iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Nano2009 ik denk dat het meer op zoiets lijkt : (dit is overigens Amazone UK) Dat ziet er voor borderlinx principes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
zucht na een paar keer gechat te hebben en maandag een email....
eindelijk gister in mijn suite snel betaald en via express laten versturen maarrr.. ik heb ook een dock en bumper besteld maar die zit nog niet in mijn suite???? en dus ook nog niet betaald denk ik? maar nu staat het al ruim 24 being processed... ik hoop dat het deze week komt maar heb er een hard hoofd in!
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vrees ervoor... |
|
|||
|
|||
Even een kort vraagje: kan ik via de uk app store de iphone 4 bestellen op brits adres en zou deze dan binnen 3 weken geleverd moeten worden? Of waar moet ik rekening mee houden ed.. Alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
Same over here... ze hebben nou ook het chat bericht aangepast voor de mensen die willen chatten ivm de levering van zijn/haar iphone... er staat dat wij het chat venster moeten sluiten en gewoon moeten wachten
|
|
|||
|
|||
Ticket via mail laten maken, escalated naar UK Hub, en 8 dagen na release verzonden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook is er meerdere malen gebelt naar het bedrijf Laatst gewijzigd door symen89; 21-07-10 om 17:22. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mail naar BL; https://www.borderlinx.com/m/pages/nl/customer-service aangeven dat je de drukte snapt maar dat het na een week wel mooi zou zijn al er een berichtje naar de UK hub kan dat PODXXX al een week op verzending wacht. Weet niet of het heeft geholpen maar hij is onderweg.
Laatst gewijzigd door Midge38; 21-07-10 om 17:32. |
|
||||
|
||||
oke heb ik dan ook maar net gedaan een beetje slijmen voor de drukte en of hij evt voor het weekend kan komen ahh... please..??? kijken of het helpt?
|
|
|||
|
|||
Kan iemand even simepl antwoord geven misschien op deze simpele vraag
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem binnen in mijn suitcase en gelijk betaald. Krijg je vanzelf een email als borderlinx hem heeft verstuurd? En wat kan ik verwachten met dit proces?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Veel succes!
|
|||
|
|||
Nvm........
Laatst gewijzigd door Henchie; 21-07-10 om 20:08. |
|
|||
|
|||
Kun je alleen in de UK via een pre-order bestellen ??
Ik zit nl volgende week in London, zou ik nog kans hebben om er een te scoren in de Apple store ?? |
|
|||
|
|||
Mits heel veel geluk kan je miss een iPhone scoren, maar ik vrees ervoor! ik zou er alleszins niet op hopen! Met een reservatie ben je meer zeker van je stuk, maar de wachttijden kunnen oplopen. Je kan ook reserveren in Frankrijk, maar wederom wachttijden!
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|