iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou, die van mij is ook binnen Precies 2 weken Leuk detail is dat mijn bestelling bij Borderlinx nog steeds op being procesed staat...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nou, die van mij is ook binnen
Precies 2 weken Leuk detail is dat mijn bestelling bij Borderlinx nog steeds op being procesed staat |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
De 32gb's lijken heel erg slecht leverbaar.. in tegenstelling tot eerdere berichten.. Dat kun je ook terugzien in de winkels; de 16GB is goed op voorraad in tegenstelling tot geen enkele 32gb !
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoop het! Net BL chat met een ene Tina, die beweerde dat mijn POD nog bij BL zou liggen.
Maar goed, genoeg mensen die hebben ervaren dat dit niet altijd waar is |
|
|||
|
|||
Uit de ervaringen lijkt het inderdaad dat de 16gb sneller geleverd kunnen worden.
Mijn 32gb is op 23e juli besteld en nog geen status verandering. Helaas, maar voor mij is het wachten ook geen ramp, sterker nog, ik ben gewoon nog trots op mijn iPhone 3G! |
|
|||
|
|||
Vraag me af wat er gebeurd als je over een week borderlinx zou benaderen waar je pakket blijft! Want volgens hun administratie zou de iphone ergens in het magazijn moeten liggen.
|
|
|||
|
|||
Krijg nou tieten... (mooie F1 uitspraak )
Werd door DHL gebeld, of het mij zou schikken als zij vanavond tussen 5 en 9 een pakje komen afleveren. Wat zal het nu zijn Heb wel vaker iets te maken gehad met DHL, maar dit is echt super service! Laatst gewijzigd door deboer.bas; 05-08-10 om 15:33. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Have fun met je iPhone! |
|
|||
|
|||
Voor de mensen die nog steeds overwegen om via Borderlinx te verzenden.
Mijn radiostilte betekent dat ik nog altijd aan het wachten ben om mijn iPhone. Ik had drie iPhones besteld (twee namens mijn ouders en een voor mijzelf). Deze werden alledrie 15 juli bezorgd bij Borderlinx. Ongeduldig als ik was heb ik zodra de eerste twee in mijn suite verschenen een pod aangemaakt en betaald (19 juli). De volgende dag verscheen de laatste in mijn suite, ik heb direct een pod aangemaakt en betaald (20 juli). De 28e (bijna binnen een week!) zijn ze verzonden, en de 29e kon ik ze komen ophalen bij DHL (die hadden niet aangebeld maar gewoon direct een briefje in mijn bus gedaan). Wat blijkt, van mijn eerste pod hebben ze maar een iPhone opgestuurd in plaats van twee. (En Borderlinx had voor het gemak mijn huisnummer vergeten te vermelden, hiervoor had ik met DHL gebeld om het te fixen.) Galant als ik ben heb ik eerst mijn ouders "hun" iPhones gegeven, ik zou wel een paar dagen wachten... Nou, ik bel/mail/chat sinds de 29e dagelijks met Borderlinx support (wie dat ook mogen zijn, ze lijken weinig met Borderlinx te hebben) om te pogen mijn eigen iPhone te laten verzenden... Maar er is geen woord van update van "the concerned team" mijn kant uit! In vijf werkdagen en een heel weekend zijn ze niet in staat om naar de locatie in hun rekken te lopen waar mijn iPhone ligt, die op te pakken, er een label op te plakken en aan DHL te geven! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er staan gewoon duidelijk 2 iPhones in mijn suite (bij Previous Shipments) dus ik verwacht er ook 2 te krijgen. Ben nu goed boos en ben noodgedwongen om machteloos te wachten op een mailtje. Laatst gewijzigd door loller; 05-08-10 om 16:31. |
|
||||
|
||||
Ik vraag me af waarom apple de 2 doosjes niet aan elkaar vast plakt, of gewoon 2 in 1 pakket.
Dan waren dit soort problemen er ook niet. |
|
||||
|
||||
wat me wel opviel is dat er geen echte factuur van apple bij zat
hadden jullie dit ook? |
|
||||
|
||||
Geen factuur wel een "Packing List" zonder bedragen etc.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Via welke site bekijk je je status van de apple store, UK of USA? Bij mij liep de status van UK 24 a 48 uur achter op die van USA....
|
|||
|
|||
zucht, mn iPhone is al lang bij mij thuis, maar de accessoires nog steeds niet. Ze hebben die gewoon doodleuk bij borderlinx laten liggen, terwijl op de factuur en alles staat dat de hele POD is verzonden. Elke dag borderlinx contacten, maar er zit weinig beweging in...
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|