iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Mag ik jullie vragen hoe jullie het hebben besteld? Via de UK Apple Store met een creditcard kopen. Dan je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Via de UK Apple Store met een creditcard kopen. Dan je iPhone laten versturen naar Borderlinx (https://www.borderlinx.com/m/) en die verstuurt het naar je adres.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn Iphone is nu in het sorteercentrum van DHL in Amsterdam
Dus ik heb goede hoop dat het pakketje morgen bezorgt wordt Eric |
|
|||
|
|||
Pfff, heb op 20/07 een 32 GB besteld. Geen status update
Not yet shipped Ships: 10 Aug, 2010 Delivers: 17 Aug, 2010 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Veel bestellingen 32GB van zelfs voor 15/16 juli hebben nog geen status update (verwacht eigenlijk dat het ook nog wel enkele dagen duurt) |
|
||||
|
||||
Mijn 32Gb is 14/07 afgeleverd bij BL. Heb hem wel al eind juni besteld bij Apple. Zat toen 3 weken levertijd op, maar toen was hij er binnen een dag.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Er zit al beweging in!
Shipped on: Jul 28, 2010 via UPS (UK) Limited Current Delivery Status: Shipment dispatched (besteld op 21 juli, 16gb-versie) Ik dacht eerder gelezen te hebben dat het transport van China naar UK per TNT ging. Het verbaast me daarom dat 'mijn' zending per UPS gaat. Hopelijk slaat UPS de tussenstop van TNT (Arnhem) over! Wie waarschuwt Borderlinx ff voor de tweede tsunami? |
|
||||
|
||||
Inderdaad dit is nieuw, zouden ze weer vanuit UK verzonden worden?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Shipped on: Jul 28, 2010 via TNT UK Ltd Waarom zou dat zo zijn? Misschien dat UPS het niet aan kan? Kheb dezelfde dag, dezelfde iphone besteld. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wat me opvalt is dat Apple niet fifo werkt, die van mij staat als sinds zondagavond op:
Prepared for Shipment Ships: 04 Aug, 2010 Delivers: 11 Aug, 2010 14 juli besteld. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
die van mij is nog steeds 'not yet shipped'
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens, het feit dat er dit keer een partij van zowel TNT als UPS naar UK onderweg is, doet me het ergste vrezen voor de afhandeltijden van Borderlinx... |
|
||||
|
||||
Haha onze vrienden van Borderstinx...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Estimated Delivery Date: 29 Jul 2010 (Subject to change) Of zouden ze de Concorde hebben opgepoetst en gecharterd voor een enkeltje Shenzhen - Milton Keynes Een andere mogelijkheid is dat het gewoon ras-optimisten zijn, daar bij UPS. |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|