope to the customers. I do hope that Borderlinx will look into the matter and give me and it's (future) customers a better response. I guess I'll have to wait and see (there's nothing else I can do, besides setting my frustration aside) how Borderlinx handles my case. Greetings, Peter On 15 jul 2010, at 23:30, Borderlinx Support wrote: Reference number: LTKxxxxxxxxxx Please use this ticket number in any correspondence with us. Hi Peter, Welcome to Borderlinx. My sincere apology for the delay of your shipment and the previous commitment made to you. We are having huge backlog on account of high volumes and hence there has been a delay. The Hub team is working hard to fulfil all shipments. Please allow another 24-48 hours for it ship. I will however forward your details to the Hub team so they can look into your case and process it asap. I sincerely regret the inconvenience caused. Thank you. Best Regards, Sam Borderlinx Support |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb ook nog wat korte vraagjes:
- hoe lang moet ik NU wachten als ik er 1 bestel: iemand toevallig onlangs besteld? - als ik er 1 extra bestel (eerste is inmiddels al voorbij HongKong dus volgende week in huis....) wat moet ik dan aanpassen: nieuwe iTunes-account aanmaken? ander huisadres? ander emailadres? nieuwe BL-account? andere creditcard? - hoe kiezen jullie de express verzendmethode bij BL? - kan je de verzendkosten van BL naar je huisadres met Paypal betalen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed, als we Cult of Mac | Apple News, Reviews and How Tos mogen geloven is er niets aan de hand. |
|
||||
|
||||
tja hier nog een baaler .... mijn pakje is dinsdagochtend aangekomen en heb nog steeds niet in mijn suite phfffff als hij maar deze week in mijn suite verschijnd??
ze zullen wel niet werken in het weekend bij BL... ik blijf hopen dat ik volgende week met me nieuwe iphone kan bellen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|