iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mikevanvliet En de belangrijkste vraag. Heeft iemand al een Offer Code, of korting code ontvangen van BL voor het lange wachten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik meen mij te herinneren dat ze deze pas over een maand wilden gaan uitdelen... Is er überhaupt iemand die al heeft gekregen?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Besteld !
Zo toch maar 1 besteld, na alle reacties hier ! de 16gb ! nou maar afwachten
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Verwachte verzenddatum: 20 Aug, 2010
Verwachte leverdatum: 24 Aug, 2010 Ben benieuwd... |
|
|||
|
|||
Verwachte verzenddatum: 19 Aug, 2010
Verwachte leverdatum: 23 Aug, 2010 Ik heb hem een dag eerder besteld, ze hanteren letterlijk gewoon 3 weken.. |
|
|||
|
|||
rustig afwachten dus...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zijn er hier mensen met een 32GB die 'm al geleverd hebben, of die al onderweg is? Gaarna ook even besteldatum en verwachte leverdatum er bij zetten als je reageert!
Ik krijg namelijk het idee dat de 32GB echt heel slecht geleverd wordt en de 16gb al na 7 dagen verzonden wordt.. ! |
|
|||
|
|||
Citaat:
tot opheden geen nieuws, ook cancel knop is nog blauw ps. Misschien handig als je zelf ook ff vermeld wanneer je em besteld hebt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Matching address: D H L Express (UK) Ltd, Unit 7 Dunfermline Court Kingston MILTON KEYNES Buckinghamshire MK10 0BY Hebben jullie dit adres gebruikt? |
|
||||
|
||||
zo moet ie:
Naam Borderlinx DHL XXXX XXXX Unit 7 Maidstone Road Kingston Business Park Milton Keynes Buckinghamshire MK10 0BY Great Britain |
|
|||
|
|||
Nou ja, dat probeer ik dus.
You Entered: DHLBorderlinx/DHL XXXX-XXXX Unit 7 Maidstone Road Kingston Business Park Milton Keynes MK10 0BY GBR Maar die pakt de Apple UK site dus niet en komt met die suggestie in mijn vorige post. Zie ik nou toch nog iets over het hoofd? |
|
|||
|
|||
Je kan de suggestie negeren naar ik weet en kiezen om toch je eigen ingevoerde adres te hanteren.
|
|
||||
|
||||
Suggestie negeren, gewoon eigen ingevoerde adres gebruiken
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2x 32GB besteld op 25 Juli. Verwacht verzending 16 aug, verwacht levering 23 aug. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de suggesties. Heb 'm dus maar besteld via deze weg, ben benieuwd wanneer 'ie binnen is!
|
|
|||
|
|||
Ik had per ongeluk toch dit adres gebruikt (op advies van n chat-medewerker), en mn iphone is gewoon aangekomen bij BL... Nu alleen nog wachten tot ze m naar NL versturen... Hoe lang moet ik hier ongeveer op wachten na betaling?
|
|
|||
|
|||
zal nog wel moeten worden bijgewerkt dan
|
|
||||
|
||||
Online bestelling (via kennis in UK) bij Apple store op 22 juli. Levering (bij kennis in UK) 29 juli. Het is nu nog even wachten voor ie hier is maar dat staat helemaal los van de levering door Apple.
Oorspronkelijk stond levering gepland op 19 augustus. |
|
|||
|
|||
Kan iemand me aub advies geven, Ik kan hem via de UK bestellen, maar dit kan pas over 6 werkdagen.. kan ik me dan beter nu op een lijst laten zetten in belgie of toch gewoon via uk? wat is sneller denken jullie?
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|