iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Channie csrep@borderlinx.com (via "Shane" gekregen) Dank je wel voor dit mail adres. Heb vanmiddag een nette mail gestuurd; binnen een uur ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gewoon bij order kijken. Met je inloggegevens. |
|
|||
|
|||
Hey ym1983,als je bij apple op je account drukt kan je de gegevens aanpassen.
|
|
|||
|
|||
Mijn Iphone 4 is vandaag aangekomen bij een kennis in de U.K.
Heb hem besteld op 07 juli . De verwachte leverdatum was 4 augustus dus mooi een week eerder dan verwacht Morgen wordt het pakketje weer opgehaald door DHL. Hoop dat ie donderdag afgeleverd wordt Ik ben zeer benieuwd Eric |
|
||||
|
||||
Ben heel benieuwd wanneer ik de mijne kan verwachten
Hij geeft nu 9 augustus aan maar hoop stiekum dat die volgende week wordt verzonden |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hoop dat ze trouwens bij bl wel ff blijven doorwerken
de grote drukte zullen ze nu toch wel gehad hebben, lijkt me denk dat ze daar na het wegwerken van die iphones wel ff paar weekjes met vakantie gaan ;-) |
|
|||
|
|||
Nog altijd niets
15e van apple naar BL 21e in suite 21e betaald voor express 27e nog altijd niets ''being processed'' |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(Ik had in mijn profiel het billingadres al gewijzigd). Verwachte shipping date is 05-08 en aangezien ik hier lees dat apple een aantal dagen ervoor de betaling voltooid begin ik hem te knijpen.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Sommigen glippen erdoorheen. |
|
|||
|
|||
Nou:
Rachel: Welcome to Borderlinx. Thanks for your enquiry. Please allow me a moment while I read your query/question. Rachel: Hello. ik: hello Rachel: We cannot commit any time line as we do not want to set any incorrect expectation. We have allocated more people to process your orders, our team is working extra to clear the backlog. We hope to get this settled at the earliest. ik: ok i hope this will be the last time that i'll have to ask it again. ik: thnx again Rachel: At our current progress, 80% of orders will be processed within the next 48 hours. Rachel: Thank you for visiting Borderlinx. Please do not hesitate to contact us if you have any additional queries. We request that you take a moment to complete a short survey that will pop up on your screen when you close this chat window by clicking on the 'close' button above. Thank you. Ik had in het bericht gezegd dat een andere medewerker vertelde dat ik binnen 48 uur moest reageren indien er niets veranderd was.(loog ik ) GVD begin er misselijk van te worden. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Borderlinx rijtje
Om het rijtje te vervolledigen.
Iphone 4/32Gb besteld op 27 juni Verzonden op 14 juli Afgeleverd bij BL op 21 juli Zichtbaar in pod op 27 juli en laten doorsturen per express shipping En nu wachten .... Ben benieuwd, maar ik vrees de grote 'launch' in België niet meer voor te zijn .... |
|
|||
|
|||
Heb vanmiddag ook weer eens aan de chat gehangen met bl... Na anderhalf uur eindelijk iemand gesproken, alleen maar standaard antwoorden gekregen...
Shane: I am sorry, cannot commit any timeline as we do not want to set any incorrect expectation. However we are getting this cleared on priority. Daarna gevraagd wat er moest gebeuren voordat ze de order zouden 'escaleren'. Tot nu toe was er niks geks aan de hand volgens bl, pas als mijn order op 1 augustus nog steeds op processing stond moest ik me zorgen gaan maken. Dan zou mijn order meer dan een week aan het processen zijn... Ondertussen is mijn iPhone natuurlijk al veel langer bij bl, maar omdat zij hem pas na een week in mijn suite hebben gezet, moet ik nu nog een week langer wachten voordat ze de order eventueel zouden laten 'escaleren'... Ik ben het wachten een beetje zat. Ik vind dat ze het ook duidelijker op de site moeten aangeven dat er een giga achterstand is. En dat ze met fifo werken is gewoon gelogen! Dat blijkt uit verschillende posts hier! Ga vrijdag met vakantie en HOOP dat ik daarvoor heb ontvangen. |
|
|||
|
|||
Bij mij duurde het precies een maand voordat ik hem thuis kreeg van DHL.
Hij is mooi mensen! Nog even sterkte met wachten |
|
|||
|
|||
Net als vele anderen, wacht ook ik op een suite update... mn Iphone is 21 juli afgeleverd bij BL, en nog steeds niks in mn suite...
Heb net n chat gehad met ene Vivian, en ze gaf (zover ik terug heb kunnen vinden) voor t eerst toe dat er fouten zijn gemaakt bij eerdere zendingen, en dat er niet altijd FiFo is gewerkt. Toen ik naar de huidige status vroeg, blijken ze op dit moment de zendingen van 21 juli aan t updaten te zijn, dus binnen een dag moeten deze te zien zijn! Ik wacht wel weer af! |
|
|||
|
|||
Net ook een Iphone 4 besteld in de online UK Apple Store met verzending via BL...Nu maar geduld hebben...
Dames gaan voor, toch |
|
||||
|
||||
Citaat:
haha Geloof me... dit zeggen ze tegen IEDEREEN. Dit werd mij vorige week al verteld, dus alles wat ze vertellen in de chat meot je met een korreltje zout nemen. @Ilonatjuh: Blijf hopen |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|