iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door blingbling Absoluut, maar ik vind het vodafone-netwerk ook zeer goed. Ze doen zeker niet voor elkaar onder Op sommige locaties wel. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar Vodafone en KPN zijn absoluut de beste netwerken! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
maar de KPN netwerken, hoe zit dat met surfen, streamen en downloaden? Hoe is die snelheid?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ik had eerst de 2G iphone maar heb 3G sinds donderdag. Werkt prima. In ons gebouw hebben alle T-mobile iphones geen 3g netwerk.... maar wel van kpn.... Of zou dat kunen komen omdat het een KPN gebouw is? Maar even serieus.. heb geen klachten en ben ook wel kritisch op het eigen netwerk.. |
|
|||
|
|||
ik snap erniks van ik heb een uu geleden een iphone 4 32gb besteld, en ik heb nog geen orderbevestiging binnen gehad :S.... ik heb hem via de uk apple store besteld.
duurt het in het weekend langer dan door de weeks een orderbevestiging binnen krijgen? ik hoopdat iemand me meer info kan geven erover... Laatst gewijzigd door mslf; 31-07-10 om 16:57. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
moet ik gewoon afwachten? ook als je kijkt naar je orders in apple, zie ik niks staan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gewoon ff afwachten,komt goed.
Die van mij is nu bij BL. Dus kijken hoe snel die bij mij thuis is. Zal wel lang duren. Afwachten maar. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 16GB op 22 juli besteld, de 29ste werd hij afgeleverd bij BL en vandaag was hij zichtbaar in m'n suite. Meteen betaald en nu maar afwachten! Het gaat tot nu toe in ieder geval een stuk sneller dan ik had verwacht.
|
|
|||
|
|||
Top! Mijne had ik 21juli besteld, 29ste geleverd maar nog niet zichtbaar in suite helaas. Geduld is een schone zaak I guess.
|
|
||||
|
||||
Hier dezelfde situatie alleen nog geen suite update, afwachten maar....
|
|
|||
|
|||
Krijg je van BL een E-mail als die in je suite staat?
Kan iemand mij daar een antwoord op geven. |
|
|||
|
|||
Ja. Je krijgt zowel een mailtje als hij in je suite is gekomen als wanneer hij verzonden is.(scheelt een hoop inloggen)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je van BL een verzendbevestiging krijgt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb hem uiteindelijk ook maar via de UK besteld na een zeer onprofessionele reactie van de klantenservice van T-Mobile. De hele boel daar gecancelled en nu maar via BL proberen. Meteen mijn abonnement ook opgezegd. Tijd voor Vodafone na dat slechte bereik van T-Mobile. Die muts van de klantenservice was de druppel en het zetje wat ik net nodig had. |
|
|||
|
|||
Hahaha, hier precies hetzelfde! Klantenservice van t-mobile heeft mij 3x gewoon weggedrukt terwijl ik in de wacht stond =S Onvoorstelbaar hoe ze met klanten omgaan, was al bijna 10 jaar klant daar.. Gelukkig wel vandaag mijn microsim ontvangen, die krijgen ze ook mooi niet meer terug =P
Even een vraagje, heb dus ook via borderlinx besteld.. maar wat zijn de kosten bij hun voor het verzenden? |
|
|||
|
|||
Shipped to MILTON KEYNES, GB 27 Jul 2010
Estimated Delivery Date (Subject to change) 02 Aug 2010 (Subject to change) Current Delivery Status Delivered 31 Jul 2010 Nog geen update gehad van m'n suite |
|
|||
|
|||
Hoe zit het nou precies met betalen dan? Ik heb bij mn bestelling op de Apple UK site mijn Creditcard gegevens ingevuld, dus ik hoef dan straks alleen nog maar de verzendkosten van BL te betalen neem ik aan?
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|