iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door PeterEggink Mazzel! die van mij nog steeds niet Fijn weekend iig! Kop op naamgenoot! F5 refresh-bashen (pak van mijn hart, maandag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
World Travel Kit nog steeds niet in suite. Ze handelen zeker eerst alle iPhone's af :-/
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ook gezien! Yihaa, is weer een stap dichter !
16 Jul 2010 10:00:00 Milton Keynes Depot Shipment Delivered In Good Condition. 16 Jul 2010 08:25:34 Milton Keynes Depot Out For Delivery. Citaat:
|
|||
|
|||
Voor de BL trackrecord:
16 Jul 2010 16:54 We have received a new delivery today to your Borderlinx suite :: iPhone #2 16 Jul 2010 15:39 We have received a new delivery today to your Borderlinx suite :: iPhone #1 15 Jul 2010 10:35:00 Milton Keynes Depot Shipment Delivered In Good Condition. Nu nog de 4 andere iPhones doosjes ontvangen in de 'suite' dan kunnen ze door. #3 .. #6 kwamen 17 en 17 juli in de suite, maar toen was ik op vakantie. Op 23 juli release opdracht gegeven die op 26 juli bij DHL bekend was ... 27 juli afgeleverd in NL. Wel gek dat ze de boel niet in 1 doos stoppen maar 6 losse iPhones van UK naar NL sturen. Al met al geen centje pijn bij BL. Laatst gewijzigd door teeleh; 28-07-10 om 09:35. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij mij doet ie dat af en toe ook, maar geen enkele keer "no service" of niet kunnen bellen of gebeld worden ! Integendeel, belkwaliteit is veel beter, klank en volume, en dit zelfs in de wagen zonder carkit ! Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst
|
|||
|
|||
Werken ze bij Borderlinx door in het weekend, worden er dan ook Suites gevuld?
(of ben ik nu te enthousiast )! |
|
|||
|
|||
jaja, ook die van mij is na ongeveer 24 uur in mijn suite verschenen. Nu afwachten wanneer ze hem gaan versturen, maar ik denk dat het volgende week wordt.
|
|
|||
|
|||
hmm, afgelopen Dinsdag verscheen de Iphone in m'n BL suite, meteen betaald voor Express Delivery. De status op BL is vanochtend pas verandert van 'being processed' naar 'shipment handled to delivery agent' met een trackingnumber dat begint met 501...
In de tussentijd ben ik 2 keer voorgelogen door BL support over shipments die dus niet hebben plaatsgevonden, en ik ben van mening dat als ik voor express delivery kies aan het begin van een week, ik aflevering in die week mag verwachten. Waar vul ik het tracking nummer in, wordt niet herkend bij DHL.. (begint met 501..) thx |
|
|||
|
|||
@Obi, bij mij heeft ruim 5 uur geduurd voordat de trackingnummer herkend werd op DHL | Nederland | Nederlands.
|
|
|||
|
|||
Hoe lang staat de order bij apple over het algemeen in 'Prepared for Shipment' ?
|
|
|||
|
|||
potverdriedubbeltjes....mijn iPhone is vandaag door DHL opgepikt! Nog geen update op de BL website, maar trackingnummer werkt:
DHL: 1 Zending informatie ontvangen Birmingham - UK 13:44 Maandag binnen NET voor mijn vakantie! Zo, nu kan ik het heerlijk los laten! YEAH! Nu eens kijken wat Mr. Jobs te vertellen heeft... |
|
|||
|
|||
Hmm,
Mijn iPhone 4 is 13 Juli afgeleverd bij DHL maar ik zie nog steeds in mijn account staan: "No goods awaiting shipping" Na een live-chat moest ik een e-mail sturen, waar ik tot op heden nog geen reactie op heb gekregen. Hopen dat ze in het weekend wel eens aan het werk gaan |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
die draaien natuurlijk over uren daar, Gisteren zou het pakketje bij borderlinx aan moeten zijn gekomen. maar op de site nog niets te zien. Dan maar weer een weekend wachten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus jij laat voor minimaal 3600 euro aan iPhones in één keer onverzekerd verzenden. Living life on the edge krijgt ineens een hele andere betekenis.
|
||||
|
||||
Een korte chat:
Vivian: Yes our UK hub team will work on weekends to iphone issues Michel: Ok Michel: My iphone arrived today at borderlinx Michel: When do you think it will appear in my suite? Vivian: Hub team will update shipment by saturday or sunday |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|