iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone is afgeleverd bij Borderlinx, nu afwachten hoe lang het duurt voordat deze zichtbaar is in mijn suite...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iphone is afgeleverd bij Borderlinx, nu afwachten hoe lang het duurt voordat deze zichtbaar is in mijn suite
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nadat je status op Prepared for shipment is gezet, hoe lang duurde het dan voordat ook echt verstuurd werd?
|
|
||||
|
||||
Gisteren bericht dat mijn iPhone verstuurd is. Wat ik niet snap is dat de geschatte afleverdatum 20-7 is. Lijkt me wel erg lang voor een verzending binnen de UK. Weet iemand hoe dat zit?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De iphone's worden vanuit China verstuurd naar de UK (waarschijnlijk zelfs via NL) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Toch vraag ik mij vandaag weer af of ik met Apple moet bellen, aangezien ik mijn billingadres ook die van Borderlinx heb ingevuld en of dit voor enig vertraging kan zorgen
Zijn er meer mensen die hun billing adres die van Borderlinx hebben ingevuld en toch hun Iphone verstuurd is? Orderdatum 23-06 Iphone 4 16 GB |
|
|||
|
|||
Citaat:
Let op maak een account aan op de NL store met NL billing adres en NL CC (adres op NL CC ), ik weet niet wat er gebeurt als je in de UK een account aanmaakt met een borderlinx adres en een afwijkend NL billingadres. (misschien als fraude) Ik denk dat het beste is om een NL store NL account aan te maken en daarna met dat account in de UK te bestellen met aflever adres je Borderlinx adres.. 2cts.. |
|
|||
|
|||
Ook even for the record: hij is binnen! Prima en snelle service dus van Borderlinx.
|
|
|||
|
|||
22juni besteld, sinds vanmorgen op prepared for shipment.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bij billing adres moet uiteraard je eigen adres staan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mijne is aangekomen in de BL suite.
heb gekozen voor express delivery. Weet iemand of je ook een track/trace nummer krijg van BL zodat je het pakketje kan volgen vanaf UK? |
|
|||
|
|||
Yup paar urtjes later meestal. En daarna weer paar uur kun je het ook daadwerkelijk tracken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 30 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 30 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|