iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tbeumer@ Negeren kan niet. Alleen aanpassen of akkoord gaan met het alternatief Dat is vreemd, had je al besteld of ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Volgens mij staat er ergens een zin onder met "toch adres nemen wat ik heb ingevoerd" ofzoiets?
Daar heb ik op geklikt maar plaats inderdaad even een screenshot van die pagina waar hij de adressen naast elkaar zet |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat is idd ook hetgeen wat ik gedaan heb! Ik denk dat je dat linkje gewoon over het hoofd ziet..
|
|
|||
|
|||
kan iemand mij precies vertellen hoe je een iphone in engeland kan kopen en daar hier laten bezorgen. las hier van BL, maar weet niet wat hiermee bedoelt wordt.en hoeveel ben je dan kwijt voor een iphone 4 16 GB incl. verzendkosten. Wil dit graag op een rijtje hebben voordat ik een bestelling wil plaatsen. Alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar als je ff www.borderlinx.com doorleest snap je het wel. |
|
||||
|
||||
Citaat:
*zucht* ik zal je een beetje opweg helpen BL = borderlinx |
|
|||
|
|||
Op re-enter klikken en opnieuw ingeven, dan geeft hij terug die melding en dan op continue klikken dat je akkoord gaat met het adres dat niet kon geverifieerd worden. Moet inderdaad exact hetzelfde zijn anders komt het niet toe bij jou thuis
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik snap er helemaal niks meer van. BL heeft afgelopen donderdag 29-7 de status 'handed over to delivery agent' gegeven, maar DHL heeft alleen een voormelding.
Zit daar nog een stap tussen ofzo? Als ze hem donderdag aan DHL hebben gegeven, dan zou hij toch nu al lang een keer bij DHL bekend moeten zijn? |
|
||||
|
||||
Mijn pakketje was door DHL gewoon bij buren bezorgt, 4 huizen verderop. Deze mensen hebben ook gewoon getekend. Drie dagen later kwamen ze gelukkig hier aan de deur om het pakketje te geven.
Als deze mensen niet zo eerlijk waren geweest was ik mijn iPhone gewoon kwijt geweest. Op het moment dat DHL het pakketje bezorgt heeft was ik zelf ook gewoon thuis. Borderlinx heeft wel het juiste adres en de juiste naam op het pakketje gezet. Zeer slecht van DHL dit. Ik zit nog te twijfelen of ik hier wat mee moet gaan doen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
krijg je mail als BL het verstuurd heeft of moet ik hele tijd blijven kijken naar de status op de website
|
|
|||
|
|||
Staat er op het pakketje iets van Apple? Of alleen dat ie van Borderlinx komt?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
oftopic: Witte backplate(geen cover of case) is ook onderweg naar Nederland toch al een halve witte iPhone. Heb er maar gelijk een paar besteld. Komt er dus zo uit te zien. Je ziet die ik over heb wel verschijnen op het accessoires te koop gedeelte (btw ze zijn niet egt cheap) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe dan ook, ik vertrouw het niet helemaal, aangezien apple 't niet voor elkaar krijgt met de witte verf.. lijkt het me vrij apart dat er wel officiële onderdelen in die kleur te verkrijgen zijn.. ! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij precies het zelfde heb nu al een aantal dagen achtereen gechat met steeds verschillende medewerkers, maar tot op nu nog geen verandering ondanks vele excuses voor de drukte. Voor de verandering hebben ze mijn shipment maar weer eens geescaleerd alsof dat wat uitmaakt |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|