iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door slvb Wat denk je nou zelf ? Hoezo? In belgie vorig jaar was de 16gb 575 en de 32 675 ofzo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Tsja... Wat denk je zelf??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Status is veranderd naar: Shipped!!!
Borderlinx uiteraard |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hier ook shipped!!!
So far so good |
|
|||
|
|||
Ook hier netjes is de iPhone al netjes verstuurd morgen meteen door laten sturen door borderlinx hopelijk zaterdag binnen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bij mij is de status ook veranderd naar "Shipped". Alleen, als ik klik op "Track shipment", staat er 28 juni als "Estimated Delivery Date"?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wat hebben jullie als Estimated Delivery Date? Bij mij is het pas 28 juni.
|
|
||||
|
||||
Hier Estimated Delivery Date 24th
|
|
|||
|
|||
Ook hier de 24e vind het maar rare datum 28e wordt nergens vermeld.
Staat er al wel dat ie dispatched is? |
|
|||
|
|||
Ja, er staat dat hij dispatched is. Maar waarschijnlijk heeft het te maken met de plaats van levering, dacht nochtans dat de levertijd in UK overal hetzelfde zou zijn, de plaats van levering is namelijk nogal afgeleven, ik heb het naar een kennis laten versturen.
Ik kan geen screenshot uploaden van hieruit, want er zijn bepaalde sites en functies van internet geblokkeerd hier. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Der zijn ook mensen die het nooit leren Hoop dat de orders goed gaan via borderlinx, de mijne is ook geaccepteerd, verwachte leverdatum 14 juli |
|
||||
|
||||
Citaat:
------- Revised Delivery Date Dear xxxxxxx, Thank you for purchasing the new Apple iPhone 4. We are currently preparing your Order for shipment. Your delivery address is in an area where our carrier transit times are slightly longer. We expect to deliver your Order after the 24th June. You will receive a Shipment Notification when your Order is dispatched, which will provide you with more specific tracking information. You can also track the status of your order anytime by visiting: Apple Order Status Kind regards, The Apple Store ------- |
|
|||
|
|||
ik heb ook besteld uit de UK via borderlinx.
wordt er nog wat door de douane gecontroleerd? is er kans dat het pakketje bij hun achterblijft? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ben blij dat ik nu eerst kan zien bij jullie of via borderlinx alles goed zal verlopen ...
Anders kan ik alsnog bestelling annuleren en wachten op Belgische iphone. Laatst gewijzigd door Wim_; 23-06-10 om 12:41. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|