//

iPhone 4 pre-order in UK

iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tossewaarde Je hebt gelijk, dat heb ik ook als in inlog via apple.com Helaas is het nog niet zover dus... Altijd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1881  
Oud 28-07-10, 11:12
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tossewaarde Bekijk bericht
Je hebt gelijk, dat heb ik ook als in inlog via apple.com Helaas is het nog niet zover dus...
Altijd via apple.com kijken, dat is de juiste status. Volgens mij in 9 van de 10 keer als hij op Prepared for shipment staat wordt hij binnen 24 uur geshipped!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1882  
Oud 28-07-10, 11:13
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

kijk.. dat zijn berichten waar we op zitten te wachten!
  #1883  
Oud 28-07-10, 11:14
tossewaarde tossewaarde is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 46
Standaard

Is bij jullie het geld al afgeschreven van jullie Credit Card. Ik heb namelijk begrepen dat dat gedaan wordt vlak voor verzending
  #1884  
Oud 28-07-10, 11:16
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tossewaarde Bekijk bericht
Is bij jullie het geld al afgeschreven van jullie Credit Card. Ik heb namelijk begrepen dat dat gedaan wordt vlak voor verzending
geen idee, dat zie ik einde van de maand pas.
  #1885  
Oud 28-07-10, 11:25
martijnvw82 martijnvw82 is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tossewaarde Bekijk bericht
Is bij jullie het geld al afgeschreven van jullie Credit Card. Ik heb namelijk begrepen dat dat gedaan wordt vlak voor verzending
Bij mij nog niet. Ik zie ook geen eventueel gereserveerd bedrag. Ik weet trouwens niet of je dit bij de ING wel online kan zien. Waarschijnlijk enkel de bedragen die daadwerkelijk worden afgeboekt.

Het lijkt me trouwens onwaarschijnlijk dat de apple.com status recenter is dan de apple.com/uk status. Volgens mij komt dit gewoon uit hetzelfde systeem.
  #1886  
Oud 28-07-10, 11:27
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijnvw82 Bekijk bericht

Het lijkt me trouwens onwaarschijnlijk dat de apple.com status recenter is dan de apple.com/uk status. Volgens mij komt dit gewoon uit hetzelfde systeem.
als het uit zelfde systeem zou komen zou het zelfde status moeten zijn dunkt me.

als het maar niet zo is dat de Iphone van US (prepaired for shipping) naar UK word gestuurd...
  #1887  
Oud 28-07-10, 11:37
michel01's schermafbeelding
michel01 michel01 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 108
Standaard

Laat ik je gerust stellen hij komt uit China
  #1888  
Oud 28-07-10, 11:37
bassollie bassollie is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Kampen
Berichten: 85
Standaard

Hier nog een update over de gestolen iPhone.

Bij Borderlinx ben je maar voor 100pond verzekerd en als je iPhone dus gejat wordt tijdens het verzenden ben je de rest van je geld kwijt!!

Mensen die nog een iPhone gaan bestellen in de uk doe het niet via BD maar via een bedrijf die wel verzekerd verzend.

Ik weet het ik had de kleine lettertjes moeten lezen alvorens via BD te bestellen. Maar voor 35€ verzendkosten veracht je toch minimaal dat je aankoop verzekerd is...

Ik ga nog proberen om via mijn creditcard maatschappij het geld terug te krijgen, maar ben er bang voor :-(
  #1889  
Oud 28-07-10, 11:48
tossewaarde tossewaarde is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bassollie Bekijk bericht
Hier nog een update over de gestolen iPhone.

Bij Borderlinx ben je maar voor 100pond verzekerd en als je iPhone dus gejat wordt tijdens het verzenden ben je de rest van je geld kwijt!!

Mensen die nog een iPhone gaan bestellen in de uk doe het niet via BD maar via een bedrijf die wel verzekerd verzend.

Ik weet het ik had de kleine lettertjes moeten lezen alvorens via BD te bestellen. Maar voor 35€ verzendkosten veracht je toch minimaal dat je aankoop verzekerd is...

Ik ga nog proberen om via mijn creditcard maatschappij het geld terug te krijgen, maar ben er bang voor :-(
Ik vrees dat dat niets zal opleveren. De CC maatschappij zal immers zeggen dat deze goed is geleverd op het adres. (van apple naar Borderlinx). De transactie is dan wat hun betreft klaar. Wel vreemd dat Borderlinx geen verzekering aanbied. Want het is wel een groot risico tegenwoordig.
  #1890  
Oud 28-07-10, 12:31
niekie67 niekie67 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tossewaarde Bekijk bericht
Ik vrees dat dat niets zal opleveren. De CC maatschappij zal immers zeggen dat deze goed is geleverd op het adres. (van apple naar Borderlinx). De transactie is dan wat hun betreft klaar. Wel vreemd dat Borderlinx geen verzekering aanbied. Want het is wel een groot risico tegenwoordig.
Dit is een beetje discutabel. Je hebt je product niet gekregen,punt! Bovendien heeft Masterdard een verzekering voor als het product gestolen wordt binnen 180 dagen als je het al in je bezit hebt.
  #1891  
Oud 28-07-10, 12:37
Tim-HD Tim-HD is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niekie67 Bekijk bericht
Dit is een beetje discutabel. Je hebt je product niet gekregen,punt! Bovendien heeft Masterdard een verzekering voor als het product gestolen wordt binnen 180 dagen als je het al in je bezit hebt.
Alleen als je zegt tegen Apple ''ik koop een iPhone en hij moet naar BL'' en dat is netjes gedaan,dan is je koop gesloten en voldaan.

Misschien dat je cc maatschappij Bl ziet als een ''nieuwe'' aankoop omdat je daar weer betaald voor verzenden.

Ik zal er eens een telefoontje tegenaan gooien.Ik zit btw bij de Rabo bank met een Mastercard.
  #1892  
Oud 28-07-10, 12:39
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Eindelijk, mijn 2 iphones zichtbaar in mijn suite. De ene vanmorgen om half 8 (half 7 lokale tijd daar dus) en de andere net een half uur geleden. Volgens mij begint er nu echt schot in te komen.
  #1893  
Oud 28-07-10, 12:45
Japie.G Japie.G is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 54
Standaard

Even mezelf quoten:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Japie.G Bekijk bericht
shit zeg, en ik wacht al sinds de 19e op verzending vanuit BL.... Al talloze mails en chatsessies, maar er komt geen schot in :-(

Zijn er nog meer mensen hier die al zo lang wachten op verzending?

Heb het net over een andere boeg gegooid. Ik heb een zeer boze chat gehad, en wat schetst mijn verbazing 10 minuten na de chat: Your POD has been shipped

Toeval of toch door de boze chat, geen idee, maar er zit beweging in! Hopelijk de mensen die ook nog wachten vanaf de 19e ook vandaag een update! Ik heb in de chat genoemd dat er nog een aantal 'vrienden' van me op de 19e hadden betaald en nog niet waren geshipped. Wie weet helpt het...
  #1894  
Oud 28-07-10, 12:49
Tim-HD Tim-HD is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Japie.G Bekijk bericht
Even mezelf quoten:




Heb het net over een andere boeg gegooid. Ik heb een zeer boze chat gehad, en wat schetst mijn verbazing 10 minuten na de chat: Your POD has been shipped

Toeval of toch door de boze chat, geen idee, maar er zit beweging in! Hopelijk de mensen die ook nog wachten vanaf de 19e ook vandaag een update! Ik heb in de chat genoemd dat er nog een aantal 'vrienden' van me op de 19e hadden betaald en nog niet waren geshipped. Wie weet helpt het...
Ongelofelijk zeg! voor mij is het echt de allerlaatste keer BL Oja die voucher mogen ze in hun **** stoppen
  #1895  
Oud 28-07-10, 13:29
MaartenW's schermafbeelding
MaartenW MaartenW is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Beverwijk
Berichten: 70
Standaard

Vaag ja...

Als ik inlog op staat er:

apple.com
Prepared for shipment
12-08

Apple.uk
Not yet shipped
12-08

Wie o Wie weet wat de actuele stand is?
  #1896  
Oud 28-07-10, 13:31
Japie.G Japie.G is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 54
Standaard

had ik ook toentertijd. Dat betekend gewoon die ie morgen shipped gaat worden. .com geeft de meest actuele status aan.
  #1897  
Oud 28-07-10, 14:33
mijrs's schermafbeelding
mijrs mijrs is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 9
Standaard

Heb vanmorgen deze e-mail gestuurd:

"On your blog you wrote the following: "At our current progress, 80% of
orders will be processed within the next 48 hours."

Does this mean that my package will be shipped within 48 hours? My
package has already got the status 'Being processed' sinds last
Thursday (22-07-2010). Or do you mean that only all the other iPhones
(which not yet have the status of 'We have received a new delivery')
will show up in everyone his account?"



Ik had ook mijn POD en account nr. vermeld in de mail. Ik kreeg het volgende antwoord:

"Please accept our sincere apologies for delay in shipment. Due to the popularity of iPhone, we are currently handing a hunge unexpected volume of shipments at our hub in the UK. It is taking longer than usual time for teams at our UK Hub as well as DHL to process the shipments. With the increased number of staff, as well as working 24/7, we expect the backlog to be cleared by the end of this week.

Your shipment is updated in our systems as ready to ship out. However, due to the unprecedented volumes, the package has not yet been shipped out. Our logistics teams are working and this would be shipped out as the back-logs get cleared."



iPhone met als status 'Being processed' worden dus blijkbaar ook binnen de 48 uur verstuurd. Het is alleen nog even wachten op DHL.

Laatst gewijzigd door mijrs; 28-07-10 om 14:35.
  #1898  
Oud 28-07-10, 14:35
blingbling blingbling is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nieuw-Vennep
Berichten: 182
Standaard

Wanneer hebben de mensen waarbij hij nu op Prepared for Shipment staat dan besteld?
Ik heb hem op 23 juli besteld, zou 13 augustus verstuurd moeten worden.
Staat tot nu toe nog op Not yet Shipped.

(tip voor OSX users: ik gebruik de delivery widget. Daar kun je trackingnummers invullen van heel veel bezorgdiensten op aarde, maar ook je ordernummer van Apple. Hij controleert dan de orderstatus op Apple.com)
  #1899  
Oud 28-07-10, 14:39
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blingbling Bekijk bericht
Wanneer hebben de mensen waarbij hij nu op Prepared for Shipment staat dan besteld?
Ik heb hem op 23 juli besteld, zou 13 augustus verstuurd moeten worden.
Staat tot nu toe nog op Not yet Shipped.

(tip voor OSX users: ik gebruik de delivery widget. Daar kun je trackingnummers invullen van heel veel bezorgdiensten op aarde, maar ook je ordernummer van Apple. Hij controleert dan de orderstatus op Apple.com)
Heb je ook op apple.com naar je status gekeken?
ik heb besteld op 22/8


bij mij staat er als ik via

apple.com inlog :

Prepared for Shipment
Ships: 12 Aug, 2010
Delivers: 19 Aug, 2010


en via apple.com/uk

Not yet shipped
Estimated Shipping: 12 Aug, 2010
Estimated Delivery: 19 Aug, 2010
  #1900  
Oud 28-07-10, 14:47
hugogrx hugogrx is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mijrs Bekijk bericht
Heb vanmorgen deze e-mail gestuurd:


iPhone met als status 'Being processed' worden dus blijkbaar ook binnen de 48 uur verstuurd. Het is alleen nog even wachten op DHL.
Tenzij je iPhone natuurlijk onder de 20% valt waar ze nog niet aan toe komen. (zal mijne wel zijn...) Klopt het dat er vandaag weer een lading iPhones bij BL binnenkomt? Dan blijven ze natuurlijk achter de feiten aan lopen...
Reageren



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 dubbele pre-order?? Arif Odido (T-Mobile) 4 29-07-10 10:30
Pre-order iPhone Mr_recci Archief 4 22-07-10 22:54
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? Cencicodis Archief 1 05-07-10 10:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:43.