iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door chrisn81 sinds wanneer zat hij in jouw suite? Sinds de 20e rond een uur of 17.00. Daarna meteen betaald....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Heb er ook maar 1 besteld, dan nu nog afwachten hoe de reservering in Parijs gaat....
In ieder geval staat deze: Estimated Shipping: 12 Aug, 2010 |
|
|||
|
|||
Citaat:
en straks zeker ook meeliften naar Belgie he wat moet je toch met al die dingen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoop voor je dat je over 3 dagen een mailtje krijgt (via Apple shop UK) |
|
||||
|
||||
Na alle heldere verhalen hier ook maar een besteld
Mijn "verwachte" verzenddatum is 12 augustus Staat het verzenden zo goed? [FONT=Verdana]Maarten Wigman Unit 7 Maidstone Road Borderlinx DHL XXXX XXXX Kingston Business Park Milton Keynes Buckinghamshire MK10 0BY[/FONT][FONT=Verdana] Great Britain [/FONT] |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
levering Apple Store UK via BL
Dat is een mooie meevaller! Laten we hopen dat alle estimated shipping dates een stukje naar voren schuiven. Kan niet wachten! (de mijne staat op 12 aug.)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net gechat met BL. De backlog loopt nog steeds op 'maar we zijn er mensen voor aan het aannemen'.
De cortingscoupons worden pas verstuurd als de achterstand weggewerkt was, hij verwachtte dat ze pas over een maand verstuurd zouden worden... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nu had ik nog een vraag over borderlinx, ik zie daar nergens een mogelijkheid om mijn creditcardgegevens in te vullen. Ik mag toch aannemen dat ze iets nodig hebben om mijn verzending te crediteren. Heeft iemand een idee hoe dit in zijn werk gaat, iemand ervaring hiermee? |
|
|||
|
|||
Mijn Iphone is vanmorgen afgeleverd bij BL, althans, volgens DHL. Nu maar hopen dat het niet al te lang duurt voordat hij zichtbaar is in mijn suite. Met een beetje pech zal het over het weekend getilt worden.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Waarbij cc de snellere methode is (volgens iemand op de chat, en alsof dat nu wat uitmaakt, betaling is door Paypal al een eeuwigheid geautoriseerd voordat hij bij BL aan de beurt is. )
|
|
|||
|
|||
iPhone en dock zijn afgeleverd door DHL bij mij thuis!
Woensdag door BL verstuurd. Let op, dan wordt hij vaak pas 1 dag later door DHL afgehaald, daarom duurt het ook zo lang voordat je een trackingnummer hebt dat werkt. |
|
|||
|
|||
Hoi,
Na 2 dagen dit hele draadje gelezen te hebben heb ik eindelijk ook besteld. Dank voor al jullie tips trucs en hits! Verwachte leverdatum van die jochies is 19 aug. Geduld is een vereiste ben ik wel achter, ga daarom eerst maar 's op vakantie dan gaat de tijd sneller. En tot die tijd geniet ik wel van al het geklaag over BL Terecht overigens alleen schiet je er zo weinig mee op en is het killing voor je bloeddruk |
|
|||
|
|||
Vrijdag in suite bij Borderlinx, betaald met cc. Vanochtend verzonden!
Laatst gewijzigd door MartijnP; 23-07-10 om 13:56. |
|
||||
|
||||
Nog steeds "Being processed". Eergister rond 13 uur verzendopdracht gegeven.
|
|
|||
|
|||
Ik heb gevraagd naar contact met een manager en toen ging alles heel snel. Ik had mijn iPhone laten versturen en mijn dock was nog niet gevonden. Uiteindelijk is alles heel snel verzonden, inclusief de dock. Soms helpt het om wat meer druk uit te voeren.
|
|
|||
|
|||
Gisteren bezorgd bij BL, vandaag in mijn suite en net gekozen voor express verzenden. Status "Being processed".
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 27 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 27 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|