iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Hier in elk geval niet. Daarom dat ik zei dat het voor volgende week zal zijn. hmm zie hetnu pas, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hmm zie hetnu pas, nederland leveren ze wel gewoon uit op zaterdag. Belgie zal het anders zijn?
|
|
|
|||
|
|||
Beetj offtopic maar affijn:
Ik ga denk ik uit voorzorg maar alvast een invisibleshield bestellen. Doordat de iphone 4 plat is zal het vele malen beter te beplakken zijn met een invisibleshield dan de 3g(s). Zijn er meer mensen die dit gaan doen? edit: heb er maar gewoon 1 besteld, kostte me 25dollar Voor mensen die dit ook gaan doen, coupon code: YOUMOBILE geeft je 20% off Laatst gewijzigd door Blaap; 25-06-10 om 01:01. |
|
|||
|
|||
Heb ik vorige week gelijk besteld...
Ps als je bij ZAGG een order plaatst gebruik dan ZAGG20 als discountcode voor 20% korting. Met een beetje zoeken vind je ms nog wel een betere, maar deze werkt in elk geval Edit: haha, meer wegen die naar Rome leiden.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Leuk als ik anderen er een plezier mee kan doen Laatst gewijzigd door michel01; 26-06-10 om 00:23. Reden: code expired |
|
|||
|
|||
inmiddels iedereen van de '24 juni' batch een borderlinx update?
|
|
|||
|
|||
Ben ook benieuwd.....
|
|
||||
|
||||
Betaling voor verzending gisteravond gedaan.
Staat nu nog op "Being processed", maar verwacht spoedig verandering. |
|
|||
|
|||
Wat heb je moeten betalen aan Borderlinx als ik vragen mag, en is dat voor normale of expres verzending?
thx |
|
|||
|
|||
Nog steeds: No goods awaiting shipping.... Hoop dat dat vandaag veranderd. Gisteren net als velen daar afgeleverd op 12.59
|
|
||||
|
||||
€34.37 voor express verzending
Citaat:
Je moet gaan naar My account - Delivery Status Laatst gewijzigd door Bomans; 25-06-10 om 11:03. |
|
|||
|
|||
Ik heb zelfs dat bericht niet staat bij mij,
Delivery status You have no shipments history. Maarja ff afwachten dan maar... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je overigens een e-mail gekregen dat er levering is geweest ? Ik neem aan dat dat de normale werkwijze is. |
|
|||
|
|||
Zijn hier nog geen mensen waarbij de order gecancelled is vanwege het Borderlinx adres? Ben bezig met een ander adres, maar zo te zien hoeft dat dus niet eens.
|
|
||||
|
||||
Allemaal positieve ervaringen
(tot nu toe toch ...) |
|
|||
|
|||
Ook ik wil mijn iPhone gaan bestellen in de UK, ik wil het volgende doen:
- iPhone bestellen in de App store (online) - Laten verzenden naar kennis in London - Verzekerd laten versturen naar Nederland Ik zou ook mijn kennis naar de fysieke App store laten gaan om daar ter plekke de telefoon te kopen. Wie weet of ze de komende week / weken daar beschikbaar zijn in de normale verkoop. Zo zou ik het proces nog wat kunnen versnellen, aangezien de online route 3 weken zou duren (staat op de website). Dank voor jullie tips |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
net een mail van borderlinx gekregen dat ook mijn iPhone is ontvangen . Meteen doorgezet met express delivery. Nu weer afwachten, maar top gegaan zo het hele proces!
|
|
|||
|
|||
wow wat een opluchting om positieve berichten te horen van orders via borderlinx.
ik maak er voor het eerst gebruik van ..erg spannend |
|
|||
|
|||
Klinkt super allemaal! Prachtig systeem
|
|
|||
|
|||
Heb nog steeds geen bericht gehad van Borderlinx, hoop dat het allemaal goed gaat
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|