//

iPhone 4 pre-order in UK

iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tbeumer@ Negeren kan niet. Alleen aanpassen of akkoord gaan met het alternatief Dat is vreemd, had je al besteld of ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #2261  
Oud 01-08-10, 15:43
Mark-86 Mark-86 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Sassenheim
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tbeumer@ Bekijk bericht
Negeren kan niet. Alleen aanpassen of akkoord gaan met het alternatief
Dat is vreemd, had je al besteld of ben je er nu mee bezig? Misschien kan je een screenshot plaatsen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2262  
Oud 01-08-10, 15:44
niekie67 niekie67 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mark-86 Bekijk bericht
Dat is vreemd, had je al besteld of ben je er nu mee bezig? Misschien kan je een screenshot plaatsen?
Kiezen voor de continue-knop die onder het door jou ingevulde adres staat.
  #2263  
Oud 01-08-10, 15:45
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Volgens mij staat er ergens een zin onder met "toch adres nemen wat ik heb ingevoerd" ofzoiets?
Daar heb ik op geklikt

maar plaats inderdaad even een screenshot van die pagina waar hij de adressen naast elkaar zet
  #2264  
Oud 01-08-10, 15:46
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niekie67 Bekijk bericht
Kiezen voor de continue-knop die onder het door jou ingevulde adres staat.
juist, die bedoel ik..

moet je alleen wel zeker weten dat je het allemaal goed hebt ingevuld
  #2265  
Oud 01-08-10, 15:52
Mark-86 Mark-86 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Sassenheim
Berichten: 66
Standaard

Dat is idd ook hetgeen wat ik gedaan heb! Ik denk dat je dat linkje gewoon over het hoofd ziet..
  #2266  
Oud 01-08-10, 16:10
jorishetbengeltje jorishetbengeltje is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 29
Standaard

kan iemand mij precies vertellen hoe je een iphone in engeland kan kopen en daar hier laten bezorgen. las hier van BL, maar weet niet wat hiermee bedoelt wordt.en hoeveel ben je dan kwijt voor een iphone 4 16 GB incl. verzendkosten. Wil dit graag op een rijtje hebben voordat ik een bestelling wil plaatsen. Alvast bedankt
  #2267  
Oud 01-08-10, 16:24
blingbling blingbling is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nieuw-Vennep
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorishetbengeltje Bekijk bericht
kan iemand mij precies vertellen hoe je een iphone in engeland kan kopen en daar hier laten bezorgen. las hier van BL, maar weet niet wat hiermee bedoelt wordt.en hoeveel ben je dan kwijt voor een iphone 4 16 GB incl. verzendkosten. Wil dit graag op een rijtje hebben voordat ik een bestelling wil plaatsen. Alvast bedankt
lees ff een paar pagina's terug, daar staat het allemaal heel duidelijk uitgelegd.
Maar als je ff www.borderlinx.com doorleest snap je het wel.
  #2268  
Oud 01-08-10, 16:27
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorishetbengeltje Bekijk bericht
kan iemand mij precies vertellen hoe je een iphone in engeland kan kopen en daar hier laten bezorgen. las hier van BL, maar weet niet wat hiermee bedoelt wordt.en hoeveel ben je dan kwijt voor een iphone 4 16 GB incl. verzendkosten. Wil dit graag op een rijtje hebben voordat ik een bestelling wil plaatsen. Alvast bedankt

*zucht*

ik zal je een beetje opweg helpen

BL = borderlinx
  #2269  
Oud 01-08-10, 17:09
dra dra is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Belgie
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tbeumer@ Bekijk bericht
Apple store UK blijft zeggen dat het adres niet klopt en geef Dhl expressie Ltd unit 7 als optie aan.. Wat moet ik hiermee?
Op re-enter klikken en opnieuw ingeven, dan geeft hij terug die melding en dan op continue klikken dat je akkoord gaat met het adres dat niet kon geverifieerd worden. Moet inderdaad exact hetzelfde zijn anders komt het niet toe bij jou thuis
  #2270  
Oud 01-08-10, 17:11
ym1983 ym1983 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorishetbengeltje Bekijk bericht
kan iemand mij precies vertellen hoe je een iphone in engeland kan kopen en daar hier laten bezorgen. las hier van BL, maar weet niet wat hiermee bedoelt wordt.en hoeveel ben je dan kwijt voor een iphone 4 16 GB incl. verzendkosten. Wil dit graag op een rijtje hebben voordat ik een bestelling wil plaatsen. Alvast bedankt
Samenvatting van de uitleg is door iemand geschreven op pagina 87
__________________
Postcount = +1
  #2271  
Oud 01-08-10, 17:57
tss68nl tss68nl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 24
Standaard

Ik snap er helemaal niks meer van. BL heeft afgelopen donderdag 29-7 de status 'handed over to delivery agent' gegeven, maar DHL heeft alleen een voormelding.

Zit daar nog een stap tussen ofzo? Als ze hem donderdag aan DHL hebben gegeven, dan zou hij toch nu al lang een keer bij DHL bekend moeten zijn?
  #2272  
Oud 01-08-10, 22:11
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Mijn pakketje was door DHL gewoon bij buren bezorgt, 4 huizen verderop. Deze mensen hebben ook gewoon getekend. Drie dagen later kwamen ze gelukkig hier aan de deur om het pakketje te geven.

Als deze mensen niet zo eerlijk waren geweest was ik mijn iPhone gewoon kwijt geweest. Op het moment dat DHL het pakketje bezorgt heeft was ik zelf ook gewoon thuis. Borderlinx heeft wel het juiste adres en de juiste naam op het pakketje gezet.

Zeer slecht van DHL dit. Ik zit nog te twijfelen of ik hier wat mee moet gaan doen...
  #2273  
Oud 01-08-10, 22:15
MichaelCreutzburg MichaelCreutzburg is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shorty Bekijk bericht
Mijn pakketje was door DHL gewoon bij buren bezorgt, 4 huizen verderop. Deze mensen hebben ook gewoon getekend. Drie dagen later kwamen ze gelukkig hier aan de deur om het pakketje te geven.

Als deze mensen niet zo eerlijk waren geweest was ik mijn iPhone gewoon kwijt geweest. Op het moment dat DHL het pakketje bezorgt heeft was ik zelf ook gewoon thuis. Borderlinx heeft wel het juiste adres en de juiste naam op het pakketje gezet.

Zeer slecht van DHL dit. Ik zit nog te twijfelen of ik hier wat mee moet gaan doen...
Raar dat er geen briefje in je brievenbus is achtergelaten. Hoe zag de tracking status er uit? Als afgeleverd?
  #2274  
Oud 01-08-10, 22:35
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

krijg je mail als BL het verstuurd heeft of moet ik hele tijd blijven kijken naar de status op de website
  #2275  
Oud 01-08-10, 22:36
Justevo Justevo is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 77
Standaard

Staat er op het pakketje iets van Apple? Of alleen dat ie van Borderlinx komt?
  #2276  
Oud 01-08-10, 23:55
Maxman Maxman is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 197
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tss68nl Bekijk bericht
Ik snap er helemaal niks meer van. BL heeft afgelopen donderdag 29-7 de status 'handed over to delivery agent' gegeven, maar DHL heeft alleen een voormelding.

Zit daar nog een stap tussen ofzo? Als ze hem donderdag aan DHL hebben gegeven, dan zou hij toch nu al lang een keer bij DHL bekend moeten zijn?
exact dezelfde status. Vrijdag nacht nog contact daarover gehad. Nadat ze eerst de schuld bij DHL probeerde te leggen door te zeggen dat het toch al echt verstuurd was, heb ik even duidelijk gemaakt dat ik regelmatig gebruik maak van DHL en dat deze status niks anders betekend dat ze een shipping label hebben uitgeprint en op het pakketje hebben geplakt maar dat het pakket nog niet echt is verzonden. Na een paar minuten stilte had ze het "opgezocht" en gaf ze me gelijk ze liggen nog gewoon bij BL en Maandag(niet dus) of Dinsdag kan ik het hier verwachten

oftopic: Witte backplate(geen cover of case) is ook onderweg naar Nederland toch al een halve witte iPhone. Heb er maar gelijk een paar besteld. Komt er dus zo uit te zien.



Je ziet die ik over heb wel verschijnen op het accessoires te koop gedeelte (btw ze zijn niet egt cheap)
  #2277  
Oud 02-08-10, 02:45
dikke dikke is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maxman Bekijk bericht
exact dezelfde status. Vrijdag nacht nog contact daarover gehad. Nadat ze eerst de schuld bij DHL probeerde te leggen door te zeggen dat het toch al echt verstuurd was, heb ik even duidelijk gemaakt dat ik regelmatig gebruik maak van DHL en dat deze status niks anders betekend dat ze een shipping label hebben uitgeprint en op het pakketje hebben geplakt maar dat het pakket nog niet echt is verzonden. Na een paar minuten stilte had ze het "opgezocht" en gaf ze me gelijk ze liggen nog gewoon bij BL en Maandag(niet dus) of Dinsdag kan ik het hier verwachten

oftopic: Witte backplate(geen cover of case) is ook onderweg naar Nederland toch al een halve witte iPhone. Heb er maar gelijk een paar besteld. Komt er dus zo uit te zien.



Je ziet die ik over heb wel verschijnen op het accessoires te koop gedeelte (btw ze zijn niet egt cheap)
Ik neem aan dat je ze van directfix hebt..

Hoe dan ook, ik vertrouw het niet helemaal, aangezien apple 't niet voor elkaar krijgt met de witte verf.. lijkt het me vrij apart dat er wel officiële onderdelen in die kleur te verkrijgen zijn.. !
  #2278  
Oud 02-08-10, 07:26
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
krijg je mail als BL het verstuurd heeft of moet ik hele tijd blijven kijken naar de status op de website
iemand?????
  #2279  
Oud 02-08-10, 07:46
mailman001 mailman001 is offline
• iOS 5.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zeist
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf Bekijk bericht
Pff gaat lekker daar weer, ik heb em 28 juni! besteld, 21ste afgeleverd bij borderlinx, de 28ste pas in mijn suite en gelijk betaald, en tot nu nog steeds Being processed

Bij mij precies het zelfde heb nu al een aantal dagen achtereen gechat met steeds verschillende medewerkers, maar tot op nu nog geen verandering ondanks vele excuses voor de drukte. Voor de verandering hebben ze mijn shipment maar weer eens geescaleerd alsof dat wat uitmaakt
  #2280  
Oud 02-08-10, 08:41
steefdh steefdh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
iemand?????
Je krijgt inderdaad een e-mail met de melding "your POD has been sent out for shipping" ofzo
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 dubbele pre-order?? Arif Odido (T-Mobile) 4 29-07-10 09:30
Pre-order iPhone Mr_recci Archief 4 22-07-10 21:54
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? Cencicodis Archief 1 05-07-10 09:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:48.