iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had al zo'n vermoeden dat ik niet de enige zou zijn Nu eerst maar eens afwachten hoe eea gaat lopen via Borderlinx....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik had al zo'n vermoeden dat ik niet de enige zou zijn
Nu eerst maar eens afwachten hoe eea gaat lopen via Borderlinx.
|
|
|
|
|||
|
|||
27-06-2010 00:15 CDG On route to delivery depot
26-06-2010 21:11 CDG Arrived in destination country Dit is het status van de mijne nog, raar dat die nog steeds neit het status heeft geweizigd sinds gister nacht. Wat halen jullie hieruit? Dat hij onderweg is naar NL ? omdat CDG in frankrijk is |
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry voor al die vragen.. Wil wel beetje zekerheid voordat ik smak geld uitgeef alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik verwacht dat de leverdatum ook bij jou 21 juli is. En dan moet 'ie nog van BorderLinx naar NL komen. Met Express zou ik dan op 26-27 juli rekenen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Not yet shipped Ships: 19 Jul, 2010 Delivers: 21 Jul, 2010 |
|
|||
|
|||
Goedemorgen allen,
Zijn hier trouwens nog mensen waarvan hun iPhone nog niet in de suite geupdate is? Bij mij in ieder geval niet, en het chat gesprek met hun wordt ik ook niet heel veel wijzer van. Hoop in ieder geval dat me pakketje juist is bezorgd |
|
|||
|
|||
Citaat:
So now we wait... |
|
|||
|
|||
Klopt mijn ingevoerde adres?
(even ter controle) Mijn Naam Unit 7Dunfermline Court Borderlinx/DHL ****-**** Kingston Business Park Milton Keynes United Kingdom MK10 0BY GB 4401908586411 |
|
|||
|
|||
de mijne is sinds 3 minuten in de suite, heb alles meteen op versturen gezet. Moet ook zeggen dat ik in het weekend 2 tickets heb aangemaakt dat ze mijn pakketje gingen uitzoeken. Gewoon geduld hebben en hopelijk is het nog voor 12:00 zodat ze het vandaag versturen!
|
|
|||
|
|||
mijne (geleverd 24jun 12u59) is ook net aangekomen in de suite
|
||||
|
||||
Citaat:
Je naam Borderlinx/DHL XXXX-XXXX Unit 7 Maidstone Road Kingston Business Park Milton Keynes MK10 0BY GBR Beste even een chat gesprek doen met een medewerker als hij er vandaag niet opkomt. |
|
||||
|
||||
De mijne ook om 12:59 uur afgeleverd op 24 juni is nog niet in de suite... Maar als ik het zo lees kan dat niet lang meer duren ;-)
refresh, refresh, refresh |
|
|||
|
|||
Op deze manier deed hij het niet bij mij. Op de daarbovenstaande manier wel.
|
|
||||
|
||||
Bij mij ook niet. Bij niemand.
Moet je achteraf gewoon aanpassen. |
|
|||
|
|||
Ik ben benieuwd of er ook mensen zijn ( uit NL) die de iphone 4G vandaag binnen krijgen via Borderlinx.
|
|
|||
|
|||
Yes! Chauffeur is onderweg voor aflevering zegt de TNT track&trace. Mijne is 24 juni afgeleverd bij een vriend in de UK die 'm via Royal Mail Airsure deze kant op heeft gestuurd.
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 4 is net bezorgd door DHL... Perfect gegaan dus via Borderlinx!!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|