iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf Is er uberhaupt al iemand van wie de iphone de 20ste is afgeleverd, en de iphone al in de suite ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
die van mij was ook de 20e afgeleverd en ook nog steeds niet zichtbaar
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mooi k*t, zoals ik het zie zijn der al een hoop mensen die hem later hebben gehad, en die hem iig al in de suite hebben... Naja, we wachten nog maar even... Gister werd me in de chat nog verzekerd dat ze via FiFo werkten, en toen ik haar vertelde dat ik mensen kende die hem later opgestuurd hadden gekregen, en al wel in de suite hadden, wist ze niks meer te zeggen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens mij werken ze helemaal zonder systeem daar bij BL. Het is meer een soort dobbelen, de ene heeft hem meteen in zn suite staan en wordt na betaling ook meteen verzonden, de ander moet met alles meerdere dagen wachten... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zijn voor mij ook 2 toestellen afgeleverd op de 20ste, maar nog geen bericht ontvangen, behalve reclame dat ik het eens zou moeten proberen. Op de 15de is een ander product bij Borderlinx bezorgd en deze kwam precies een week later in de suite. Hopelijk komen de toestellen dan ook morgen in de suite, maar helaas is het maar net welk pakketje ze pakken volgens mij, zonder systeem Ik lees ook dat er veel op being processed blijven hangen een aantal dagen, bij andere weer direct de volgende dag. Misschien toch maar een pismail sturen. |
|
|||
|
|||
Online chat gestart vandaag, gevraagd hoe lang het zou duren voordat het verzonden werd omdat het al sinds donderdag op being processed staat. eindelijk iemand die me goed kon helpen en ze heeft het pakketje op 1 of andere priority list gezet.
De eerste zending ging zo goed maandag in suite dinsdag in nederland nu ligt het pakketje al 12 dagen bij borderlinx |
|
|||
|
|||
iPhone is bij mij vandaag afgeleverd. Ging bij mij erg snel.
29 juni besteld 20 juli door Apple verstuurd 21 juli bij Borderlinx afgeleverd 22 juli in Suite 23 juli verstuurd door Borderlinx 26 juli op mijn werk afgeleverd Enige minpuntje is dat de Bumper die ik gelijk had besteld niet is meegeleverd door Borderlinx terwijl ze die volgens UPS wel ontvangen moeten hebben. |
|
|||
|
|||
mijn iPhone was ook 20 Juli aangekomen bij BL, afgelopen zaterdag ochtend was hij zichtbaar in mijn suite. Meteen betaald en vanochtend is hij bij BL verzonden (alleen track&trace werkt nog niet, zal morgen wel pas werken).
Wel duidelijk dat er geen systeem in zit. |
|
|||
|
|||
Dacht er nog eens een chat sessie aan te wagen, zijn er 70 (!) mensen voor me.
|
|
|||
|
|||
Afgelopen donderdag bezorgd bij BL, vrijdag in mijn suite, direct gekozen voor express delivery en vrij kort daarn Shipment handed over to delivery agent. Vanmorgen heb ik hem ontvangen en ben hem nu aan het synchroniseren etc. Succes in ieder geval allemaal en het is een juweeltje om te zien... de rest mag ik nog gaan ervaren O ja, docking station zwerft nog ergens bij Borderlinx, maar daar maak ik me niet druk om...al met al heeft het precies een maand geduurd van bestellen bij Apple tot afleveren.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Na een dik half uur kreeg ik Rick aan de chat. Kreeg ook weer zo'n shortkey verhaaltje met apologies. Daarna gaf hij aan te zullen escaleren naar het hub team. Ben eens benieuwd...
|
|
|||
|
|||
Toestellen op de 20ste aangekomen bij Borderlinx en zojuist in de suite, direct doorgestuurd via express delivery.
Hopelijk kan ik ze deze week nog in ontvangst nemen. Kun je nu het POD nummer invullen bij DHL of krijg je daarvoor een apart tracking nummer? |
|
||||
|
||||
Echt ONGELOFELIJK die lui van BL.
Liegen liegen en nog eens liegen dat de FIFO werken, dat ze bezig zijn met de orders van 21 july, blablabla. Bah, het is over en uit voor mij met BL. Volgende keer pak ik wel een retourtje londen :s |
|
|||
|
|||
ik zit inmiddels vanaf do 22 juli te wachten ook vandaag weer niks
|
|
|||
|
|||
ik vanaf de 19e... betaald op de 19e smiddags en nog steeds niet verzonden....
|
|
|||
|
|||
Tracking history...
Date and time Status Location Service Area 7/26/2010 12:28 pm Processed at DHL Location. Birmingham, United Kingdom 12:19 pm Departing origin. Birmingham, United Kingdom 11:54 am Shipment picked up Birmingham, United Kingdom Heb ik hem wel morgen? |
|
||||
|
||||
@Forza: Met DHL wel.
Zojuist een suite update gehad. Gelijk betaald en laten verzenden. Eens kijken hoe lang dit gaat duren... |
|
|||
|
|||
Bij mij is hij eindelijk verzonden na 10 dagen wachten en verschillende mails + chat sessies.
|
|
|||
|
|||
@hekimoglu
Bij mij was die woe in mijn suite en zaterdag verzonden, hopelijk gaat het bij jou ook vrij snel |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|