iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat lijkt mij ook! Dan ben ik ook zeer benieuwd naar de bestellers van 24 en 25 juli. Zouden die al wat gehoord hebben? Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dat lijkt mij ook!
Dan ben ik ook zeer benieuwd naar de bestellers van 24 en 25 juli. Zouden die al wat gehoord hebben? Ik met de 27e ben helaas nog een dag later. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
oops....ff gechecked...had 'm de 22e besteld! Laatst gewijzigd door vasago; 05-08-10 om 10:17. |
|
|||
|
|||
Ik heb via een vriend die in de uk woont een iphone4 besteld.
Op de apple site staat levertijd 3 weken maar ik kan dus uit jullie verhalen op maken dat dat minder zal zijn???? |
|
|||
|
|||
05 Aug 2010 08:25:00 Milton Keynes Depot Shipment Delivered In Good Condition.
En nu hopen dat ze em snel scannen in dat ie in mijn suite verschijnt. |
|
|||
|
|||
Laat dhl een bericht achter in je brievenbus?
Ik wacht dus nogsteeds op een track en trace nummer van borderlinx. Status sinds 31juli 01:00 is daar being processed. Natuurlijk hoop ik dat ze ook bij mij plotseling op de stoep staan. Echter de afgelopen dagen was ik niet thuis. Vandaar mijn vraag, laat dhl een bericht achter? of kan je alleen via de track en trace zien dat iets is aangeboden? edit: net even telefoontje naar dhl gedaan, er is geen zending bekend naar mijn adres. Dus nog niet onderweg. En ze laten inderdaad een bericht achter. Laatst gewijzigd door bbrink; 05-08-10 om 11:38. |
|
|||
|
|||
oke! heel bizar, zojuist een bezorger van dhl die het pakket komt brengen! nou goed... geen gezeur van mij meer dus hier
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
mijn pakje is binnen...
precies 1 week en 6 dagen na bestelling.... toch niet verkeerd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zijn er mensen die de iphone op 4 augustus hebben besteld? Mijnes staat nog steeds op:
Not yet shipped Estimated Shipping: 24 Aug, 2010 Estimated Delivery: 26 Aug, 2010 Eergister trouwens wel vast 3 screen protectors en een leren hoesje gekocht via MacSupplies4u Net thuis gekregen dus gaat echt snel! |
|
|||
|
|||
Citaat:
we zijn bij 22 juli. je bent nog lang niet aan de beurt! jouwe is nog in de losse onderdelen fase. (en reclame maken voor je eigen bedrijf is helemaal misselijk) Laatst gewijzigd door humperdinc; 05-08-10 om 12:40. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En gister had hij een bericht dat hij hem gister besteld had.....dat is dus 3 augustus.
.....sja wat zal ik zeggen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Die MacSupplies4u is echt duur |
|
|||
|
|||
enige wat ik vraag is of iemand hem ook die datum heeft besteld, meer niet haha. anyway.... EXCUUUS en nee GEEN reclame want het is mijn bedrijf niet. Ik dacht misschien doe ik er andere er een plezier mee, nee dus
|
|
|||
|
|||
ik heb hem 2 augustus besteld... Duurt nog minstens een maand (ik heb de 32GB besteld)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
??? ik heb 16 juli al een 32gb besteld en die is nog steeds niet verzonden vanuit china......iemand waarbij dat wel al het geval is (zelfde periode en ook de 32gb)?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem 25 juli besteld om 8 uur 's ochtends. Had ik hem maar 3 daagjes eerder besteld...
Profiel bij Apple staat nog steeds op 'Not yet shipped' en 'Cancel items' is nog blauw... |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|