iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MaartenW Mijne is ook geshiped. 1 aug in suite. Waar check je waar ie is? Op DHL.nl De verzendcode vind je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik begin langzamerhand wat onrustig (ongerust?) te worden. Volgens de BL-statusinfo op de site én volgens hun mail is eea verstuurd. Er is alleen niks van te vinden bij DHL.
In de statusinfo op BL staat overigens ook: Invalid Airwaybill Number. Op mijn vraag tijdens de livechat wat hiermee bedoeld wordt kreeg ik niet een duidelijk antwoord. Kwam er op neer dat het deze week verzonden zou worden?! Wat betekent dan 'Shipment handed over to delivery agent'? En vanwaar wel een trackingnummer? Tijd voor een nieuwe livechat denk ik. GrrBrrTrrill.
|
|||
|
|||
Heb 'm net besteld. Er staat: ships 23 augustus.
Wordt dit vaak nog bijgesteld, aangezien velen van jullie 'm al binnen 3 weken hadden? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je dus de 16GB hebt besteld, is de kans groot dat je iPhone binnen ongeveer een week verstuurd wordt door Apple! |
|
|||
|
|||
Interessant! Heb hem gisteren besteld en heb denk ik dezelfde data als jou doorgekregen....Gaat bij mij om een zwarte 16Gb.
Laatst gewijzigd door evoorhuis; 02-08-10 om 23:39. |
|
|||
|
|||
Bij mij ook om de 16GB Black.
|
|
|||
|
|||
ik word echt gek van dat wachten
|
|
|||
|
|||
Weet iemand tussen welke tijden DHL bezorgd? Op de site van DHL kan ik het niet vinden, wel op 'DHL for you' (tussen 12:00-18:00), maar dat is volgens mij een aparte onderneming.
Ik zou morgenochtend vroeg iemand ophalen van Schiphol, maar ik heb de neiging om 'm lekker de trein te laten nemen. Maar als DHL toch niet voor 12:00 komt is het geen probleem.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 16GB uit ierland besteld de 30ste.
IPHONE 4 BLACK 16GB-GBR Ships: 20 delivered: 24 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit ligt 100% aan BL. Ik had hetzelfde, en pas na een week heeft BL toegegeven dat ze hebben lopen liegen, en dat ze het pakje nog helemaal niet verzonden hadden. Als ze dat eenmaal wel doen, dan gaat het vlot. DHL is wel stipt en komt zijn afspraken na. Die tracking van DHL werkt als een trein. Dus, zou me even geen zorgen maken. Als het goed is, wordt je pakje alsnog na ongeveer een week na de eerste 'handed over to delivery agent', daadwerkelijk overgedragen aan de delivery agent, namelijk DHL. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Van bestelling(22 juli) tot levering in 12 dagen, niet slecht |
|
||||
|
||||
Dank voor de geruststellende berichten.
Gisteravond nog eens gechat met BL (Vivian), het HUB-team gaat een nieuw trackingnummer aanmaken. Kennelijk betekent dat 'Invalid Airwaybill Number' toch dat er iets niet goed gaat. En dat weer in tegenstelling tot wat eerder door Vivian(!) en Rachel werd beweerd. Nog even en ik ken de hele livechat-bevrouwing daar (en zij mij!). Ik heb de enquete mbt de service van BL ook maar ingevuld.... |
|
|||
|
|||
Nou, prijs je gelukkig met de goede ervaring nu met BL. De mensen die in de grote hoos zaten liggen consequent onderop iedere stapel en doen er rustig 5 weken over inclusief een hele bak met foutieve informatie.
|
|
|||
|
|||
Tja, verschil moet er zijn
Maar even serieus, ik kan me goed begrijpen dat mensen zich helemaal kapot irriteren aan BL door half informatie tot gewoon rond uit foute informatie te verstrekken. |
|
||||
|
||||
Shipment handed over to delivery agent
Tracking #9*************** No information available Hij is verzonden, kan alleen nergens de status bij DHL volgen Ik kreeg dit vannacht om 4 uur, zou hij vandaag al aan kunnen komen? |
|
|||
|
|||
Mijn pakketje is onderweg naar thuis. Alleen is niemand thuis.
Zou ik DHL kunnen bellen om het paar huizen verder op afteleveren of bij het postkantoor? |
Er zijn 37 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 37 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|