iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot nu toe doet BL het helemaal niet slecht bij mij, al is het nog even afwachten of het pakketje vandaag ook echt bij DHL ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tot nu toe doet BL het helemaal niet slecht bij mij, al is het nog even afwachten of het pakketje vandaag ook echt bij DHL terechtkomt...
Mijn tijdlijn: 21 juli: besteld bij apple UK 29 juli: afgeleverd bij BL 1 aug: zichtbaar in suite + verzendkosten betaald (paypal) 2 aug: POD is being shipped 2 aug: DHL-status 'Zending informatie ontvangen' |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
22 juli: besteld bij apple UK 29 juli: afgeleverd bij BL 1 aug: zichtbaar in suite + verzendkosten betaald ?? : verzonden door BL |
|
|||
|
|||
Ik heb 23 juli besteld, maar zit ook nog te wachten op Apple. Ik verwacht dat ie woensdag of donderdag wordt verstuurd.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hopelijk wordt die van mij dan vandaag ook nog verstuurd! Dat moet eigenlijk wel als ze FiFo werken... Laatst gewijzigd door bramk; 02-08-10 om 17:22. |
|
|||
|
|||
Mijn POD is zojuist verzonden
En op de DHL site zie ik: Destination Service Area: Rotterdam - Netherlands, The Kan ik ook nog ergens controleren of zijn mijn adres goed hebben ingevuld? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier mijn status:
4 juli - besteld 2x iPhone 32Gb, 1x bumper, 1x dock 20 juli - verzonden door Apple (door accessoires via 'merge in transit' / duurt 4 dagen langer) 27 juli - afgeleverd bij Borderlinx 29 juli - 2x iPhone in suite, overige 2 producten ontbreken nog, pismail naar BL 30 juli - verzending betaald, nog steeds geen bumper en dock in suite / in process 2 aug - radio silence... Ik weiger om 2x verzendkosten te betalen. Heb BL vrijdag laten weten dat ik er vanuit ga dat ze zelf voor de kosten opdraaien als ze niet binnen 24 uur mijn suite updaten met de twee ontbrekende producten... Dat is niet gebeurt dus ben benieuwd. Gelukkig is er sinds vandaag ook een nieuwe iMac 27" (met SSD) onderweg rechtstreeks naar huis! Dus dat gaat vast goedkomen! Maar BL never again! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Duurt 1 dag(bij Express), morgen heb je 'm in huis.(mits hij vandaag 'picked up' is door DHL) Mijne komt ook morgen! (2 Verwerkt in Birmingham - UK Birmingham - UK 13:52 1 Colli) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij klopte het adres prima, behalve dat ik blijkbaar in Grioningen woon |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hier helaas nog geen beweging.
20 juli een 32Gb besteld, maar nog steeds verwacht op 10 augustus verzending vanuit Apple. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb hem ook de 27e besteld: Not yet shipped Estimated Shipping: 17 Aug, 2010 Estimated Delivery: 19 Aug, 2010 IPHONE 4 BLACK 16GB-GBR |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat mijn bestelling een stukje sneller gaat aangezien ze de applestores in Parijs woensdag volladen met iphones. Daaruit maak ik op dat er weer voorraad is bij Apple.
Heb gister 2 stuks besteld en afleverdatum is op of voor 25 augustus.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zending informatie ontvangen London-Heathrow - UK Dus ik denk dat hij woensdag binnen komt. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|