iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb hem enkel alleen gebruikt met de laatste software versie erop en bij mij gebeurt het wel nog. Niet meteen totaal geen signaal maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb hem enkel alleen gebruikt met de laatste software versie erop en bij mij gebeurt het wel nog. Niet meteen totaal geen signaal maar wel een geleidelijke afname.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Jeetje wat spannend dit! Ik heb vrijdag dan ook maar de keuze gemaakt om mijn Iphone in Engeland te bestellen. No nuts no glory right?!!
Ik ga nu alvast kijken voor accessoires, wat is dat toch leuk! Ook top dat “de club” net een goede review heeft geplaatst van de verschillende invisebleshields! Voor alle mensen die nog steeds niet begrijpen hoe ze moeten bestellen (en echt te lui zijn om topic door te nemen want ja het staat er echt in!!): 1 Je gaat naar Borderlinx (https://www.borderlinx.com/m/) 2 Je klikt op register en vult je gegevens in. 3 Volg aanwijzingen tot je account is geregistreerd! Je krijgt in je mail 2 “virtuele” adressen. Een is speciaal voor je inkopen uit de States de ander voor je inkopen uit de UK (deze gaan we natuurlijk gebruiken). 4 Je gaat naar de Apple Store UK (Welcome to the Apple Store - Apple Store (U.K.)) 5 Kies het product dat je wilt bestellen en vul je gegevens in of maak een nieuwe account aan (en vul je gegevens in). Voor wat betreft het invullen van je gegevens: 1 – Het eerste wat je invoert zijn je billing gegevens. Let op: Deze moeten overeenkomen met de gegevens van je creditcard! 2 – Vervolgens dien je de shipping gegevens in te voeren. Dit is dus het “virtuele” adres dat je van Borderlinx hebt gekregen. Dit moet er zo uit komen te zien: Je naam Borderlinx/DHL XXXX-XXXX Unit 7 Maidstone Road Kingston Business Park Milton Keynes MK10 0BY GBR Ik heb zelf nog (na aanleiding van tips uit het forum) het telefoonnummer van Borderlinx toegevoegd! Hoop dat jullie hier wat mee kunnen! Succes iedereen! Ik zal jullie zeker op de hoogte houden van mijn status (die staat nu op shipment 13-8 en ontvangen op uk adres op 20-08). Zal vervolgens nog wel even duren voordat DHL er mee op komt dagen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
duidelijk verhaal goed van je om te zo ff te posten voor degene die nog twijfelde er zullen wel een aantal balen dat je het zo duidelijk uitgelegd hebt, kunnen ze niet meer roepen dat je goed moet zoeken tussen de 88 pagina's als je een vraag hebt |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik mijn zending volgen van borderlinx?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@partysnipes: nette handleiding, misschien mooi als deze door een mod in de OP wordt gezet?
|
|
||||
|
||||
Mijn huidige Borderlinx status is (Last tracking status) 'Being processed'.
Krijg je een e-mail notificatie als Borderlinx het pakje heeft verstuurd? Of moet je gewoon steeds inloggen op de website om te zien of hij is verstuurd? |
|
||||
|
||||
Je krijgt een mail.
|
|
|||
|
|||
Hoelang duurt het nu gemiddeld voordat BL het opstuurt? Zo te lezen is het bij de een paar dagen en bij de ander een week??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Super, dank voor je handleiding. Ik begrijp dat Borderlinx de manier is om, zonder dat vrienden een iPhone meenemen van daar, op snelste wijze een iPhone te bemachtigen? De betrouwbaarheid van Borderlinx is ook goed? En wat ik mij dan afvroeg, hoeveel was je in totaal kwijt voor een iPhone (16GB)?
|
|
||||
|
||||
Dat "iPhone 4 Case Programme. Available now." mailtje is ook een farce.
Moet je die condities zien! Ik ga echt niet mijn klanten (ja ik heb zelf niet 4 iphones) mijn inloggegevens van de apple store geven zodat ze een case kunnen bestellen. (Edit: of hebben ze dat niet nodig en kunnen ze gewoon bestellen met eigen apple id?) Ik dacht ik bestel gewoon een aantal bumpertjes/cases en dan gaan die gewoon mee in m'n BL suite met mijn laaste bestelling Ik neem aan dat Apple de bumpers/cases niet naar NL gaat versturen? Laatst gewijzigd door michel01; 25-07-10 om 14:37. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone is verzonden door borderlinx en ik heb gister een track en trace nummer gekregen.
Nu is mijn vraag op welke site kan ik met dit nummer de status bekijken ? |
|
||||
|
||||
ja ze versturen vast morgen en dan heb je hem dinsdag. ik krijg hem morgen, aangezien DHL niet op zaterdag bezorgd
|
|
|||
|
|||
hier, POD is shipped na 1 week wachten.
|
|
||||
|
||||
pfff ik wacht nu al 5 dagen op een suite update.. Die lui zijn echt dramatisch bezig daar
|
|
|||
|
|||
Bij mij heeft het 9 dagen geduurd. Da's vast geen troost. Nu is hij eindelijk naar DHL. Wat misschien geholpen heeft is dat ik gisteren tot 3 keer toe een chat ben gestart. Kreeg de meest rare antwoorden. Heb die rare antwoorden steeds weer aan een volgende chatter voorgelegd. Uiteindelijk beloofde 'Rick' dat hij de mijne zou 'escaleren' (raar woord) en de Phone voor verzending gereed zou maken. Of al dat zeuren nou geholpen heeft weet ik niet zeker, maar het kan vast geen kwaad...
|
|
|||
|
|||
Same here.
Het bewijs dat borderlinx wel degelijk op zondag iets doet: Citaat:
|
Er zijn 24 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 24 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|