iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Handig systeem van DHL voor een sms/email-notification. Kreeg het berichtje (zowel sms/mail) dat mijn pakketje out for delivery is! Ik wacht braaf af met mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Handig systeem van DHL voor een sms/email-notification. Kreeg het berichtje (zowel sms/mail) dat mijn pakketje out for delivery is! Ik wacht braaf af met mijn microsim en mijn MB om te activeren/syncen.
|
|
|
|||
|
|||
Mijn order is ook eindelijk veranderd in 'shipped'. Nu is dit alleen via Kuhne & Nagel Spedition en ik kan niet vinden hoe mijn pakketje nu precies te volgens is.... Iemand ervaring hiermee>?
|
|
|||
|
|||
Yes! DHL kwam net binnen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn DHL status: Zending bij koerier voor aflevering Amsterdam - Netherlands, The 08:54 1 Colli Is dit de "Out for delivery" status? We zien wel. Ik gag vandaag voor een week iop vakantie, en wil de iPhone echt wel mee hebben! |
|
|||
|
|||
hoe lang duurt het voordat het uitgezonden wordt bij jullie. Ik heb de iPhone zaterdag in mijn suite gehad.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iedereen is verblind door zijn eigen bestelling, maar antwoord geven op elkaars vragen, ho maar. Ik vind de berichten 'mijn pakketje is er' bijzonder oninteressant. |
|
|||
|
|||
Het verzenden duurde langer dan ik wilde namelijk 3 dagen, maar bij mij vrijdag verstuurd vandaag binnen.
|
|
|||
|
|||
Mijn pakket is zaterdag aangekomen bij borderlinx. Het pakket is niet bij Apple besteld maar bij iemand anders en per Royal Mail naar daar verstuurd.
Nu hopen dat ie vandaag in suite komt, ik heb wel de ervaring dat wanner het pakket vandaag verstuurd wordt het er morgen al is. Wel altijd express slecteren |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bijna iedereen hier heeft tot nu toe ervaring met TNT en de service waarmee jouw iphone verstuurd wordt is ook nog niet zo lang in gebruik door apple om de iphone 4 te versturen. Verder had je natuurlijk al lang antwoord kunnen hebben op je vraag door simpel even naar google te gaan. Je kunt iig jouw shipment traceren door naar Kuehne + Nagel global logistics, international transportation & supply chain management services. te gaan en dan rechts boven je tracking id in te voeren. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik hoop dat Borderlinx het volgend jaar anders gaat aanpakken, want qua logistiek hebben ze nog een lange weg te gaan.
Als het al niet eens mogelijk is om in een weekend tijd een "tsunami" van 1600 iphones te verwerken en in suites te plaatsen dan moet je dat niet aan je klanten beloven. |
|
|||
|
|||
Helemaal mee eens! Op een enkele uitzondering na worden er nauwelijks vragen beantwoord.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn vermoeden is dat die overgeheveld zijn naar een andere transportmaatschappij, jammer genoeg, heb ik geen tracking info voor die andere maatschappij atm ... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Fijn overigens dat er nu wel mensen zijn die reageren. Thanks! |
|
|||
|
|||
Al mensen die vandaag een suite update hebben gehad?
|
|
|||
|
|||
19 Juni besteld vandaag binnen! en wat is ie mooi zeg zeker het wachten waard!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijn iPhone 4 ook binnen!
Echt een super mooi toestel! Het was het lange wachten waard. Veel succes iedereen met de bestellingen. |
|
|||
|
|||
@niekie: die van mij donderdagochtend om 10:35..
|
Er zijn 32 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 32 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|