iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timbus NEE, NIET ZO!! Zo lukt het nooit. Dacht ik.. Of toch wel? Misschien moet je even het topic doorspitten om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
"Unit 7 Maidstone Road" in te typen in de search engine en hij krijgt 324 voorbeelden. Maarja zoeken is ook een kunst blijkbaar. Maar goed, dat duurt natuurlijk langer dan een bericht posten en wachten op een antwoord. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
And... he's gone.
/ontopic DHL is vandaag aan de deur geweest met m'n pakketje van Borderlinx. Precies een week nadat ie bij Borderlinx is afgeleverd. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Na 4 dagen in m'n suite.
Volgende dag shipped met DHL en 2 dagen later bij mij voor de deur. (waar niemand de deur open deed ). |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
O mijn god! Net m'n bestelling geplaatst in de UK apple store. Op de één of andere manier vind ik het toch heel spannend en ben ik als de dood dat er onderweg iets fout gaat!
Heb ik het goed begrepen dat het 3 weken duurt voordat apple hem verstuurt en vervolgens ongeveer nog 1 tot 1,5 week voordat hij via BL naar mij wordt gestuurd? Dus dan heb ik m'n iPhone over een maandje ongeveer? |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone 4 ook net besteld via Borderlinx. Ik heb echt geen zin om 8-10 weken te wachten op Mobistar. (want dit zullen wss weer de wachttijden zijn). En het is zelfs iets goedkoper. 618€ voor een 16gb, verzendkosten van Borderlinx inbegrepen.
Hij zou worden verstuurd op 12 aug en worden afgeleverd op 19 aug bij Borderlinx. Garantie is een risico, aangezien ik naar de UK moet wanner er iets mis loopt. Och ja, dan wordt het een citytripje naar London ;-). London is van hier (België) 1u50min met de trein. |
|
|||
|
|||
Status bij DHL nu: 1Shipment information receivedBirmingham - UK 14:42
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat ik alles thuis heb. |
|
||||
|
||||
Die van mij is ook net verzonden.
|
|
|||
|
|||
Via de chat van Borderlinx deze instructies gekregen:
Rachel: Address 1- Unit 7 Maidstone Road Rachel: Address 2- Borderlinx DHL XXXX XXXX (No slash or dash in between) Rachel: Address 3- Kingston Business Park Rachel: City- Milton Keynes Rachel: Zip- MK10 0BY Rachel: County- Buckinghamshire Rachel: Country- United Kingdom Rachel: Tel- 01908586411 Rachel: 1st Error message- Rachel: "We are unable to verify your shipping address as entered, but found a close match. Please confirm that the address we found is correct, and click "continue": The address we found is: Rachel: DHL Express (UK) Ltd Rachel: Unit 7 Dunfermline Court Kingston Rachel: MILTON KEYNES Rachel: Buckinghamshire Rachel: MK10 0BY" Rachel: Instruction: Please click on "Re-enter an Address" button and retry to checkout with Same Address. Rachel: 2nd Error message- Rachel: "Unfortunately we were unable to verify your shipping address. If you are confident that what you entered is correct, click "Continue" below to proceed. You may also choose to "re-enter an address" by selecting the button below." Rachel: Instruction: Please click "Continue" below to proceed. The order should go through successfully. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De update van DHL duurt wel een paar uur! De mijne is verscheept de 19de juli en pas 20 juli kon ik de tracking volgen op de site van DHL!
Ik heb eindelijk men iPhone in men handen! !! Kort verloop van men iPhone trip! - Besteld op 24 juni om 9u45 smorgens - Verwacht op bestemming 15-16 juli - Shipping op 12 juli vanuit Shenzen - Aangekomen bij BL op 16 juli - In suite beschikbaar op 17 juli - Direct betaald via visa (express delivery) - Pod shipped op 19 juli - tracking zichtbaar op DHL site op 20 juli - Ontvangen vette iPhone 4 op 22 juli (dagje later wegens 21 juli nationale feestdag Belgie!!) Nog allen succes met het bemachtigen van de iPhone! Tis echt de moeite waard! Ik heb men simkaart zelf begeknipt en dat werkt perfect! !
|
|||
|
|||
De mijn is juiste in mijn suite verschenen, ondertussen al opdracht gegeven om te shippen.
Ze geven blijkbaar prioriteit aan iPhones mijn iPad is in de verste verte niet te zien ... Het heeft 2,5 dag geduurd voordat ie te voorschijn kwam. Laatst gewijzigd door dadog; 22-07-10 om 20:42. |
|
|||
|
|||
Had vanmiddag nix te doen dus maar een chatgesprek bij borderlinx gestart geniale mensen daar whaha 1 of andere rick stond mij te woord. Vroeg of ie een indicatie kon geven wanneer mijn pakketje in de suite zichtbaar werd met de opmerking dat hij niet rechtstreeks vanuit apple komt, maar met Royal Mail door iemand uit Engeland zelf is verstuurd.
Vervolgens vroeg ie welke suite US of UK 10 sec nadat ik UK zei kreeg ik een mooi copy paste verhaal(duidelijk zichtbaar omdat hij eerste per ongeluk het verkeerd om had gekopieerd. Heb gezegd dat ik er begrip voor heb maar dat ze minimaal even de site mogen aanpassen waar staat dat het binnen 24h in je suite staat. btw volgende iPhone is alweer verstuurd vanuit china naar borderlinx ipv 3 weken heeft het iets minder als 2 weken geduurd voordat het verstuurd werd |
|
||||
|
||||
Hoelang duurt het voordat je bestelling verstuurd is? Mijn POD staat sinds gistermiddag op "being processed"
|
|
|||
|
|||
Bij sommige sneller dan bij anderen. Ik ben bv al van verleden vrijdag aan het wachten. Staat nog altijd "Being processed" ........ Bij anderen al na 2 dagen.
|
|
|||
|
|||
DHL: Processed at Birmingham - UK as of: July 22, 2010 16:59.
Hoe snel levert DHL normaal gesproken? |
|
|||
|
|||
Citaat:
@jvp, idd even een paar pagina's terugzoeken, is al heel veel keer genoemd. Je kunt sowieso op bestellen drukken, je kunt je afleveradres na de bestelling gewoon aanpassen! Citaat:
Maar wel in totaal 3 weken met shippen vanuit china erbij! Laatst gewijzigd door avdwerf; 22-07-10 om 21:35. |
Er zijn 46 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 46 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|