iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) @master Die zou als het allemaal goed gaat idd volgende donderdag of vrijdag aankomen bij jou....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
@master
Die zou als het allemaal goed gaat idd volgende donderdag of vrijdag aankomen bij jou. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Naam Borderlinx/DHL XXXX Unit 7 Maidstone Road Kingston Business Park Milton Keynes MK10 0BY GB |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ships: By July 2nd Delivers: 05 Jul, 2010 - 06 Jul, 2010 Product Qty. IPHONE 4 BLACK 32GB-GBR |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij staat er:
Shipping Method Merge in Transit GB op apple.com, maar ik heb er toch maar apple care en een docking station bij besteld...misschien volgt het dan een andere route |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor diegenen die er meer besteld hebben, hoe verkoop je ze? Als je via Marktplaats of Ebay verkoopt, hoe doe je dat met garantie; geef je de oorspronkelijke rekening mee (daar staan toch jou gegevens op)?
|
|
|||
|
|||
Ja, als alles op voorraad is, wordt het eerst samengevoegd in GB en dan pas opgestuurd naar de klant.
|
|
|||
|
|||
In eerste instantie had ik de regel van Borderlinx/DHL en Unit 7 M. verwisseld. Ik heb een orderbevestiging gekregen, ook van 7dagen levertijd. 14 Juli wordt de telefoon verstuurd (Fast Ship EMEA).
Achteraf mijn shipping adres aangepast naar: <Naam> Borderlinx/DHL **** **** Unit 7 Maidstone Road Kingston Business Park Milton Keynes MK10 0BY GB Verder geen wijzigingen in de order details, maar verwacht met de correcte adresgegevens geen 7dagen levertijd.. |
|
||||
|
||||
Heb je de rekening nodig om de garantie te claimen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Voor de garantie van mijn Samsung monitor belde ik even naar de service lijn en hoef ik alleen type en serienummer op te noemen. En ze komen 'm nog voor je oppikken ook. Dit alles bijna 2 jaar na aankoop.
Wat dat betreft heeft Apple nog een hoop te leren met hun dure "Apple Care". |
|
|||
|
|||
Ik zie dat Borderlinx wel een hele goedkope optie is om een iPhone te krijgen zonder zelf de deur uit te hoeven. Rest mij nog 2 vragen:
1. Wanneer kan ik de iPhone ongeveer verwachten als ik NU bestel 2. Hoe werkt het? Ik heb een adres aangemaakt, moet ik het daar naartoe laten sturen als ik bestel op Apple.com/uk? en hoe verloopt de betaling aan Borderlinx dan?
|
|||
|
|||
Alleen op vraag 1 kan ik je antwoord geven aangezien ik gister besteld heb: bij mij staat nu shipment date 20 juli en delivery date 27 juli. Echter wel laten bezorgen bij familie in london. Neem aan dat het voor de levertijd niet uit maakt of apple het naar borderlinx of naar een ander adres stuurt. Vanuit borderlinx kan het nog enkele dagen duren. Dus eind juli - begin augustus kun je hem verwachten.
|
|
|||
|
|||
En wanneer is die weer gewoon in de winkels te krijgen in Londen of Parijs??
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|