iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tossewaarde Je hebt gelijk, dat heb ik ook als in inlog via apple.com Helaas is het nog niet zover dus... Altijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Altijd via apple.com kijken, dat is de juiste status. Volgens mij in 9 van de 10 keer als hij op Prepared for shipment staat wordt hij binnen 24 uur geshipped!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
kijk.. dat zijn berichten waar we op zitten te wachten!
|
|
|||
|
|||
Is bij jullie het geld al afgeschreven van jullie Credit Card. Ik heb namelijk begrepen dat dat gedaan wordt vlak voor verzending
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het lijkt me trouwens onwaarschijnlijk dat de apple.com status recenter is dan de apple.com/uk status. Volgens mij komt dit gewoon uit hetzelfde systeem. |
|
||||
|
||||
Citaat:
als het maar niet zo is dat de Iphone van US (prepaired for shipping) naar UK word gestuurd... |
|
||||
|
||||
Laat ik je gerust stellen hij komt uit China
|
|
|||
|
|||
Hier nog een update over de gestolen iPhone.
Bij Borderlinx ben je maar voor 100pond verzekerd en als je iPhone dus gejat wordt tijdens het verzenden ben je de rest van je geld kwijt!! Mensen die nog een iPhone gaan bestellen in de uk doe het niet via BD maar via een bedrijf die wel verzekerd verzend. Ik weet het ik had de kleine lettertjes moeten lezen alvorens via BD te bestellen. Maar voor 35€ verzendkosten veracht je toch minimaal dat je aankoop verzekerd is... Ik ga nog proberen om via mijn creditcard maatschappij het geld terug te krijgen, maar ben er bang voor :-( |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien dat je cc maatschappij Bl ziet als een ''nieuwe'' aankoop omdat je daar weer betaald voor verzenden. Ik zal er eens een telefoontje tegenaan gooien.Ik zit btw bij de Rabo bank met een Mastercard. |
|
|||
|
|||
Eindelijk, mijn 2 iphones zichtbaar in mijn suite. De ene vanmorgen om half 8 (half 7 lokale tijd daar dus) en de andere net een half uur geleden. Volgens mij begint er nu echt schot in te komen.
|
|
|||
|
|||
Even mezelf quoten:
Citaat:
Heb het net over een andere boeg gegooid. Ik heb een zeer boze chat gehad, en wat schetst mijn verbazing 10 minuten na de chat: Your POD has been shipped Toeval of toch door de boze chat, geen idee, maar er zit beweging in! Hopelijk de mensen die ook nog wachten vanaf de 19e ook vandaag een update! Ik heb in de chat genoemd dat er nog een aantal 'vrienden' van me op de 19e hadden betaald en nog niet waren geshipped. Wie weet helpt het... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Vaag ja...
Als ik inlog op staat er: apple.com Prepared for shipment 12-08 Apple.uk Not yet shipped 12-08 Wie o Wie weet wat de actuele stand is? |
|
|||
|
|||
had ik ook toentertijd. Dat betekend gewoon die ie morgen shipped gaat worden. .com geeft de meest actuele status aan.
|
|
||||
|
||||
Heb vanmorgen deze e-mail gestuurd:
"On your blog you wrote the following: "At our current progress, 80% of orders will be processed within the next 48 hours." Does this mean that my package will be shipped within 48 hours? My package has already got the status 'Being processed' sinds last Thursday (22-07-2010). Or do you mean that only all the other iPhones (which not yet have the status of 'We have received a new delivery') will show up in everyone his account?" Ik had ook mijn POD en account nr. vermeld in de mail. Ik kreeg het volgende antwoord: "Please accept our sincere apologies for delay in shipment. Due to the popularity of iPhone, we are currently handing a hunge unexpected volume of shipments at our hub in the UK. It is taking longer than usual time for teams at our UK Hub as well as DHL to process the shipments. With the increased number of staff, as well as working 24/7, we expect the backlog to be cleared by the end of this week. Your shipment is updated in our systems as ready to ship out. However, due to the unprecedented volumes, the package has not yet been shipped out. Our logistics teams are working and this would be shipped out as the back-logs get cleared." iPhone met als status 'Being processed' worden dus blijkbaar ook binnen de 48 uur verstuurd. Het is alleen nog even wachten op DHL. Laatst gewijzigd door mijrs; 28-07-10 om 14:35. |
|
|||
|
|||
Wanneer hebben de mensen waarbij hij nu op Prepared for Shipment staat dan besteld?
Ik heb hem op 23 juli besteld, zou 13 augustus verstuurd moeten worden. Staat tot nu toe nog op Not yet Shipped. (tip voor OSX users: ik gebruik de delivery widget. Daar kun je trackingnummers invullen van heel veel bezorgdiensten op aarde, maar ook je ordernummer van Apple. Hij controleert dan de orderstatus op Apple.com) |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik heb besteld op 22/8 bij mij staat er als ik via apple.com inlog : Prepared for Shipment Ships: 12 Aug, 2010 Delivers: 19 Aug, 2010 en via apple.com/uk Not yet shipped Estimated Shipping: 12 Aug, 2010 Estimated Delivery: 19 Aug, 2010 |
|
|||
|
|||
Tenzij je iPhone natuurlijk onder de 20% valt waar ze nog niet aan toe komen. (zal mijne wel zijn...) Klopt het dat er vandaag weer een lading iPhones bij BL binnenkomt? Dan blijven ze natuurlijk achter de feiten aan lopen...
|
Er zijn 19 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 19 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|