iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 'm ook besteld. Duurt nu nog 3 weken(nieuwe verzenddatum is 19 juli via UK), tot die tijd kan ik 'm gewoon Cancellen. Mochten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb 'm ook besteld. Duurt nu nog 3 weken(nieuwe verzenddatum is 19 juli via UK), tot die tijd kan ik 'm gewoon Cancellen. Mochten er negatieve berichten komen over BorderLinx/DHL, dan kan cancellen altijd nog!
Eind juli hoop ik de mijne binnen te hebben! [/quote] Je hebt toch maar 14 dagen om een order te cancellen bij Apple of zie ik iets over het hoofd? Ik heb hem trouwens ook besteld en die van mij wordt pas 16 juli verzonden naar Borderlinx. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wil hem trouwens laten bezorgen op mijn werkadres.... zou een collega hem ook in ontvangst mogen nemen of moet je tekenen en een ID tonen bij ontvangst?
|
|
||||
|
||||
Gelijk wie mag aftekenen. Als er maar een krabbel opstaat.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem 25 juni besteld, echter zie ik geen shipping datum staan, op apple.com/uk staat shipping date: 3 weeks..
Ik heb inderdaad ook via borderlinx vernomen dat je tot max 100$ verzekerd bent Is er geen andere delivery company zoals borderlinx die wel tot 600 euro verzekerd?? Ik vind het risico een beetje te groot eigenlijk.. zeker na het lezen van het 2 jaar oude artikel waarin gesproken wordt over verloren/gestolen pakketjes bij DHL.. Wellis waar oud artikel maar toch.. |
|
|||
|
|||
Of 't een nieuwe batch is, weet ik niet. Feit is dat 'ie de de 19e pas verzonden wordt... Da's al jammer genoeg natuurlijk :-P
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Jah cancelen kan altijd nog, ik vraag me alleen af wanneer apple het afschrijft van je credit card?? Een paar dagen voordat het pakket wordt verstuurd of al paar dagen na je order??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij staat hij al onder authorisaties, maar dat kan ook betekenen dat ze het bedrag gereserveerd houden tot verzending...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
PE Laatst gewijzigd door PeterEggink; 27-06-10 om 02:02. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Als ik mijn bestelling track&trace zie ik het volgende: 27-06-2010 00:15 CDGOn route to delivery depot 26-06-2010 21:11 CDGArrived in destination country Maar als ik de "location CDG" google zie ik het volgende: Paris Charles de Gaulle Airport Guide (CDG) Maar de destination country is niet Frankrijk? Ik woon in NL? Wat kan dit zijn MVG |
|
|||
|
|||
Dat hij onderweg is
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|