iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) YES! Zojuist gechecked en hij is shipped on July 8th, met TNT Express. Alleen als ik op trace klik staat er "service unavailable"......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
YES! Zojuist gechecked en hij is shipped on July 8th, met TNT Express.
Alleen als ik op trace klik staat er "service unavailable"... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
2 orders (4 iPhone's) besteld op 25 Juni en net een bericht dat er 1 order gecancelled is.
Balen! Nu maar hopen dat die andere order ook wat eerder wordt verstuurd. Wat voor nummer kun je invoeren om de zending te traceren? Die met een letter of alleen maar cijfers? Of krijg je pas een track en trace nummer door als ze geshipped worden? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
iemand hier een antwoord op:
- van apple naar borderlinx wordt het via...gestuurd .....(met/zonder??) tracking number in de......(originele verpakking/onherkenbaar in een andere verpakking??). deze verzendwijze kan je.....(wel/niet??) wijzigen. - van borderlinx naar mijn huis wordt het via DHL gestuurd .....(met/zonder??) tracking number in de......(originele verpakking/onherkenbaar in een andere verpakking??). deze verzendwijze kan je.....(wel/niet??) wijzigen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
-met tracking, in apple doos met andere sticker, niet wijzigen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik had gehoopt dat er een neutrale doos omheen kwam te zitten..... |
|
|||
|
|||
Maak je maar geen zorgen, de iPhone in originele verpakking zit in een bruine kartonnen doos hoor.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Niet druk om maken. |
|
|||
|
|||
Jep, ik net... Ik vroeg mij al af of de abn-amro gewoon traag was met het verwerken van de transactie, of dat ik straks een gratis iPhone krijg
|
|
|||
|
|||
Kan iemand misschien de afmetingen en gewicht van de doos waarmee apple het verstuurd doorgeven?
Staat er op deze doos echt dat het van Apple komt of is deze neutraal? Misschien kan iemandeen foto plaatsen van de doos? Heb deze info nodig voor mijn kennis in de uk. |
|
|||
|
|||
Valt mij op dat alles nu met tnt express gaat...
Ging anders nog wel eens met UPS...toch leuk voor NL bedrijf |
|
|||
|
|||
vanmorgen prepared for shipment en nu net de status gewijzigd naar verzonden... !
|
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|