iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Gister mailtje gestuurd waarom ie nog niet in mijn suite is. moet gegevens opsturen dan gaat het depot het pakketje doorzetten volgens mij hebben ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gister mailtje gestuurd waarom ie nog niet in mijn suite is. moet gegevens opsturen dan gaat het depot het pakketje doorzetten volgens mij hebben ze er daar heel veel gekregen.
offtopic: Irritant als je iPhone bent vergeten toen je vanochtend vertrok naar je werk. Ben helemaal ontregeld haha mis mijn Mywi voor laptop en heb al afkickverschijnselen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar hij heeft gecheckt en hij gaf aan dat de achterstand bijna is weggewerkt en dat ECHT uiterlijk vandaag het bij iedereen in zijn suite moet zitten. (ik denk vraag het ook voor jullie allemaal, attent of wat hahaha) Duimen... |
|
||||
|
||||
Ik heb denk ik echt wel geluk gehad dan als ik dit allemaal zo lees.
|
|
|||
|
|||
ik wil ook de gok wagen om via blinx te bestellen en doen.. maar durf niet hier lees ik wel positieve ervaringen..maar wat zijn de precieze stappen? ik gebruik paypal..
1? eerst naar apple.co.uk? bestelling plaatsen? 2? b.linx adress in vullen? iemand.. ik ga wel de topic verder doorspitten hoor |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Grtz, PE Laatst gewijzigd door PeterEggink; 29-06-10 om 11:56. |
|
|||
|
|||
Die van mij is zojuist bezorgd door DHL, dus is goed te doen met dat Borderlinx.
|
|
|||
|
|||
als je een account maakt krijg je voor beide landen een adres!
|
|||
|
|||
Voor de geluksvogels onder ons die de iPhone inmiddels hebben ontvangen via BL, ondervinden jullie "antenne" problemen?
PE |
|
|||
|
|||
Citaat:
Payment & VAT - Apple Store (U.K.) |
|
|||
|
|||
Net een Borderlinx account aangemaakt. Dacht dat ik het moest betalen, maar blijkbaar niet.
Straks ook eens proberen een UK iPhone te bestellen. Zou ik hem dan eerder hebben dan de release in de Benelux? Stel nu in het slechte geval dat je beroep moet doen op de garantie, moet je hem toesturen naar UK, is dit te doen of is het onbegonnen werk? Laatst gewijzigd door Racingboy; 29-06-10 om 13:27. |
|
||||
|
||||
Borderlinx klanten: konden jullie bij verzending een keuze maken tussen Standaard of Express... Ik zie nergens een keuze optie...
|
|
|||
|
|||
Hij is net aangekomen in mijn suite meteen express laten doorsturen. Engelse tijd voor 1 uur dus als het goed is vandaag nog verstuurd.
@rooligan ik kon egt kiezen tussen express en standaardprijs schilt het niks volgens mij |
|
||||
|
||||
Met 2 man gekeken en geloof me geen optie. Op chat gaven ze net aan dat ze maar 1 verzendmethode hebben... Heel vaag, hoop dat het nu niet 14 dagen gaat duren...
|
|
|||
|
|||
waarom zou je in UK kopen, beetje 600 euro kwijt zonder dat je abbo hebt dus dat komt er nog biuj:S
|
|
|||
|
|||
ik ga over 2 weekjes naar london.
kan je daar ook gewoon een apple store inlopen en hem kopen? moet je daarvoor dan ook perse een creditcard hebben? |
|
|||
|
|||
Citaat:
En dan betaal je ook nog eens maar 23,50 euro per maand aan KPN. Veel plezier bij T-mob. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja, of check dit:
https://directsales.vodafone.nl/anwb/orderform/582 Het hoeft dus zeker niet duurder te zijn!!!! |
Er zijn 36 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 36 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|