iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door gn!uz Mijn order was de 27e afgeleverd en gisteren in mn suite. Dus het duurt nu 5 dagen voordat het in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
donderdag 22 juli verzonden, woensdag 28 juli bezorgd bij BorderLinx? waarom duurde dat zo lang? Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren mijn iPhone gekocht in België, terwijl ik al op 16 juli een iPhone had besteld via de site van de UK. Aangezien deze nog niet was verstuurd hoopte ik dat ik deze nog kon annuleren. Dit was helaas niet meer mogelijk, omdat Apple al bezig was met de voorbereiding van verzending. Vandaag blijkt dat mijn iPhone gisteren inderdaad is verzonden.
Mijn verwachte verzenddatum was op 6 aug. Apple loopt dus een week voor. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Type: 16gb Besteld: 21 juli Verzonden door Apple: 28 juli Bezorgd bij BL: 29 juli In suite: - Verzonden door BL: - Ontvangen: - |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben benieuwd, ik heb namelijk ook de 16de besteld |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Die van jou was waarschijnlijk al bij Apple in UK. Bij eerdere bestellingen werden ze vanaf Hongkong verstuurd...
|
|
||||
|
||||
zo na al die verhalen vanuit Frankrijk waar ze zo moeilijk doen met andermans reserveringen, heb ik er nog maar 2 bij besteld in de UK
Ik wist wel dat de cc die ik voor mijn vriendin op mijn naam een keer had aangevraagd nog wel een keer van pas zou komen eindelijk levert het een keer wat op ;-) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus we gaan niet meer naar parijs? Ik ga er nog 2 reserveren... kijk ik tegen die tijd wel wat ik met de reservering doe Of kan dat niet, nog 2 op mijn naam laten zettebn |
|
|||
|
|||
In de UK of Frankrijk? In de UK is het in ieder geval geen probleem. Daar kan je er zoveel bestellen als je wil, zolang je maar betaald.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iphone/bumpercase
Besteld op 28 juni in de UK-store samen met een bumper.
De iPhone gearriveerd bij BL op 19 juli en de bumper op 20 juli. iPhone in de suite op 22 juli en de bumper op 26 juli. Volgens BL verscheept op 29 juli, echter daadwerkelijk door DHL op 30 juli opgehaald. 31 juli gearriveerd bij DHl Eindhoven. En gelukkig kon ik hem van morgen ophalen. Ben nu aan het installeren. Wel een antenneprobleem als je hem op de bepaalde manier vasthoudt, maar met bumper heb ik er geen last van. Het T-mobile bereik is bij mij thuis vaak slecht en zeker geen 3G, dus dat abonnement wordt opgezegd, waarna ik een sim-only abonnement van vodafone/ANWB neem. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook zojuist mijn bestelling geplaatst Het is voor het eerst dat ik iets vanuit het buitenland bestel dus ben benieuwd of het allemaal goed gaat!
Nog ff en dan ben ik eindelijk van T-mobile af |
|
|||
|
|||
zojuist verzendbevestiging gekregen van Apple. 20e juli bestelling gedaan voor 16gb en is dus nu verstuurd (1,5 week later). Verwachte aankomstdatum is 6 augustus (deze wordt dus niet vanuit UK gestuurd).
Verwachte aankomstdatum was in eerste instantie 17 augustus |
|
||||
|
||||
Ik raad jullie allemaal het KPN netwerk aan....
|
|
|||
|
|||
moet je de iphone bestellen met bumper wil je die gratis krijgen of kan dat ook gewoon via die app via de nl store..?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Potverdorie, nog steeds niks, besteld op 20 juli
Not yet shipped Ships: 10 Aug, 2010 Delivers: 17 Aug, 2010 FYI het is een 32 gb Werkt apple trouwens ook op zaterdag? |
Er zijn 23 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 23 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|