iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wuzzle De mijne wordt verzonden met UPS, moet ik voor de actuele verzendstatus bij de tracking van Apple kijken? Ik kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De mijne is ook net verzonden met UPS. Tracknummer wordt meestal niet meteen geupdate, geef het een paar uren.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of je schaft een simcutter aan wanneer je niet met zweterige handjes met een groot scherp vleesmes en scherpe schaar aan de gang wil gaan. DealExtreme: -- Stainless Steel Micro Sim Card Cutter of Cut My Sim |
|
|||
|
|||
Heb verschillende nummers maar ze doen het allemaal niet op UPS.com. Weet iemand onder welk kopje ik het juiste trackingsnummer kan vinden?
|
|
||||
|
||||
wat verstaat apple trouwens over maximaal 2 Iphones
is dit per bestelling? Of per account? Mag je bijv nadat je 2 Iphones binnen zijn gekomen nog een keer bestellen? Iemand hier ervaring mee? |
|
|||
|
|||
Citaat:
* iPhone 4 order limit: two per customer. 2 per klant dus. Ik weet niet hoever of ze dit controleren, misschien dat het met zelfde naam ander email adres nog werkt, maar nogmaals, geen idee. Het zou ook kunnen dat ze creditcard nummers nog controleren.. |
|
||||
|
||||
ander emailadres zou betekenen ander account dus dat telt niet
|
|
||||
|
||||
Ik werd laatst egbeld ivm een creditcard security check.
Het gaat echter per adres/account, dus met 1 CC kun je voor meerder accounts bestellen |
|
|||
|
|||
Wachten duurt lang maar eindelijk "Prepared for shipment".
Op naar de volgende status. |
|
|||
|
|||
Mijn verzending is vanmorgen versprongen naar "out for delivery"! Ben benieuwd wanneer hij in mijn suite zal liggen
|
|
||||
|
||||
die vam mij zouden vandaag ook bij BL moeten aankomen
Leuk detail is dat mijn vorige verzending die ik inmiddels al lang heb gehad, nog steeds op 'being proceed' staat ben benieuwd Ook omdat deze verzending op naam staat van mijn vriendin, en hij verstuurd is naar mijn suite op mijn naam |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand hier al eens problemen met BL gehad? Ik zelf laat 2x32gb versturen, maar wordt niet vrolijk als ik er over nadenk wat er mis kan gaan.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het is bij een enkeling wel misgegaan ja, maar ik denk dat nu de grootste drukte over is het risico beperkt is..
|
|
|||
|
|||
Ja hoor. Zojuist, 11:05. DHL man aan de bel.
Ladies and Gentlemen, we got him!!! Ladies and gentlemen. We got him!! #iphone4 | Flickr - Photo Sharing! Iedereen heel veel succes met het bestellen van de Iphone 4 via de UK/BL route. Het is mij goed bevallen en zal het een volgende keer zonder problemen nog een keer doen. |
|
|||
|
|||
AHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn cancel knop is grijs!!!!!!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heerlijk gevoel he Ik kan me dat gevoel ook nog goed herinneren toen ik hem eindelijk had |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|