iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sunnyville88 @Ron73, probeer deze link van DHL ipv van de nederlandse: DHL | Global | English Bedankt, maar nog steeds niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wacht ook al een aantal dagen op een 'suite update' van bl...
Heb ook al gechat en standaard antwoord gekregen. Wachten kan soms heel vervelend zijn!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus: shipping address: dat van Borderlinx, billing address: eigen adres. |
|
|||
|
|||
ik kom op het volgende adres uit
D H L Express (UK) Ltd, Unit 7 Dunfermline Court Kingston MILTON KEYNES Buckinghamshire MK10 0BY United Kingdom +44 190858 6411 klopt dat??? |
|
|||
|
|||
@jvp,
Nee klopt niet helemaal. Je moet zorgen dat je persoonlijke suite nummer in je adres staat. Anders weet borderlinx niet dat het voor jou bedoelt is... Je moet bij je bestelling bij apple ergens kunnen aanklikken dat je zeker weet dat het adres goed is dat je zelf hebt ingetypt. |
|
|||
|
|||
Nope je moet ergens op "click here" drukken om toch door te gaan met het ingevoerde adres. Je suitnummer moet er echt bijstaan in de eerste regel exact het adres van borderlinx invoeren.
|
|
||||
|
||||
Zie de laatste stand van zaken volgens de Borderlinx blog:
Citaat:
Laatst gewijzigd door mijrs; 22-07-10 om 15:31. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wat die lui van borderlinx niet snappen is dat het de meesten een worst zal wezen of het 1 dag duurt of 4 dagen duurt.
Maar waar de meesten zich aan irriteren is dat, leveringen die op een latere tijdstip binnenkomen eerder verwerkt kunnen worden dan eerdere leveringen, terwijl de leveringen toch echt overduidelijk op pallets binnenkomen. Hoe moeilijk is het dan om de bestellingen FIFO te leveren? |
|
||||
|
||||
mijn andere 2 iphones van 20-7 zijn vandaag beiden in mijn suite gekomen. Het gaat wat sneller?
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone is al van 16/09 in mijn suite, hoe moeilijk kan het zijn om het ding te verzenden...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Via de chat met Borderlinx vertelde een medewerker dat een binnengekomen pakketje normaal tussen de 24 tot 48 uur (op werkdagen) wordt verwerkt. Door de grote drukte duurt het alleen nu langer. Hij kon (en wellicht mocht) alleen geen tijdsindicatie geven van de actuele verwerkingtijd. Had liever dat hij had gezegd dat het bijvoorbeeld nu tussen de 72 tot 92 uur duurt voor een binnengekomen pakket wordt doorgestuurd. Via de Apple website weet iedereen immers wanneer het pakket bij Borderlinx is aangekomen. Dus dan weet je ten miste wanneer je iets kan verwachten. Heb dat ook aangegeven als verbeterpunt. Ik zou bijvoorbeeld een actuele verwerkingtijd indicatie in de toekomst weergeven op de website of zo. |
|
|||
|
|||
dus dit zou goed moeten zijn
Maidstone Road Unit 7 DHL 0711-7630 Kingston Business Park Milton Keynes MK10 0BY GBR krijg wel de melding dat ze hem niet kunnen veriffieren |
|
|||
|
|||
Mijn Iphone + Dock zijn vanmorgen afgeleverd bij BL en helaas toch 2 aparte dozen. Nu een dag of 5 wachten tot hij in mijn suite ligt.
|
|
|||
|
|||
Mijn laatste pakje is uiteindelijk ook aan DHL meegegeven.
13 juli twee pakjes met iphone afgeleverd bij BL 15 juli beide pakketten zichtbaar in mijn suite 20 juli 1e pakje meegegeven aan DHL 21 juli mijn 1e iphone thuis ontvangen 22 juli mijn 2e pakje meegegeven aan DHL 23 juli verwacht mijn 2e iphone thuis |
|
|||
|
|||
De mijne ligt ook al sinds de 16e daar. Gebeurt geen f*ck mee. Heb gechat en gevraagd waarom. 'We're having issues at our UK hub.' En toen werd snel de chat gesloten. Die issues zijn waarschijnlijk: een belabberde interne organisatie, logistieke software uit het jaar tabak en veel te weinig personeel. Zo maken ze geen vrienden. Dit was voor mij eens en nooit weer. Toch maar weer eens de banden aanhalen met die kennissen in Engeland.
|
|
|||
|
|||
jongens
is dat adres van mij nou goed dan kan ik op verzenden drukken |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo heb ik mijn adres door gegeven en dat is bij bl aangekomen: Borderlinx/DHL 0711-XXXX Unit 7 Maidstone Road Kingston Business Park Milton Keynes Buckinghamshire MK10 0BY GB |
|
|||
|
|||
Citaat:
NEE, NIET ZO!! Zo lukt het nooit. Dacht ik.. Of toch wel? Misschien moet je even het topic doorspitten om zeker te zijn... |
Er zijn 33 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 33 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|