//

iPhone 4 pre-order in UK

iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door hekimoglu Blijkbaar niet, want die van mij zit al sinds vrijdag vast in Arnhem (terwijl van hong-kong naar Arnhem maar 1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1441  
Oud 19-07-10, 16:33
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hekimoglu Bekijk bericht
Blijkbaar niet, want die van mij zit al sinds vrijdag vast in Arnhem (terwijl van hong-kong naar Arnhem maar 1 dag duurde)
Hmm vreemd, die van mij is vandaag in ieder geval ook in Arnhem aangekomen. Als die van jou daar vrijdag al was, zou die eigenlijk vandaag bij BL aan moeten komen...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1442  
Oud 19-07-10, 16:42
Stina Stina is offline
• iOS 3.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 10
Standaard

Mijne hangt ook sinds vrijdag vast in Arnhem, verwacht wel dat hij later vandaag of morgen ochtend in de UK aankomt. Schijnbaar is de webtracking niet altijd volledig up-to-date dus misschien is hij al in de UK.

Extra dagje wachten kan er nog wel bij
  #1443  
Oud 19-07-10, 16:49
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Ben het nu beu:

Shane: We understand your disappointment due to the delay in updating your suite. We cannot commit any time line as we do not want to set any incorrect expectation. We have allocated more people to process your orders, our team is working extra to clear the backlog. We hope to get this settled at the earliest.
  #1444  
Oud 19-07-10, 17:20
hekimoglu's schermafbeelding
hekimoglu hekimoglu is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Channie Bekijk bericht
Ben het nu beu:

Shane: We understand your disappointment due to the delay in updating your suite. We cannot commit any time line as we do not want to set any incorrect expectation. We have allocated more people to process your orders, our team is working extra to clear the backlog. We hope to get this settled at the earliest.
Erg jammer, maarja die gasten worden volgens mij begraven onder de iPhones daar (en niet te vergeten dat ze ook nog alle andere soorten klanten moeten helpen..)
  #1445  
Oud 19-07-10, 17:21
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Channie Bekijk bericht
Ben het nu beu:

Shane: We understand your disappointment due to the delay in updating your suite. We cannot commit any time line as we do not want to set any incorrect expectation. We have allocated more people to process your orders, our team is working extra to clear the backlog. We hope to get this settled at the earliest.
Ze zeggen iig niet meer dat hij vandaag bijgewerkt wordt ofzo en dat het dan niet gebeurd, toch een kleine verbetering
  #1446  
Oud 19-07-10, 17:25
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hekimoglu Bekijk bericht
Erg jammer, maarja die gasten worden volgens mij begraven onder de iPhones daar (en niet te vergeten dat ze ook nog alle andere soorten klanten moeten helpen..)
Mja mijn shipment zit nu voor de helft in mijn suite. Beide items zijn afgelopen woensdag afgeleverd. Hoe moeilijk kan het zijn?
  #1447  
Oud 19-07-10, 17:26
tannay tannay is offline
• iOS 4.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard

Heb net ook ene Amy in de chat gehad en zij durft iig niets meer te beloven door de drukte. Zit niets anders op dan maar wachten wanneer het verzonden gaat worden.
  #1448  
Oud 19-07-10, 17:27
hekimoglu's schermafbeelding
hekimoglu hekimoglu is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Channie Bekijk bericht
Mja mijn shipment zit nu voor de helft in mijn suite. Beide items zijn afgelopen woensdag afgeleverd. Hoe moeilijk kan het zijn?
Is je shipment als 1 geheel aangekomen dan daar? Dan is het wel erg raar dat de helft er nog niet in zit..
  #1449  
Oud 19-07-10, 18:34
dadog dadog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lokiolav Bekijk bericht
Ok. Wanneer is de jouwe verstuurd? Ik heb zo'n vermoeden dat het met de boot langer gaat duren dan wanneer ze met het vliegtuig deze kant op komen...

Fijn overigens dat er nu wel mensen zijn die reageren. Thanks!
De mijne is de 12de juli verstuurd ... ze zijn niet met de boot maar via air.
Het vervelende is dat ik sinds die is aangekomen in Luxemburg (de 16de juli),
niks meer kan tracken ... dus het is raden waar ie uit hangt.
  #1450  
Oud 19-07-10, 19:03
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hekimoglu Bekijk bericht
Is je shipment als 1 geheel aangekomen dan daar? Dan is het wel erg raar dat de helft er nog niet in zit..
Ja 1 UPS shipment. Wel 2 colli.
  #1451  
Oud 19-07-10, 19:14
hekimoglu's schermafbeelding
hekimoglu hekimoglu is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Channie Bekijk bericht
Ja 1 UPS shipment. Wel 2 colli.
Hmm dat is wel erg raar. VOlgens mij gooien ze alle iphones op 1 grote hoop en pakken gewoon willekeurig de iPhones eraf .

Maar goed, nu dat de lanceringsdatum van de overige landen bekend is, zal de voorraad iphones van BL toch langzaam moeten slinken
  #1452  
Oud 19-07-10, 19:27
ym1983 ym1983 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tader Bekijk bericht
Ik ben dit niet met je eens. Deze posts geven vooral een goed beeld van de afgelegde route en verstreken tijd van de bestelling tot aan de bezorging.

Natuurlijk is iedereen heel blij wanneer eindelijk zijn eigen bestelling is bezorgd, en dat mag ook best blijken uit de post
dat lijkt me alleen wanneer je in de post alle stappen noteert (datum, bestelling, datum shipping apple, delivery borderlinx, etcm etc).
  #1453  
Oud 19-07-10, 19:31
burtonbullet59 burtonbullet59 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 21
Standaard

Gegroet allen!

Vrijdag is men iPhone aangekomen bij BL rond 10u! Zaterdag zat deze in men suite! Direct betaald (visa) + express delivery!

Nu krijg ik juist een mail dat ie overgedragen is naar de delivery agent! (met trackingnummer)

Dus ik snap het beleid bij BL niet zo goed! Aan allen nog veel succes!
__________________
Iphone 4 32g - iPad 64g - Macbook Pro
  #1454  
Oud 19-07-10, 19:47
ron73 ron73 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 49
Standaard

Nu een chat met Sam. Weer een nieuwe! Ze blijven alles maar uitstellen. Hoe kan de telefoon van @burtonbullet59 al wel opgestuurd zijn. Mijn spullen waren 14-7 al bij BL.
ps ik gun het je wel hoor
  #1455  
Oud 19-07-10, 20:07
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ron73 Bekijk bericht
Nu een chat met Sam. Weer een nieuwe! Ze blijven alles maar uitstellen. Hoe kan de telefoon van @burtonbullet59 al wel opgestuurd zijn. Mijn spullen waren 14-7 al bij BL.
ps ik gun het je wel hoor
Ach ja... Sam mailde me zaterdag dat vandaag alles in mijn suite zou zitten. Je kan misschien wel raden... ;-)
  #1456  
Oud 19-07-10, 20:17
ron73 ron73 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Channie Bekijk bericht
Ach ja... Sam mailde me zaterdag dat vandaag alles in mijn suite zou zitten. Je kan misschien wel raden... ;-)
Ja, hetzelfde als ik. Niets dus. Ik mis nog steeds 1 item, maar ik krijg ook geen antwoord van BL op mijn vraag of het pakket in mijn suite uit 1 of 2 items bestaat.
  #1457  
Oud 19-07-10, 20:24
Japie.G Japie.G is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 54
Standaard

Als je item in de suite uit meerdere producten bestaat kun je dat zien aan de item description bij 'goods awaiting shipment' oid. Bij mij staat er bij een delivery bijvoorbeeld:

Apple (IPHONE BUMPER CASE AND UNIVERSAL DOCK ADPTR)
Apple (iPhone)

De eerste zending bestaat dus uit twee items volgens de description (bumper en dock adapter). Als dat er niet staat kun je er denk ik van uit gaan dat er ook echt maar 1 item in je suite ligt...

Ms heb je er wat aan...
  #1458  
Oud 19-07-10, 20:30
ron73 ron73 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Japie.G Bekijk bericht
Als je item in de suite uit meerdere producten bestaat kun je dat zien aan de item description bij 'goods awaiting shipment' oid. Bij mij staat er bij een delivery bijvoorbeeld:

Apple (IPHONE BUMPER CASE AND UNIVERSAL DOCK ADPTR)
Apple (iPhone)

De eerste zending bestaat dus uit twee items volgens de description (bumper en dock adapter). Als dat er niet staat kun je er denk ik van uit gaan dat er ook echt maar 1 item in je suite ligt...

Ms heb je er wat aan...
Bedankt voor je opmerking. Bij mij staat er Retailer: Apple en Items: iPhone. Vreemde is dat het geiwcht 0.58 kg is, terwijl de iPhone volgens UPS 0.40kg is en mijn dock 0.10 kg. Samen 0.50kg. Dus ik snap het niet. Ook kreeg ik bij bevestigingsemail een bericht dat de waarde onbekend is omdat er geen afleveringsbericht in zit. Wie snapt het nu nog?
  #1459  
Oud 19-07-10, 20:32
michel01's schermafbeelding
michel01 michel01 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ron73 Bekijk bericht
Bedankt voor je opmerking. Bij mij staat er Retailer: Apple en Items: iPhone. Vreemde is dat het geiwcht 0.58 kg is, terwijl de iPhone volgens UPS 0.40kg is en mijn dock 0.10 kg. Samen 0.50kg. Dus ik snap het niet. Ook kreeg ik bij bevestigingsemail een bericht dat de waarde onbekend is omdat er geen afleveringsbericht in zit. Wie snapt het nu nog?
Ik heb eerder een shipment van 2 iphones binnen gekregen en die wogen samen 1,2 kg, dus die 0,58 klopt wel.
  #1460  
Oud 19-07-10, 20:33
ron73 ron73 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 49
Standaard

Ik denk er sterk over om pakket met 1 item maar toe te laten sturen. Als het de telefoon is, koop ik wel een dock in Nederland.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 dubbele pre-order?? Arif Odido (T-Mobile) 4 29-07-10 09:30
Pre-order iPhone Mr_recci Archief 4 22-07-10 21:54
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? Cencicodis Archief 1 05-07-10 09:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:23.