iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat is een mooie tijdlijn. die van mij heb ik ook 1aug betaald (paypal) maar daarna is het stil gebleven. Zijn er meer die nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dat is een mooie tijdlijn. die van mij heb ik ook 1aug betaald (paypal) maar daarna is het stil gebleven. Zijn er meer die nog aan het wachten zijn op een updaten en 1 aug de betaling hebben gedaan?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wanneer betaal je die kosten aan borderlinx eigenlijk? is dit pas wanneer ze een pakketje hebben ontvangen? of hoe gaat dat in zijn werk.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
12 juli: besteld bij apple UK 28 juli: afgeleverd bij BL 31 juli 01:00 (nl tijd): zichtbaar in suite + uur later verzendkosten betaald (paypal) daarna niets meer.. |
|
|||
|
|||
Het is toch vreemd, al die verschillende tijdlijnen. Ik denk, hoe meer je met Borderlinx chat, zij minder snel voor je gaan lopen. (Rennen doen ze toch al niet voor je)
|
|
|||
|
|||
dat dacht ik ook, maar ik heb geen chat contact gehad...en toch zijn anderen sneller lijkt het
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat maakt het nog leuker. Voor 1 september zou ik al fantastisch vinden. |
|
||||
|
||||
Nou dit is lekker. Hele dag thuis gebleven om het pakketje in ontvangst te nemen. Staat er nu "Delivery attempted - consignee premises closed". Ik kan met zekerheid zeggen dat er geen bezorger langs is geweest en er ook niets in de brievenbus ligt. Ik vraag me af wat er daadwerkelijk gebeurd is en wat de volgende stap is. Het zou toch niet zo'n luie bezorger zijn die geen zin had om zijn werk te doen en daarom zoiets neerzet...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
16GB Besteld 30 juli 00.56 Estimated Shipping: 20 Aug, 2010 Estimated Delivery: 24 Aug, 2010 Laatst gewijzigd door spyhunter; 03-08-10 om 21:34. Reden: aanvulling |
|
|||
|
|||
iPhone 4 Black 32 GB Besteld op 27 juli om 20:35 uur.
Estimated Shipping: 17 Aug, 2010 Estimated Delivery: 19 Aug, 2010 Ik wacht het maar af na alle verhalen hier Beetje offtopic maar kan iemand mij vertellen wat je moet doen als je hem binnen hebt. Dat activeren met name, als ik mijn ik wil sowieso van mijn huidige T-Mobile abbo een micro chip bestellen, maar ik heb nog een KPN chip met databundel liggen. Kan je dit allemaal zonder meer door elkaar heen gebruiken? Hoe belangrijk is dat activeren? Misschien maar een antwoord via PM als het te offtopic is Laatst gewijzigd door dammie; 03-08-10 om 21:30. |
|
|||
|
|||
Hier een update van mijn iphone 32gb bestelling (+ bumper + world travel kit)
15 juli 's avonds besteld. Orginele data afgegeven door Apple (05-08 & 16-08) Zojuist status veranderd bij store.apple.com (US) Prepared for Shipment Ships: 05 Aug, 2010 Delivers: 16 Aug, 2010 Cancel knop is nu inderdaad van blauw naar grijs gegaan. Bij Apple store UK is alleen de cancel knop van blauw naar grijs gegaan maar status nog niet anders. Not yet shipped Estimated Shipping: 05 Aug, 2010 Estimated Delivery: 16 Aug, 2010 Kortom: Ik ben al blij met deze stap (had namelijk het adres van Borderlinx ingevuld bij billing adres, wat niet meer gewijzigd kon worden).
|
|||
|
|||
Is er hier daadwerkelijk al iemand die zijn iphone ontvangen heeft via borderlinx?
|
|
|||
|
|||
na een weekje vakantie hier een update over mijn iphones,
24 juni besteld. 13 juli afgeleverd bij me nichtje.na 3 mislukte pogingen in verband met een postcode die niet in hun bestand voorkwam was het pakketje dan toch op 28 juli eindelijk aangekomen bij me ouders hun adres. welnu, het pakketje bevat niet 2 maar 1 iphone. de andere iphone is blijkbaar uit het pakket gesneden. gelukkig zwaar verzekerd maar het kan nu 6 weken duren voordat ik me geld terug krijg en daarna moet ik dus alsnog een nieuwe bestellen. |
|
|||
|
|||
Bovenstaand bericht geeft mij heel erg de neiging om m'n bestelling te annuleren..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Off topic: Hij voelt heerlijk degelijk aan en het scherm moet je zien om te geloven, maar ik zal het niet mooier maken dan het is: de deathgrip is real (Vodafone, normaal vol bereik). Gelukkig ben ik rechtshandig |
|
|||
|
|||
Citaat:
Toen ik jouw bericht las had ik even de stille hoop dat mijn status ook gewijzigd zou zijn, maar helaas... Het is wel duidelijk dat de 16gb's duidelijk sneller gaan (vanuit Apple) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik hoop niet dat er tussen East Midlands en Birmingham ook eentje van mij tussenuit is gesneden! (zie colli)
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum East Midlands - UK East Midlands - UK 20:45 1 Colli 3 Vertrokken van DHL vestiging in Birmingham - UK Birmingham - UK 19:28 2 Colli 2 Verwerkt in Birmingham - UK Birmingham - UK 17:22 2 Colli 1 Zending opgehaald Birmingham - UK 17:07 2 Colli |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben ik nu echt blondt als ik dit niet helemaal snap. Blond en vrouw dus de mogelijkheid bestaat dat ik weer eens iets over t hoofd zie |
Er zijn 50 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 50 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|