iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dezelfde status als jullie hierboven. Er is echter een verborgen functie om toch te zien dat je al verder bent in het proces! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb dezelfde status als jullie hierboven. Er is echter een verborgen functie om toch te zien dat je al verder bent in het proces! De cancelknop is grijs bij order details. Je kan dus niet meer annuleren, omdat hij bijna geshipt gaat worden
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Leuk om te lezen dat bij de 16GB het tempo er in zit (Lees: na 6 dagen het toestel al verstuurd wordt) (UK store)
Misschien een idee om ook ff de 32GB toestellen klaar te maken voor verzending??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik word wel een beetje naar van de jat-verhalen hierboven! Een heel andere situatie, maar ik heb twee jaar geleden m'n geld teruggekregen (en snel ook) van Visa, toen de vliegmaatschappij waar ik een ticket had geboekt, failliet ging (OasisHongKong). Even om aan te geven dat die creditcardmaatschappijen (Visa iig) niet de moeilijkste zijn. Succes met je claim! De cancel-knop is idd lichtgrijs, maar wel clickable. Ik durf er niet op te klikken hoor! Laatst gewijzigd door MichaelCreutzburg; 28-07-10 om 14:58. |
|
|||
|
|||
Je kan gewoon op dë cancel-knop klippen namelijk net geprobeerd. Je krijgt dan een melding dat je niet meer kan annuleren omdat het gereed staat voor verzenden.
Mijn bestelling gedaan op 23 juli en apple verzenddatum 13-08. Gaat sneller dan verwacht |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik dacht dat ik nieuwsgierig was...... ik durfde het niet |
|
|||
|
|||
Citaat:
Toch hou ik me desondanks verre van cancel-knoppen |
|
|||
|
|||
Ik bestel dus nooit meer iets via Borderlinx, wat een waardeloze partij is dat als ze niet eens een paar duizend iPhone's kunnen verwerken.
Op 20 Juli is mijn iPhone aangekomen bij BL en nog steeds in mijn suite niet geupdate. Op emails naar csrep krijgt ik als antwoord dat ik gewoon geduld moet hebben, maar dat heb ik dus allang niet meer. Ik ga proberen het hogerop te spelen (Dhr. Spottiswood is daar de ceo dus die ga ik maar eens bellen..) |
|
||||
|
||||
Zou het niet verkeerd vinden als Apple morgen mn Iphone 4 verstuurd (wacht dan een week) als borderlinx er ook max. zo lang over doet ben ik tevreden
maar dat wisselt nog al merk ik.... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
M'n iPhones zijn gisteren (27 juli) bij BL afgeleverd. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat mijn suite wordt gevuld en of de vier doosjes gelijktijdig geplaatst worden... Het zou fijn zijn als ze geen backlog meer hebben. We gaan het meemaken!
|
|
||||
|
||||
@^ Ga jij er 4 tegelijk verzenden zonder verzekering?
|
|
|||
|
|||
YES! M'n iPhone is binnen!
|
|
|||
|
|||
Nee, twee.. En een doosje voor de bumper en de dock!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
grr.
Nu krijg ik geen statusupdate van DHL meer , sinds gisteravond: 1Shipment information receivedBirmingham - UK 21:08 Laatst gewijzigd door niekie67; 28-07-10 om 16:46. |
|
|||
|
|||
hoe laat heb jij hem de 23ste ongeveer besteld?
|
|
|||
|
|||
Heb hem om 21:30 besteld
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb dezelfde situatie als hierboven (kleine Jan)
22-07 in de avond besteld en nu prepared for shipment. Hou u allen op de hoogte |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|