iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Jep 35 euri zijn de enige kosten bij Borderlinx....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Jep 35 euri zijn de enige kosten bij Borderlinx.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vodafone zeer goed ontvangst.
Ik was ook gisteren naar Belgie maar helaas iphone 4 overal uitverkocht. Ik wil hem ook UK bestellen maar ik weet niet hoe. Graag mij helpen. Alvast bedankt mvg oflubjkismail |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
GBP 28,59 € 34,82 heeft BL voor 1 ex. van m'n creditcard gehaald.
Maar is al in den treure behandeld hoor. |
|
|||
|
|||
tnx voor het reageren! zal nog wel even duren voordat het zo ver is..
|
|
|||
|
|||
ik heb deze vraag al vaak gesteld maar nooit antwoord gekregen... hoe doen jullie het met garantie?? stel je iphone gaat kapot in nl..
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
DHL bezorgd WEL op zaterdag (itt eerdere berichten).
Ik was zoooo erg geneigd om de doos op te scheuren, maar een bod van 1000 euro heeft roet in het eten gegooid . Nja gelijk maar weer 2 bestellen . Met een gemiddelde levertijd van Apple van 1 week, en Borderlinx die zijn backlog wegwerkt moet ik mijn iPhone wel in 2 weken kunnen ontvangen hopelijk! |
|
|||
|
|||
ik vindt het echt raar dat ik niks in mijn orders gedeelte kan vinden op de website van apple.. :S
Laatst gewijzigd door mslf; 31-07-10 om 20:58. |
|
||||
|
||||
Citaat:
een inhalig ventje ben je had je er maar 1 besteld dan |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
nou dan had ik hem toch wel lekker zelf gehouden
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand een idee waarom de bestellingen van de 16GB sneller gaan dan de 32GB?
Het verbaast me namelijk dat Apple voor de 32GB bestellingen de volle levertijd 3 (/4) weken nodig heeft terwijl de 16GB zo rond de 1 a 2 weken ligt (als ik de reacties hieronder een beetje lees)
|
||||
|
||||
geen idee
misschien zijn die onderdelen wat makkelijker voorradig deal with it is nou eenmaal niks aan te doen |
|
|||
|
|||
Heeft iemand enig idee of je gemakkelijk aan een iPhone 4 komt in Londen? Dinsdag ga ik er namelijk voor een weekje heen en vroeg me af of ze redelijk snel uitleveren als je hem in de winkel zou reserveren?! Bedankt...
|
|
||||
|
||||
reken op minimaal een week
wellicht dat je er slimmer aan doet om er nu 1 te bestellen op applesite in UK heb er toevallig net 2 besteld maar die geven pas 23 augustus aan maar ik vermoed dat deze wel na een weekje verzonden wordt |
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes! https://forum.iculture.nl/f41/k...-order-uk.html Laatst gewijzigd door kleine jan; 31-07-10 om 22:53. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
toch zeker een kleine 400
maar ja daar moet die dus nu wel minimaal 2 weken op wachten aan de andere kant hij had er ook nu nog 1 kunnen bestellen had die hem over 2 weken toch nog voor zeker 800 kunnen verkopen dus valt het eigenlijk nog wel mee |
|
|||
|
|||
Citaat:
KPN: 384 KBPS download/128 KBPS upload (bron: kpn.com) Voda: 3,6 Mb/s download/Upload-snelheid: tot 384 Kb/s (bron: vodafone.nl) Uiteraard zijn dit theoretische cijfers, maar ik haal met Vodafone en m'n good old iPhone 3G altijd wel minimaal 2 MB (gemeten met de app Speed Test). Laatst gewijzigd door MichaelCreutzburg; 31-07-10 om 23:43. |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|