iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door humperdinc potverdikkie. nog steeds: NOT YET SHIPPED. besteld op 26 juli iemand al bericht die op de 25, 24, 23, 22ste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ja, daar was ik ook wel benieuwd naar. Ik heb 27 juli besteld dus jij bent vast een dag of wat voor mij.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
als er nu vrij weinig word uitgeleverd betekend dat BL op adem kan komen zodat ze bij de volgende hoos telefoons weer met frisse moed kunnen beginnen.
nou laten we duimen voor een snel verloop! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb gelukkig geen BL, maar een fijne kennis, dat zal de boel vast wat versnellen voor mij.
|
|
|||
|
|||
Shipment handed over to delivery agent
Tracking #5013 Invalid Airwaybill Number Weet niet wat ik hiermee moet, ik word ook zeker niet wijzer van een BL chatsessie. Dan maar rustig afwachten. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmm wordt er misschien gewacht op een nieuwe batch alvorens er weer een hele lading iphones in 1 keer verzonden wordt?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar misschien dat dit bij de 16GB's weer anders verloopt... |
|
|||
|
|||
Zie een paar pagina's terug, toen had iemand dat probleem ook. Uiteindelijk hebben ze een nieuw verzend/trackingnummer aangemaakt. Gewoon flink stennis schoppen bij de BL-chat!
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor het melden, ik zag het ook al had dus een chatsessie gehouden en ze zeiden gewoon droog dat ik geduld moest hebben.
|
|
||||
|
||||
Van het blog:
iPhone 4 Daily Update #5 Tuesday 3 August 2010 | Joy Dear Borderlinx members, The bulk of the backlog is now clear. We have a few outstanding issues with some shipments and we will be in contact with those customers directly. Thanks for your patience, The Borderlinx Team |
|
||||
|
||||
Ik heb mijn 16GB maar gecancelled. De wisselende verhalen over Borderlinx, de aflevering die mis kan gaan en het risico op een defecte iPhone (Apple Care vind ik een beetje duur) ga ik het toch in Frankrijk proberen denk ik. Meteen je iPhone uitproberen en als er iets mis mee is, stuur ik em op naar mn neef in Parijs. Iets voelde niet goed... en dan moet je het niet doen zeg ik altijd Dus iemand krijgt zn iPhone nu ietsje sneller
|
|
||||
|
||||
Is er een manier om een tweede bestelling te doen bij de uk apple store? Een ander apple account schijnt niet te werken, andere creditcard wellicht?
|
|
|||
|
|||
@FALC, ik heb hem 6 uur eerder dan jou besteld en ik heb dezelfde status.
Ben benieuwd hoe het allemaal verloopt, keep me posted/informed. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Iphone 4 16GB is binnen!
22-07 besteld bij apple 29-07 bij Borderlinx 01-08 in Suite en betaald 02-08 verzonden door BL 04-08 afgeleverd bij mij nu simkaartje knippen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben naar het DHL Express depot gereden, en stond daar om 18:50 om mijn zending op te halen. Koerier had de moeite gedaan om netjes een niet-thuis melding op de doos te plakken, en had hem zo weer terug in het magazijn gegooid. De mensen bij DHL Express op locatie waren overigens erg vriendelijk en maakten er een notitie van. De mensen van DHL via de telefoon kon het werkelijk geen ruk schelen dat de bezorgers de boel liepen voor te liegen en lekker op tijd aan het bier thuis wilden hangen. Maar goed. Tip: Zoek uit waar het depot is waar je zending hoort te liggen (dat kunnen ze je via de telefoon vertellen), en zorg dat je daar net tegen sluitingstijd staat. Je hebt dan de grootste kans dat de koeriers ook daadwerkelijk terug zijn en hun spullen in het magazijn hebben gedumpt. |
Er zijn 47 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 47 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|